Gå til innhold

Mulberry Alexa


Lady

Anbefalte innlegg

Har så lyst på Mulberry Alexa, men siden den koster en liten formue, ønsker jeg å kjøpe den brukt. Spørsmålet er bare om jeg skal "tørre"? Har googlet litt på nettet, og er jo mange annonser. Men selv om det følger med kvittering på kjøpet, kan den jo være falsk.. Eventuelt kan jeg muligens kjøpe den i en vintage/brukt butikk? Er det noen som har noen tips til bruktbutikker som selger Mulberry? Eller hvordan man kan se om vesken er falsk eller ekte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er i samme by som selgeren, burde du spørre om å møtes så du kan få se vesken før du kjøper den. I mellomtiden kan du jo søke opp på nettet hva som kjennetegner fake og ekte alexa-vesker. Du kan jo også dra innom Mulberrybutikken om du har muligheten. Hvis du ikke er i en storby eller et sted der noen selger veskene, burde du vente til du skal innom Oslo for eksempel. Også kontakter du en selger litt før du drar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magdalene

Her har jeg tatt noen bilder av kjennetegn ved med mulberry Bayswather.

Tror de er ganske like når det kommer til disse kjennetegnene hvertfall.

Også bør du egentlig be om kvittering fra de kjøpte den, og garabtibeviset.

Beklager litt dårlige mobilbilder.

post-61624-0-64278500-1384669070_thumb.jpost-61624-0-05780600-1384669088_thumb.jpost-61624-0-31015400-1384669106_thumb.jpost-61624-0-28275900-1384669138_thumb.jpost-61624-0-55875700-1384669156_thumb.j

Endret av Magdalene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er i samme by som selgeren, burde du spørre om å møtes så du kan få se vesken før du kjøper den. I mellomtiden kan du jo søke opp på nettet hva som kjennetegner fake og ekte alexa-vesker. Du kan jo også dra innom Mulberrybutikken om du har muligheten. Hvis du ikke er i en storby eller et sted der noen selger veskene, burde du vente til du skal innom Oslo for eksempel. Også kontakter du en selger litt før du drar :)

Ja, det er ikke snakk om å kjøpe, uten å ha sett vesken i virkeligheten! Det MÅ jeg, hehe:p Ja, har søkt litt rundt, får se om jeg finner noe mer:) Tusen takk for fine tips! :)

Her har jeg tatt noen bilder av kjennetegn ved med mulberry Bayswather.

Tror de er ganske like når det kommer til disse kjennetegnene hvertfall.

Også bør du egentlig be om kvittering fra de kjøpte den, og garabtibeviset.

Beklager litt dårlige mobilbilder.

attachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpgattachicon.gifimage.jpg

Åh takk :D kjempe nyttig å få se kjennetegn!

Spør om autentisering hos PurseForum.

Anonymous poster hash: 672a0...9f3

Takk for tips! Viste ikke om PurseForum, men jeg finner tråder av mennesker som diskuterer hvordan de bruker veskene sine osv. Hvordan kan jeg be om autentisering? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være en egen tråd på Mulbery-forumet.

Anonymous poster hash: 672a0...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forresten, er det noen her inne som har kjøpt "katta i sekken"? Altså, kjøpt en brukt mulberry veske, som viste seg å være falsk? Isåfall, hvordan opptaget du/dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen her inne som har kjøpt "katta i sekken"? Altså, kjøpt en brukt mulberry veske, som viste seg å være falsk? Isåfall, hvordan opptaget du/dere det?

Jaa, jeg klarte det fra finn.no :/ Husker ikke modell navnet, men er den skulderveske :) ikke stor.

Hun skrev i annonsen at hun var usikker på om den var ekte, og fikk den veldig billig, så antok egt at den var falsk.

Men fant det ut ved at svigermor(som er en Mulberry entusiast) så på det nr som er bak logoen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte fake som så heeelt ekte ut... Den hadde alle kjennetegnene på å være ekte, men så oppdaget jeg at nr inni vesken var kjent for å være ett nr de bruker når de forfalsker veskene. Jeg betalte 5000 for den, og fant dette ut 2 år senere når jeg skulle selge vesken, kjipt =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, jeg klarte det fra finn.no :/ Husker ikke modell navnet, men er den skulderveske :) ikke stor.

Hun skrev i annonsen at hun var usikker på om den var ekte, og fikk den veldig billig, så antok egt at den var falsk.

Men fant det ut ved at svigermor(som er en Mulberry entusiast) så på det nr som er bak logoen :P

Åh kjedelig:/ Men du ble hvertfall informert om at varen muligens var falsk, så da ble du jo hvertfall ikke lurt:)

Jeg kjøpte fake som så heeelt ekte ut... Den hadde alle kjennetegnene på å være ekte, men så oppdaget jeg at nr inni vesken var kjent for å være ett nr de bruker når de forfalsker veskene. Jeg betalte 5000 for den, og fant dette ut 2 år senere når jeg skulle selge vesken, kjipt =/

Åh, så UTROLIG surt!! Er veeldig skeptisk til å kjøpe brukt.. Vet egentlig ikke om jeg kommer til å "tørre"det. Det må jo være så ufattelig skuffende å finne ut at varen er falsk, når man betaler så mye som 5000kr!! Det er jo så mye penger. Uff. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjedelig:/ Men du ble hvertfall informert om at varen muligens var falsk, så da ble du jo hvertfall ikke lurt:)

Nei :) syns den er like fin uansett. Den ser jo omtrent ekte ut, så om jg går med den så ser jo kanskje ikke Ola eller Kari om den er falsk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :) syns den er like fin uansett. Den ser jo omtrent ekte ut, så om jg går med den så ser jo kanskje ikke Ola eller Kari om den er falsk :P

Nei, ikke sant!:) Tenker kanskje det er best å kjøpe en som faktisk er falsk, om man skal kjøpe brukt. Så slipper man hvertfall å bli lurt:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...