Gå til innhold

Hvorfor gidder han?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble kjent med en gutt på fest i sommer, og de neste to ukene møttes vi annenhver dag og hadde sex. Så begynte han plutselig å avvise meg når jeg foreslo å møtes, men han fortsatte likevel å snakke til meg. Viste seg i ettertid at han hadde noen personlige problemer som gjorde at sex ikke ble første-pri, så var han syk en lengre periode (jeg vet at alt dette er sant bare så det er sagt), så ble jeg syk noen uker. Vi har likevel holdt kontakten helt siden i sommer selv om vi ikke har møttes siden august!! Så i kveld når begge for første gang på lenge er friske og ingenting sto i veien, hadde jeg sett fram til å ENDELIG møtes. Så jeg sendte han en melding på face, som han ikke svarer på selv om han har vært pålogget i mellomtiden... Hva faen??? Hvorfor gidder han å beholde kontakten med en jente han aldri har tenkt å møte? Verste er jo at han ble sur og oppførte seg veldig sjalu da han fikk vite at jeg hadde ligget med en annen. Dette er noen måneder siden nå, så burde ikke ha noe med at han ikke er keen på å møtes i kveld. Han har sa forresten en gang at det hadde blitt sex hvis jeg ikke hadde vært syk. Jeg har flere ganger bedr han og å drite i å snakke til meg om han aldri har tenkt å stille opp. Hva er det han driver med?? Er det virkelig såå digg å bare vite at du har muligheten til å ligge med en jente at du gidder å beholde kontakten i flere måneder?

Anonymous poster hash: 73ff9...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh jeg vet :( Er helt idiot, alle venninne mine påpeker det og.. Men er umulig å gi slipp på han! Beste sexen jeg har hatt + at jeg så altfor sjelden møter noen jeg faktisk gidder å henge med, spesielt av gutter

Hvorfor gidder DU?

Anonymous poster hash: 89705...596

Anonymous poster hash: 73ff9...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Noen gutter trives med bare å chatte på nettet og er for feige til å møtes. Drit i han du og finn deg en som er opptatt av deg på ordentlig vis, og ikke bare som en virtuell fantasi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...