Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får rett og slett ikke orgasme.. Ikke engang når jeg onanerer. Har hatt fast partner i 9 mnd nå, og det går bare ikke.

Når jeg stimulerer klitoris så går det til et punkt hvor det blir sykt godt og det føles som jeg skal komme, men på et halvt sekund går det over til at det bare blir ømt og nesten ubehagelig å ta på.. Er det noen som har noe tips? Noen som har opplevd det samme?

Anonymous poster hash: c0d1e...7d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres jo nesten ut som du kommer da, når klitoris blir øm etterpå. Beklager at jeg ikke har noe mer fornuftig å komme med. Håper noen kan hjelpe deg!

Anonymous poster hash: 5b6e5...62a

Skrevet

Er du kvinne eller mann?

Anonymous poster hash: 2512d...270

Skrevet

Er du kvinne eller mann?

Anonymous poster hash: 2512d...270

haha noen leser bare ikke hele teksten, jeg er normalt sett ikke en som henger meg opp i sånne ting fordi jeg kan finne på å gjøre det selv, men hun sa stimulerer klitoris, hva tror du kvinne eller mann :P hehe

• Liker 4
Skrevet (endret)

haha noen leser bare ikke hele teksten, jeg er normalt sett ikke en som henger meg opp i sånne ting fordi jeg kan finne på å gjøre det selv, men hun sa stimulerer klitoris, hva tror du kvinne eller mann :P hehe

hahaha!!

Endret av lillaskogfiol
Skrevet

Det høres jo nesten ut som du kommer da, når klitoris blir øm etterpå. Beklager at jeg ikke har noe mer fornuftig å komme med. Håper noen kan hjelpe deg!

Ja, men det føles som jeg skal komme, rett før, men likevel så kjenner jeg at jeg gjør egentlig ikke det. varer bare sånn et halvt sekund.

Skrevet

Dette hender meg noen ganger når jeg onanerer også, om jeg er litt småfjern ellernoe.

Men dette hender deg hver gang? Høres forferdelig kjedelig ut da :/

Anonymous poster hash: 100c4...c7b

Skrevet

Jeg har heller ikke alltid de mest fantastiske orgasmene. Spesielt når jeg onanerer og det tar litt tid slik at jeg går litt lei.

Tror du må slutte å tenke så mye på det en stund. Tenk heller på hva som tenner deg og nyt å være sammen med partneren din. Be ham om å gjøre ting du liker og slapp av. Kanskje det komber etter hvert, men jeg tror du gjør det vanskelig ved å bekymre deg.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg tenker litt på at mange kvinner trenger noen år på å bli riktig godt kjent med seg selv, sin egen seksualitet og sitt eget tenningsmønster.

Og dette er ikke ment negativt.

Får jeg være så frekk å spørre hvilken alder du er i, TS?

Ofte er det litt enklere å kanskje kunne ha noe fornuftig å si dersom man kan knytte problemstillingen til alder.

Skrevet

Jeg tenker litt på at mange kvinner trenger noen år på å bli riktig godt kjent med seg selv, sin egen seksualitet og sitt eget tenningsmønster.

Og dette er ikke ment negativt.

Får jeg være så frekk å spørre hvilken alder du er i, TS?

Ofte er det litt enklere å kanskje kunne ha noe fornuftig å si dersom man kan knytte problemstillingen til alder.

jeg er 20 år! :) - TS

Skrevet

Hvordan stimulerer du klitoris?

Har du prøvd å bruke et massasjeapparat på lav styrke? Kan anbefales! ;)

Noe ala denne: http://www.naturashop.no/products/massasjeapparat

Anonymous poster hash: 17dc6...7b7

Det har jeg ikke! må prøves ;) takk!

Gjest Lille-pus
Skrevet

jeg er 20 år! :) - TS

Ok :)

Da har du såpass erfaring at vi kan prøve oss med å foreslå flerpunkt stimuli.

En haug med 'dirty' tanker og fantasier kombinert med en rabbitvibrator burde kunne hjelpe.

Skrevet

Ok :)

Da har du såpass erfaring at vi kan prøve oss med å foreslå flerpunkt stimuli.

En haug med 'dirty' tanker og fantasier kombinert med en rabbitvibrator burde kunne hjelpe.

Takk :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...