AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #1 Skrevet 16. november 2013 Jeg skal snart ut å reise, men kom på at jeg trenger påfyll av polio. Vet noen hvor lenge før reise man bør ta den? Anonymous poster hash: a0373...b6b
Karmosin Skrevet 18. november 2013 #2 Skrevet 18. november 2013 Fem uker før avreise er det jeg har hørt, så man eventuelt rekker påfyll av vaksiner man må få i to omganger, som hepatitt B-vaksine. Hvis du bare skal ha Boostrix er det nok ikke så nøye, men ring legen og spør for sikkerhets skyld.
AnonymBruker Skrevet 21. november 2013 #3 Skrevet 21. november 2013 Fem uker før avreise er det jeg har hørt, så man eventuelt rekker påfyll av vaksiner man må få i to omganger, som hepatitt B-vaksine. Hvis du bare skal ha Boostrix er det nok ikke så nøye, men ring legen og spør for sikkerhets skyld. Jeg trenger kun polio, de andre har jeg tatt Men snakket med reiseklinikken så det var visst ok og ta den 2 uker før reise. Det kjipe er at den må kombineres med stivkrampe og den syns jeg er så vond… Anonymous poster hash: a0373...b6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå