Gå til innhold

Trekke forhuden på klitoris tilbake?

Fremhevede innlegg

Gjest NN-jente
Skrevet

Et litt rart spørsmål :oops:

Når kjæresten "lekte" med meg her en dag, og lå der nede og "studerte" meg, så viste jeg han at jeg kunne dra forhuden på klitoris bakover/oppover, slik at den "ble der", forhuden gled ikke tilbake selv om jeg slapp hånda, og den lille "erta" syntes.

Da ble han veldig imponert(!), han hadde aldri sett/trodd at det var mulig for jenter å gjøre slik, bare at det var noe menn/gutter klarer. Du har jo en liten minip**k, sa han. :ler:

Er det andre jenter som greier den "kunsten"?? :sjarmor:

Eller er det uvanlig?(Han mente det)Jeg kan jo ikke lee på meg så mye da, for da glir den tilbake igjen, men hvis jeg drar den helt opp, og ligger stille, så holder den seg der.

Videoannonse
Annonse
Gjest Dazed
Skrevet

hmm.. skulle da tro det er normalt, har ikke prøvd selv. men noe feil er det da ikke med deg :wink:

Gjest petter
Skrevet

Det er helt normalt, alle jenter skal visstnok ha hode, skaft og forhud (klitoris er faktisk en slags liten penis). Men det er store variasjoner i hvor stor klitoris er, og hvor tydelig ting og tang er..

Skrevet

Har aldri prøvd og har heller ingen planer om verken det eller å gi kjæresten min en demonstrasjon i nærmeste fremtid. Men for all del- må vel være helt normalt det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jo, slik er det hos meg også. Ved opphisselse blir den til og med "stor" og står ut. Så man kan vel sammenligne det litt med en penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...