Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du kan da finne andre kjoler i samme prisklasse? Jeg ville ikke gått med den, punktum. Utskjæringene gjør at den ser trashy ut. Du spør etter andres mening, og da må du nesten tåle å høre svarene. Men som sagt, hvis du liker den, bruker du den på julebordet, simple as that:)

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Den kostet 99 kroner. :laugh: Og så må jeg ha noe som dekker armene. Så blir fort litt mindre å velge mellom med en gang da.

Men jeg har hørt det nå ja. Tror du har sagt sånn fem ganger at den ser trashy ut nå. ;)

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en svart paljettkjole jeg har tenkt litt på også. DEN er ganske "safe" vet jeg. Verken åletrang eller uforskammet kort. Og så har den veldig fin åpen rygg (og bare åpen der). ;)

Greien er at paljettkjoler er veldig iøyenfallende, og jeg tenkte å velge noe som ikke trakk til seg så mye oppmerksomhet. Men kanskje jeg får glitre litt likevel.... *sukk*

Godt det bare er jul en gang i året.

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Glitring er greit så lenge du holder tilbehøret til et minimum. Greit det er jul men man trenger ikke leke juletre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det synlige "sideflesket" (som du forøvrig ikke har) trekker til seg mer oppmerksomhet enn paljetter :)

Får kanskje bli paljettkjolen da. Men gidder f..en ikke legge ut noe bilde av den og spørre om råd til styling. For da blir det helvette med å finne ENDA en annen kjole. ;) Haha...

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg er nok bittelitt enig i de som nevner dette med tacky..Ikke så veldig elegant kanskje..? Litt for mange utskjæringer i hist og pist.

Dersom dette med en åpen rygg er noe du virkelig vil ha, ville jeg heller gått for noe ala slik:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/midi-lenth-open-back-dress-714534-286/

Mmmm......det kommer veldig an på julebordet, tenker jeg.

Med jentene fra klesbutikken/hudpleiesalong/gutter&jenter i utelivsbransjen; ja.

Med ingeniørene og konserndirektøren i Statoil/Veivesenet: Neeeeeeeeei.

Den kjolen til TS så ut som noe jeg husker fra Pretty Woman. Altså den 80tallsfilmen om en prostituert. Og jeg liker sexy, trange klær altså.

Jaok rediger: TS brukte sorte tykkere strømpebukser under, og det hjalp veldig. Og på julebord med venner kan man jo gå med hva som helst.

Endret av åffårno
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kostet 99 kroner. :laugh: Og så må jeg ha noe som dekker armene. Så blir fort litt mindre å velge mellom med en gang da.

Men jeg har hørt det nå ja. Tror du har sagt sånn fem ganger at den ser trashy ut nå. ;)

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Hehe, beklager, syns bare den ser trashy ut:) Det er da ganske billige kjoler på butikker som H&M og Gina Tricot? Har sett flere billigere kjoler der, som koster rundt 200,-

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg synes den var finere på deg en på nelly, stoffet så veldig billig ut på de bildene, men synes ikke de gjorde det i virkeligheten. men er fortsatt skeptisk til de utskjærte delene... men om det er et julebord med deg og vennene dine vet vel du hva sånn noenlunde hvordan de andre kommer til å kle seg? jeg hadde ikke reagert på kjolen på vennejulebord, men på jobben pleier folk å være litt mer konservative.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glitring er greit så lenge du holder tilbehøret til et minimum. Greit det er jul men man trenger ikke leke juletre :)

Nei, den har lange armer og går godt opp i halsen. Så ikke noe sted å dra på seg smykker. Og bruker aldri veske så. ;) Greit å slippe å tenke på tilbehør.

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm......det kommer veldig an på julebordet, tenker jeg.

Med jentene fra klesbutikken/hudpleiesalong/gutter&jenter i utelivsbransjen; ja.

Med ingeniørene og konserndirektøren i Statoil/Veivesenet: Neeeeeeeeei.

Den kjolen til TS så ut som noe jeg husker fra Pretty Woman. Altså den 80tallsfilmen om en prostituert. Og jeg liker sexy, trange klær altså.

Jaok rediger: TS brukte sorte tykkere strømpebukser under, og det hjalp veldig. Og på julebord med venner kan man jo gå med hva som helst.

Sant, ville ikke gått med den kjolen heller, og jeg er bare student jeg også, dog en ingeniørstudent :P Og fikk også assosiasjoner til en kjole Julia Robert bar i den filmen, men ville ikke fornærme TS!

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Mmmm......det kommer veldig an på julebordet, tenker jeg.

Med jentene fra klesbutikken/hudpleiesalong/gutter&jenter i utelivsbransjen; ja.

Med ingeniørene og konserndirektøren i Statoil/Veivesenet: Neeeeeeeeei.

Den kjolen til TS så ut som noe jeg husker fra Pretty Woman. Altså den 80tallsfilmen om en prostituert. Og jeg liker sexy, trange klær altså.

