Gå til innhold

Laseroperasjon- verdt pengene?

Fremhevede innlegg

Gjest Fighter
Skrevet

Jeg kjenner en som tok laseroperasjon. hun ble bedre med en gang, men er like ille igjen etter noen få år.

Sikkert bra for mange, men ingen garanti.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidligere linsebruker
Skrevet

Gikk med (harde) linser i over 20 år og hadde ingen problemer med det, egentlig. Men så snart jeg fikk høre om laser + hadde råd, slo jeg til.

Betalte 12 000 for det første og 10 000 for det andre øyet. (I Bergen for ca 10 år siden)

HAR ALDRI ANGRET EN DAG!

Det var som et nytt liv, og jeg hadde "bare" -3.5 på det ene og -1.5 på det andre.

Det er den beste investeringen i et bedre liv som jeg noensinne har gjort! Kan anbefale det til alle!

Er nå forlengst passert 50, og har ikke sett noe til den langsyntheten som man sier man kan få (også legen sa at det kanskje kunne skje).

Seiler derfor lykkelig videre gjennom livet med sylskarpt syn!

Skrevet

En kamerat av meg gjorde dette og jeg var med ham på klinikken. Var ikke med helt inn, men satt utenfor å hørte på klikk-klikk lydene.

Trodde han skulle se helt for ille ut etterpå, men han var bare litt hoven i øynene. Etter to dager var han helt frisk!

Ville ha gjort det selv hvis det hadde vært nødvendig. Det er jo tross alt en engangsbetaling i motsetning til linser og briller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg fikk min dekket av trygdekontoret, for vel to år siden, hadde - 7 på begge øynene... og selv om jeg ikke hadde fått det dekket, hadde jeg GLADELIG betalt de pengene... resultatet er helt, helt fantastisk, faktisk noe av det beste/lureste jeg noengang har gjort.... briller/linser fungerte jo greit, men ble faktisk temmelig dyrt for meg i løpet av et år. i tillegg er jeg sportslig aktiv, og briller/linser var ofte et lite aber i den forbindelse...

det blir jo så klart en personlig vurdering, men jeg er stråååålende fornøyd :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...