AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Skrev for 2-3 dager siden om svie i penishode, gjorde vondt hver gang penis berørte boxershortsen osv, hadde noe som lignet på et lite "skrubbsår" på penishode, men nå istad, skjedde det noe..... Ikke der hvor "skrubbsåret" er, men _midt_ på penishode, altså der hvor man tisser, helt på kanten der (ikke innenifra) begynte jeg å blø. Merket plutselig at det svei noe voldsomt i buksa, penisen kom nær boxershortsen, og jeg titta, og da rant det blod fra tuppen av penishode, ser nesten ut som et lite kutt, men er der det har svidd hele tiden, og dette er ikke noe normalt kutt.. Kan dette komme av at jeg evt er veldig tør på penishode? den tråden jeg lagde for 2-3 dager siden, konkluderte alle med at det var sopp, men nå er jeg ikke så sikker? Anonymous poster hash: 22eb6...da8
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 TS her! Skal sies at jeg går på isotretinoin(roaccutane), men kan denne tørke ut penis såpass at jeg begynner å blø? Anonymous poster hash: 972bf...806
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 TS her!Skal sies at jeg går på isotretinoin(roaccutane), men kan denne tørke ut penis såpass at jeg begynner å blø? Anonymous poster hash: 972bf...806 Jeg tror løsningen ligger her ja. Roaccutane tørker jo ut alle slimhinner og ofte hud, så det er nok blitt så uttørket og sårt at det har blitt sår. Men jeg ville hørt med legen for sikkerhetsskyld. Anonymous poster hash: 6dce5...32b
Magnifique Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 (endret) Hei. Tror nok desv det ikke er noen som kan hjelpe deg på KG, ts! Håper du får bestilt deg en legetime ganske snart, og får hjelp. - Lykke til! Endret 15. november 2013 av Magnifique 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå