Gå til innhold

Får dere vaginalorgasmer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor mange her som opplever å få vaginalorgasmer. Selv får jeg lett klitorisorgasmer, men har aldri opplevd å komme av en pikk/fingre i skjeden alene. Det er veldig deilig å bli penetrert, men får ikke orgasme.

Hva med dere, kommer dere av penetrering? Noen spesiell "teknikk" eller metode dere kommer av? :)

Anonymous poster hash: 13a16...38c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er som deg, syns det er veldig deilig med samleie men kommer ikke av det. Blir litt sånn ør eller døsig av det, på samme måte som ved massasje.

Jeg har ikke gjort noe med det for jeg anser det ikke som et problem.

Anonymous poster hash: 10137...4e8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg får også veldig lett klitorisorgasmer, men har aldri fått vaginalorgasme, selv om jeg synes det er dødsdeilig å bli pult :P

Anonymous poster hash: 209ad...c68
Skrevet

Jeg bare lurer på hvor mange her som opplever å få vaginalorgasmer. Selv får jeg lett klitorisorgasmer, men har aldri opplevd å komme av en pikk/fingre i skjeden alene. Det er veldig deilig å bli penetrert, men får ikke orgasme.

Hva med dere, kommer dere av penetrering? Noen spesiell "teknikk" eller metode dere kommer av? :)

Anonymous poster hash: 13a16...38c

Jeg opplevde det for første gang i sommer, og gud så sjokkert jeg ble! Det var veldig intenst i forhold til min "vanlige" orgasme. Jeg har egentlig ikke noe annet tips enn å slappe av og nyte det, jeg hjelper veldig til med knipe øvelsene mine mens han penetrerer - og jeg tror det var det som gjorde det.

Forøvrig har jeg alltid hatt problemer med orgasme, og jeg pleier å slite veldig med nye partnere. Tar tid før jeg stoler på dem nok til at jeg slapper helt av :)

Anonymous poster hash: 7af24...e68

• Liker 1
Skrevet

Lett klitorisorgasme her og. Aldri vaginalorgasme. Jeg nyter samleie, men det er ikke viktig for meg, mest noe vi gjør for hans del egentlig. Av og til er det litt vondt for meg (han er stor). Ser ikke på det som noe problem, kommer alltid 2-3 ganger når vi har oss:)

Anonymous poster hash: 4e872...c28
  • Liker 1
Skrevet

Har opplevd det tre ganger for snart 7 år siden. Er fremdeles med samme partner, men det skjer ikke :( Det var heeeelt ubeskrivelig deilig. :hjerter:

Anonymous poster hash: 6e0b5...393
Skrevet

Jeg får oftere vaginalorgasmer enn klitorisorgasmer. :klo: Blir bare så ustyrlig kåt av kjæresten min og tanken på at han har sex med meg. Får orgasme kun når jeg ligger med bena presset mot brystet og han har overkroppen rett opp (tror han treffer G-punktet?). Men skjer ikke hver gang, kanskje 1 av 10 ganger.

Synes ikke stimulanse av klitoris er så godt derimot :( Mer vondt enn godt, uansett hvor forsiktig man er.

Anonymous poster hash: cb862...c05
Skrevet (endret)

Det tok litt tid, men en partner jeg hadde før stimulerte gpunktet med fingrene sine (nøyaktig to på samme tid) til jeg fikk min første vaginalorgasme. Fikk det også en gang ved penetrering i en viss stilling, men det har nok vært unntaket. Etter jeg fikk den første gangen var det også lettere neste gang (han visste antagelig hvordan jeg skulle komme vaginalt og dermed kom jeg hver gang ved hjelp av hans fingerstimuli). Mulig at penisen hans generelt sett var et litt dårlig utgangspunkt for g-punktet mitt, men som sagt så opplevde jeg det i en stilling, så det er altså mulig.

Tror derfor at om en sliter og en har muligheten til å få en partner til å hjelpe seg så er det lurt å øve gjennom fingerstimuli, så kommer det antageligvis lettere etterhvert.

Men, det tok en del tid og en del runder i halmen. Hadde ikke partneren min vært så ivrig i å bli kjent med kroppen min hadde det neppe skjedd sånn helt ut av seg selv. Det er selvføgelig mulig at en kvinne prøver og lærer seg det selv, men det frister ikke like mye.

Lykke til=)

Endret av lillsunshine
  • Liker 1
Skrevet

Nei,aldri opplevd.

Skrevet

Jeg får oftere vaginalorgasmer enn klitorisorgasmer. :klo: Blir bare så ustyrlig kåt av kjæresten min og tanken på at han har sex med meg. Får orgasme kun når jeg ligger med bena presset mot brystet og han har overkroppen rett opp (tror han treffer G-punktet?). Men skjer ikke hver gang, kanskje 1 av 10 ganger.

Synes ikke stimulanse av klitoris er så godt derimot :( Mer vondt enn godt, uansett hvor forsiktig man er.

Anonymous poster hash: cb862...c05

Hm.. kanskje det bare må øving til for å herde klitorisen? Jeg var ufattelig sår de første gangene jeg opplevde klitorisrorgasme, men nå skal det ganske mye til for at jeg skal bli det. Tror rett og slett jeg har gjort den mindre følsom, in a good way.

Skrevet

Jeg får vaginalorgasme omtrent hver gang jeg har sex. Stortsett når jeg sitter på toppen og rir, men i det siste har jeg også fått i andre stillinger. Får sjelden klitoris orgasme, og den er veldig kjedelig i forhold. Får ikke så mye ut av stimulering av klitoris er det å bli penetrert som er deilig.

Skrevet

Jeg fikk det med eksen nesten hver gang da jeg satt øverst. Intenst og helt annerledes enn vanlig klitorisorgasme. Eksen hadde liten penis, under gjennomsnittet. Har ikke fått det med andre menn i ettertid enda jeg har prøvd samme teknikk. Tror det har en del med størrelse å gjøre faktisk.

Anonymous poster hash: eceb9...723
Skrevet

Får også kjempelett klitorisorgasmer, men har aldri fått vaginal. Men har vært på nippet et par ganger, men klarer liksom ikke få fullført. Veldig frustrerende!!

Anonymous poster hash: 798ed...32a
Skrevet

Ja jeg får det av og til men ikke hver gang jeg har sex og gjerne flere i slengen når de først kommer. Jeg må være veldig avslappet og tent. Får det gjerne ved å sitte oppå og ri litt og hvor han overtar og knuller meg mens jeg sitter bøyd over han og bare slapper helt av. Får det også i doggy og har også skjedd etter han har kommet i forskjellige stillinger og han fortsatt er inne i meg mens jeg rir kuken hans. :)

Jeg får ikke klitorisorgasme under samleie, det går ikke rett og slett, jeg er litt vanskelig der. Så den ordner jeg selv ved å ta en pause fra penetrering.

Anonymous poster hash: 3beb3...0e9
Skrevet

jeg får vaginalorgaske av å bli fingret litt hardt, slik at han holder fingrene stive og beveger selve armen opp og ned HARDT. vanskelig å forkare men jeg kommer hver gang. det er noe helt annet enn klitorisorgasme, det er nesten som om hele kroppen får orgasme.

Anonymous poster hash: 74841...516
Skrevet

Jeg får bare en intens tissefølelse, og må avbryte diverse stillinger og fingring for å ikke tisse :P

Anonymous poster hash: 7821c...6ee

• Liker 1
Skrevet

Jeg får bare en intens tissefølelse, og må avbryte diverse stillinger og fingring for å ikke tisse :P

I starten trodde jeg også at jeg måtte tisse og avbrøt stillingen. Men oppdaget etterhvert at det er orgasmen som nærmer seg og at jeg slett ikke må tisse. Så ikke stopp neste gang og du får oppleve noe fantastisk;-)

Skrevet

Ikke avbryt da, la det stå til! Jeg tror du er i ferd med å få sprutorgasme nemlig. Har aldri hatt det selv, men hører fra andre at det føles som dem må tisse like før dem kommer, men det er ikke tiss som kommer ut.

Anonymous poster hash: ec22c...eec

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke vaginalorgasme, det begynnelsen til en sprutorgasme det ;)

Anonymous poster hash: 3beb3...0e9

Skrevet

Jeg opplevde det for første gang i sommer, og gud så sjokkert jeg ble! Det var veldig intenst i forhold til min "vanlige" orgasme. Jeg har egentlig ikke noe annet tips enn å slappe av og nyte det, jeg hjelper veldig til med knipe øvelsene mine mens han penetrerer - og jeg tror det var det som gjorde det.

Forøvrig har jeg alltid hatt problemer med orgasme, og jeg pleier å slite veldig med nye partnere. Tar tid før jeg stoler på dem nok til at jeg slapper helt av :)

Anonymous poster hash: 7af24...e68

Sånn er det for meg også. Det sitter veldig i hodet og at jeg klarer å slippe helt på en måte. Opplevd i løpet av samme "knullehelga" at å komme var helt umulig til at det bare kom trillende på løpende bånd - eneste forskjellen var at jeg hadde en bekymring jeg ikke helt klarte å legge fra meg første kvelden.

Og bruker musklene i underlivet aktivt ja, det gjør stor forskjell. Stillinger der det ikke er så lett å knipe selv, så kommer heller ikke orgasmene så lett. På siden bakfra, med bena trukket litt opp og svai i korsryggen så er jeg helt fortapt.... :)

Anonymous poster hash: b0c61...a27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...