AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 (endret) Innlegget er redigert ihht KGs regler. Irrlys, moderator. Endret 16. november 2013 av irrlys
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #3 Skrevet 16. november 2013 Nå oppsøker du lege for du har et alvorlig problem om du storspiser forså å stikke fingeren i halsen...Anonymous poster hash: c09b8...01d
Adhara Skrevet 16. november 2013 #4 Skrevet 16. november 2013 Kjære TS Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til http://www.iks.no/tilbud/"]IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.Jeg ønsker deg alt godt! Mvh Irrlys, moderator.
Fremhevede innlegg