Gå til innhold

Vibrator som inne var renset.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg brukte en vibrator som ikke var vasket og renset med vibratorrens. Den har bare lagt i skufen. Tenkte ikke over det da, men kan jeg få noe infeksjoner ? Har ikke brukt den i underlivet før så var ikke full av bakterier liksom.

Anonymous poster hash: 133ad...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din egen vibrator? :P Sikkert ingenting å tenke på! :)



Anonymous poster hash: a356b...a38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri renset vibratoren min med noe som helst jeg. Skyller den i vann i blant, og det er det. Har aldri opplevd at noe skummelt har skjedd.

Slapp av, du er ikke en porselensdukke.



Anonymous poster hash: af45d...769
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri renset vibratoren min med noe som helst jeg. Skyller den i vann i blant, og det er det. Har aldri opplevd at noe skummelt har skjedd. Slapp av, du er ikke en porselensdukke. Anonymous poster hash: af45d...769

Lurt å bruke såpe og vann i det minste :) Eller desinfeksjonssprit. Jeg bruker begge deler, i den rekkefølgen.

Men om det var din egen vibrator, så har det nok gått fint, TS.

Anonymous poster hash: 159f2...745

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri renset min over flere år. Kun brukt vann over den og asansåpe av og til. Går helt fint det



Anonymous poster hash: 11b37...32e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri renset min med noe annet enn vann og såpe, og det har da gått helt fint det. Men så bruker jeg den ikke inni heller.



Anonymous poster hash: dabe1...340
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vasker min først med intimsåpe, tørker den, og så smører jeg på sånn vibratorrens kjøpt på kondomeriet og lar dette tørke. Slik står det anbefalt på vibratorrensen som jeg kjøpte sammen med vibratoren.

Anonymous poster hash: b11b0...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg be typen vaske utstyret og fingrene med vibratorrens også? Og skylle munnen?

Anonymous poster hash: 618c4...31d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vasker med vann og såpe først for å få vekk organisk materiale (skjedesekret, olje osv). For sprit/vibratorrens virker best om det ikke er organisk materiale på vibratoren.

Anonymous poster hash: 159f2...745

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er mange som ikke vasker vibratorer osv mer en noen ganger i året her... øsj!

dere vasker underlivet deres når dere dusjer å skifter undertøy osv eller? en vibrator skal alltid vaskes, å i det minste få en omgang med desinfeksjon for å forhindre at de stinker og danner bakterier. ekkelt altså!! :kvalm: selv om det kanskje var deres egne bakterier der, så utvikler de seg å til slutt lukter det gammal fitte! ei venninne av meg skulle vise meg sin vibrator, å du kunne kjenne lukta selv om jeg ikke tok på den (gudsjelov)



Anonymous poster hash: 5bf5a...a6e
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem, du kommer ikke til å få noen infeksjoner.



Anonymous poster hash: ee21b...800
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser det er mange som ikke vasker vibratorer osv mer en noen ganger i året her... øsj!

dere vasker underlivet deres når dere dusjer å skifter undertøy osv eller? en vibrator skal alltid vaskes, å i det minste få en omgang med desinfeksjon for å forhindre at de stinker og danner bakterier. ekkelt altså!! :kvalm: selv om det kanskje var deres egne bakterier der, så utvikler de seg å til slutt lukter det gammal fitte! ei venninne av meg skulle vise meg sin vibrator, å du kunne kjenne lukta selv om jeg ikke tok på den (gudsjelov)

Anonymous poster hash: 5bf5a...a6e

Jeg vasker min noen ganger med vann og såpe. Jeg bruker den uansett svært sjeldent, og heller ikke inni, kunn på utsiden. På klitorisen, så den blir ikke full av søl, siden der er det helt tørt : ) Ikke lukter vibratoren min noe heller :)

Og selvfølgelig vasker jeg underlivet mitt og skifter truse, det gjør jeg jo hver dag. Men det er jo ikke det det er snakk om her.

Anonymous poster hash: dabe1...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ser det er mange som ikke vasker vibratorer osv mer en noen ganger i året her... øsj!

dere vasker underlivet deres når dere dusjer å skifter undertøy osv eller? en vibrator skal alltid vaskes, å i det minste få en omgang med desinfeksjon for å forhindre at de stinker og danner bakterier. ekkelt altså!! :kvalm: selv om det kanskje var deres egne bakterier der, så utvikler de seg å til slutt lukter det gammal fitte! ei venninne av meg skulle vise meg sin vibrator, å du kunne kjenne lukta selv om jeg ikke tok på den (gudsjelov)

Anonymous poster hash: 5bf5a...a6e

Det der er løgn. Lukter ingenting av mine.

Anonymous poster hash: ee21b...800

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg be typen vaske utstyret og fingrene med vibratorrens også? Og skylle munnen?

Anonymous poster hash: 618c4...31d

Såpe holder nok, det er tydeligvis ikke alle som bruker det engang. En tannpuss hadde sikkert heller ikke tatt livet av kjæresten din.

Anonymous poster hash: beebb...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør jeg be typen vaske utstyret og fingrene med vibratorrens også? Og skylle munnen?

Anonymous poster hash: 618c4...31d

Regner med han vasker utstyre sitt og fingrene, så det skal nok holde. Men om en vibrator aldri blir vasket, så er den jo full av bakterier tilslutt.

Anonymous poster hash: 133ad...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etter å ha lest to ganger, lurer Jeg mest på hvilken skuff den kom fra. Har du lånt andres eiendom, hmm?

Den lå nå vel i skuffen hennes da sikkert..

Anonymous poster hash: dabe1...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SweetSunshine

Jeg bruker den uansett svært sjeldent, og heller ikke inni, kunn på utsiden. På klitorisen, så den blir ikke full av søl, siden der er det helt tørt : )

Anonymous poster hash: dabe1...340

Jeg er fascinert av denne kommentaren.

Tenker du på at det blir søl hvis du bruker den i vaginaen? Hvis du bruker den så sjelden, er det ikke bedre å "søle" litt, og ha muligheten til å være helt fri med tanke på hvor du kam bruke den? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fascinert av denne kommentaren.

Tenker du på at det blir søl hvis du bruker den i vaginaen? Hvis du bruker den så sjelden, er det ikke bedre å "søle" litt, og ha muligheten til å være helt fri med tanke på hvor du kam bruke den? :vetikke:

Jeg har ikke noe imot søl hvis det var det du tenkte på, nei. Men jeg har ingen glede av å bruke den inni om det er en orgasme jeg skal ha :) Ikke klarer jeg å komme om det er vått på klitoris heller, for da glir jo fingeren/vibratoren unna hele tiden.

Så nei, det er ikke pågrunn av søl at jeg ikke bruker den inni. Om jeg hadde vært redd for søl så hadde jeg vel ikke likt å pule heller? men det liker jeg jo.

Anonymous poster hash: dabe1...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...