AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #41 Skrevet 22. november 2013 Har du kjøpt noe? Anonymous poster hash: 11d0d...97c 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #42 Skrevet 22. november 2013 Bestilte den røde "sommerkjolen", venter på den nå. Kan legge ut bilde når jeg får den Anonymous poster hash: c4f78...4df
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #43 Skrevet 22. november 2013 Jeg bestilt denne, og synes ikke den satt pent overhodet. Den fikk midjen min, som i utgangspunktet er smal, til å se større ut, og satt ikke helt etter i livet. Mulig jeg burde bestilt en størrelse mindre, men allikevel. Skuffa. Begynner å bli desperat etter å finne noe selv her nå, så skal følge med på denne tråden... Anonymous poster hash: 1ecd5...774
AnonymBruker Skrevet 24. november 2013 #44 Skrevet 24. november 2013 Jeg bestilt denne, og synes ikke den satt pent overhodet. Den fikk midjen min, som i utgangspunktet er smal, til å se større ut, og satt ikke helt etter i livet. Mulig jeg burde bestilt en størrelse mindre, men allikevel. Skuffa. Begynner å bli desperat etter å finne noe selv her nå, så skal følge med på denne tråden... Anonymous poster hash: 1ecd5...774 Bestilte du den samme som meg? Ikke fornøyd jeg heller. Stoffet virket som det var laget av en plastpose og den satt overhodet ikke noe fint på meg. Gir opp nettshopping og satser hardt på å finne noe i butikkene. Begynner å bli litt stresset, dagene går fort :O Si fra om du finner noe! TS Anonymous poster hash: c4f78...4df
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #45 Skrevet 25. november 2013 Nå legger jeg snart bak meg et tøft år. Datet en kollega i noen måneder, vi var romantiske, holdt hender, sendte søte meldinger, kysset og etter 1,5 måned lå vi sammen. Og noen ganger til. Før vips, han var borte. Han rett og slett brukte meg. Flere kolleger vet om dette, og jeg føler dem ler bak min rygg. I tillegg har jeg de siste månedene blitt kjæreste med en annen kollega (huff, skal aldri mer forelske meg i en kollega) og vi har det veldig fint sammen. Men bestevennene til kjæresten min jobber på samme sted, og de synes ikke noe om meg har jeg hørt. En kvinnelig kollega har av ukjent grunn noe imot meg og sender stygge blikk til meg de gangene vi må samarbeide, som heldigvis er ytterst sjeldent. Jeg er en grå mus, gjør det jeg skal og deltar ikke på alt det sosiale. Litt sjenert av meg, men har lyst til å knock their socks off på dette julebordet. Vise at jeg vil heve meg over dem alle og at jeg er mer enn verdig for min kjære. Men hjeeelp :O Vet ikke hva slags kjole jeg skal gå for. Har èn kjole i skapet, og den er vanlig, svart. Vil ha noe som gjør at jeg blir sett. En annen farge en svart. Vil også være sexy, men ikke horete. Heller ikke konete. Jeg har "bare" tre uker på meg til å finne kjolen jeg vil ha, men jeg vet ikke hva jeg vil ha. Vet heller ikke hva jeg søker her, forventer ikke at noen skal gidde å bla frem spesifikke kjoler til meg. Men kanskje tips? Hvor lang, hvilken farge, hvilke butikker? Tilbehør, annet som kan hjelpe meg på veien? Prisklasse for selve kjolen: Under 800. Jeg er 21 år, kollegene mine er alt fra 19-30. Anonymous poster hash: c4f78...4df Jeg har hva du trenger!!! http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/marissa-chiffon-dress-600184-46/ eller litt mer diskre:http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/oneness-1115/gina-peplum-dress-217041-46/ Anonymous poster hash: d9648...e78
Gjest Lille-pus Skrevet 25. november 2013 #46 Skrevet 25. november 2013 La meg foreslå en rød wiggledress (smal, slik at det ikke nytter å 'gå som en kar', derav betegnelsen wiggledress) Akkurat denne er fra Kjoledamen, men er kun tilgjengelig i str. 34 da den tydeligvis har vært veldig populær Den er garantert å bli et tekkelig blikkfang. 3
Gjest Linn Cathrin Skrevet 25. november 2013 #47 Skrevet 25. november 2013 Hva med en rød peplum-kjole? Da viser du ben, men ikke pupper (vel, som regel, spørs jo på kjolen) og i tillegg er kjolene flatterende på omtrent alle! Bruk sorte heler til (husk å bruke noen du faktisk klarer å gå i, uten å se ut som en vaglende and), sot øynene, og bruk en fin leppestift som matcher kjolen?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #48 Skrevet 25. november 2013 Var på julebord i helgen, jeg gikk for en enkel kjole med litt bling på skuldrene og et sølvbeltet på midjen. (Var originalt et slangeskinnbeltet, men byttet dette ut) Kjolen er kjøpt på mango Veldig fornøyd! Med sminke gikk jeg for lett sotede øyner og falske øyenvipper! En del kjente meg ikke igjen, men så går jeg med kjeledress og uten sminke på jobb til vanlig. Masse lykke til! Anonymous poster hash: 8d2f7...711
AnonymBruker Skrevet 25. november 2013 #49 Skrevet 25. november 2013 Sexy og elegant: http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/designers-remix-2526/stinet-dress-252683-14/ Tøff og lekker:http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/fifth-avenue-shoe-repair-1015/felice-dress-103855-67/ Flørtende og sjarmerende:http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/kjoler/storm-marie-1112/beach-dress-111239-92/ Anonymous poster hash: 745a7...823 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå