Gå til innhold

Hva synes dere om denne kjolen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://nelly.com/no/klær-til-kvinner/klær/festkjoler/three-little-words-620/scuba-cut-out-dress-620116-14/

Må vel ha noe stilig tilbehør for å "sprite den opp" litt. Men er jo utrolig flatterende på figuren da. Tenker svarte strømpebukser til, så gullsmykker er vel fint?

Har lyst å "safe" litt med julebordskjolen. Går så og si aldri med kjole ellers nemlig...

Aahh.... vanskelig med kjoler altså. :glare:

Anonymous poster hash: ab4aa...7e7
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ærlige og redelige mening er at den er gresselig fæl. Jeg er kanskje ikke høflig, men jeg er i hvert fall ærlig.

Anonymous poster hash: ca032...265
  • Liker 19
Skrevet

Den kjolen er alt annet enn safe, den er virkelig tacky og billig.

• Liker 11
Skrevet

Jeg synes faktisk at den var litt for utfordrende til et julebord etter min smak.

Litt for sexy liksom med åpen rygg OG åpen på sidene. Åpen rygg er forsåvidt greit, men det i sidene hadde ikke fungert for meg (selv om jeg bare satt ved siden av denne kjolen).

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes det var litt for mye 'cut out' på den, og ville gått for noe mer klassisk om jeg ville safet. Men har du lyst på den, har du selvsagt lov til å gjøre akkurat som du vil :)

• Liker 6
Skrevet

Den ser billig og, som er her nevner, tacky ut. Ikke noe jeg hadde kjøpt.

Anonymous poster hash: 15e1b...4e8
  • Liker 1
Skrevet

Jeg hadde likt den veldig godt om det ikke hadde vært hull på skuldrene :) Bortsett fra de hullene, så var den veldig fin :)

Anonymous poster hash: 5e9c8...a4a
  • Liker 4
Skrevet

Oi, hjelp.... er den virkelig sååå ille ja. OKei

Gjest Blomst83
Skrevet

Hvor skal du på julebord?Synes den var noe dristig,og ikke akkurat safe.

Skrevet

Hehehehehehehehe, du mener at dette er "safe"? Åletrang, utringning, relativt kort OG åpen rygg og sider? Det eneste du safer på da er at det blir noe på deg.

Anonymous poster hash: c00f6...392
  • Liker 5
Skrevet

Er man lang og smal så vil den kjolen bli smashings på.

• Liker 3
Skrevet

Er man lang og smal så vil den kjolen bli smashings på.

Jeg er veldig lang og smal. ;) Føler meg veldig bra i denne kjolen i hvert fall.

Og de som mener den er vulgær eller noe? Den er IKKE utringet foran. Uten at det har noen betydning for meg, da jeg har A-cup og ingenting å vise frem. :vetikke:

Skrevet

Jeg er veldig lang og smal. ;) Føler meg veldig bra i denne kjolen i hvert fall.

Og de som mener den er vulgær eller noe? Den er IKKE utringet foran. Uten at det har noen betydning for meg, da jeg har A-cup og ingenting å vise frem. :vetikke:

Da vil jeg bare ønske deg til lykke med kvelden du skal bruke den. :D

• Liker 1
Skrevet

Tacky. Ser ut som de som laget den gikk tom for stoff.

Skrevet

Min første tanke var at den kommer til å se best ut på soveromsgulvet etter julebordet :sjenert:

Skrevet

Cutouts er ikke flatterende på folk selv om de er lange og smale. Den var utrolig stygg forfra. Du kan finne noe bedre, jeg lover.

Skrevet

Jeg er nok bittelitt enig i de som nevner dette med tacky..Ikke så veldig elegant kanskje..? Litt for mange utskjæringer i hist og pist.

Dersom dette med en åpen rygg er noe du virkelig vil ha, ville jeg heller gått for noe ala slik:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/midi-lenth-open-back-dress-714534-286/

Den var skikkelig fin!

Når det gjelder kjolen i startinnlegget, så må jeg si meg enig med de andre. Den er altfor voldsom, og ikke særlig "safe".

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok bittelitt enig i de som nevner dette med tacky..Ikke så veldig elegant kanskje..? Litt for mange utskjæringer i hist og pist.

Dersom dette med en åpen rygg er noe du virkelig vil ha, ville jeg heller gått for noe ala slik:

http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/club-l-714/midi-lenth-open-back-dress-714534-286/

Har mest lyst på en kjole med lange armer. Føler meg ironisk nok veldig naken hvis ikke. ;)

Skrevet

Synes den var stygg og horete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...