Gå til innhold

Barselgavetips? Haster litt.


tuji

Anbefalte innlegg

Min søster har født i dag, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe i barselgave!

Hun har barn fra før, og trenger ingen ting til babyen. Hadde det vært til noen andre ville jeg kjøpt noen deilige skjønnhetsprodukter eller noe, men hun har ALT slikt fra før.

Hun har bursdag i morgen, og jeg har allerede sendt gave i posten. Er det kanskje nok, eller burde jeg finne på noe mer? Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med et gavekort hos en hudpleier eller aromaterapi eller noe?

Eller så kan du kjøpe kule/pene klær til babyen - for selv om hun har alt det hun trenger er det alltid gøy med noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en eventyr/sangbok som da blir barnet sitt. Det er alltid spennede med noe som er sitt og som ikke alle søsknene har tegnet i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyalbum. Finnes mange fine med plass til å lime inn småting som fødselsannonse, hårlokk, skrive inn vitale mål osv. Anne Geddes har f.eks. noen ganske skjønne. De selges i fotobutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ville helt klart ha kjøpt noe til barnet selv om de har mye fra før av. En god barnebok, et smykke, et deilig fleeceteppe, e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det fins masse tøffe og fine klær, tror jeg ville kjøpt det. Da får denne babyen noe de andre søsknene ikke har hatt. Som noen andre nevnte over her er også en "barnet mitt" bok fin og ha. Kjempemorsomt og se i senere :) Der skriver man jo om den første bursdagen, den første julen osv..Satt akkurat å leste i samboeren min sin bok, kjempemorro :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...