Dét er helt sant. Jeg følte meg dristig bare fordi kjolen var kroppsnær i fjor :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant, ville ikke gått med den kjolen heller, og jeg er bare student jeg også, dog en ingeniørstudent :P Og fikk også assosiasjoner til en kjole Julia Robert bar i den filmen, men ville ikke fornærme TS!

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

REALLY?? :dry:

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

post-37809-0-26732500-1384555520_thumb.p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Ts. Folk på KG hater stramme, korte kjoler som viser kropp (kropp som er finere enn deres). Syns den var fin og ikke for dristig. Den er jo ikke spesielt kort og uten utringning.

95% av kjolene som legges ut her blir slaktet som tacky. Fram med langermet, svart, løs og lang kjole folkens! Eller burka:)



Anonymous poster hash: 07a63...f67
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Ts. Folk på KG hater stramme, korte kjoler som viser kropp (kropp som er finere enn deres). Syns den var fin og ikke for dristig. Den er jo ikke spesielt kort og uten utringning.

95% av kjolene som legges ut her blir slaktet som tacky. Fram med langermet, svart, løs og lang kjole folkens! Eller burka:)

Anonymous poster hash: 07a63...f67

Haha, nå fikk du meg til å le. :laugh: Første smilet siden tråden ble startet. ;)

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

REALLY?? :dry:

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Den hadde litt større utskjæringer og manglet ermer, men den ligner litt!! :skratte:

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Ts. Folk på KG hater stramme, korte kjoler som viser kropp (kropp som er finere enn deres). Syns den var fin og ikke for dristig. Den er jo ikke spesielt kort og uten utringning.

95% av kjolene som legges ut her blir slaktet som tacky. Fram med langermet, svart, løs og lang kjole folkens! Eller burka:)

Anonymous poster hash: 07a63...f67

For det første, er jeg temmelig fornøyd med kroppen. Trener fem dager i uka og har en slank\tynn kropp og kan fint finne på å gå med stramme kjoler (og sjalusi-kortet er så oppbrukt og tåpelig) - men aldri i verden om jeg hadde tatt på meg en kjole med masse utskjæringer (ser ut som en tenåring har dandert kjolen), kort og viser ryggen. Og for det andre, er det fint mulig å finne sexy kjoler uten å se ut som en prostituert, men folk er forskjellige - er en grunn til at de selger slike kjoler.

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Ts. Folk på KG hater stramme, korte kjoler som viser kropp (kropp som er finere enn deres). Syns den var fin og ikke for dristig. Den er jo ikke spesielt kort og uten utringning.

95% av kjolene som legges ut her blir slaktet som tacky. Fram med langermet, svart, løs og lang kjole folkens! Eller burka:)

Anonymous poster hash: 07a63...f67

Eller en fin kjole som dette:

DK_Company_12846.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For det første, er jeg temmelig fornøyd med kroppen. Trener fem dager i uka og har en slank\tynn kropp og kan fint finne på å gå med stramme kjoler (og sjalusi-kortet er så oppbrukt og tåpelig) - men aldri i verden om jeg hadde tatt på meg en kjole med masse utskjæringer (ser ut som en tenåring har dandert kjolen), kort og viser ryggen. Og for det andre, er det fint mulig å finne sexy kjoler uten å se ut som en prostituert, men folk er forskjellige - er en grunn til at de selger slike kjoler.

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Kjolen er i hvert fall ikke spesielt kort. Jeg er veldig lang. Alternativet blir fotsid. Og det passer bedre i bryllup liksom. Det blir langt mer upassende enn den kjolen min på denne festen i hvert fall. :fnise:

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, er jeg temmelig fornøyd med kroppen. Trener fem dager i uka og har en slank\tynn kropp og kan fint finne på å gå med stramme kjoler (og sjalusi-kortet er så oppbrukt og tåpelig) - men aldri i verden om jeg hadde tatt på meg en kjole med masse utskjæringer (ser ut som en tenåring har dandert kjolen), kort og viser ryggen. Og for det andre, er det fint mulig å finne sexy kjoler uten å se ut som en prostituert, men folk er forskjellige - er en grunn til at de selger slike kjoler.

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Og du mener ikke seriøst at jeg ser ut som en prostituert?

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller en fin kjole som dette:

DK_Company_12846.jpg

Ja. Det finnes mange fine kjoler. Men blir litt teit å sammenligne med designerkjoler når jeg har kjøpt min på Nelly. ;)

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er i hvert fall ikke spesielt kort. Jeg er veldig lang. Alternativet blir fotsid. Og det passer bedre i bryllup liksom. Det blir langt mer upassende enn den kjolen min på denne festen i hvert fall. :fnise:

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7

Nei, den var kanskje ikke, så heller ikke kort ut da du hadde på deg mørke strømpebukser. Syns forøvrig du har en fin kropp og er sikker på at du finner en kjole som er litt.. Finere:)

Anonymous poster hash: 562a1...1ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...