Gå til innhold

Eldre menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette spørsmålet kan for øvrig alle svare på dersom de har noen formening, men det rettes først og fremst til eldre menn.

Dersom dere i jobbsammenheng eller lignende omgås unge, attraktive jenter, blir dere på noe vis fristet til tross for at dere muligens er gift eller har barn? Eller er det en ikke-sak å se på yngre jenter spesielt, eller andre kvinner generelt? Nå tenker jeg ikke på å innelde et seksuelt forhold, men kun hvorvidt det oppstår skitne tanker og lignende.

Har alltid vært nysgjerrig på om leger, fysioterapauter og lignende som har fysisk kontakt med svært mange attraktive mennesker, får uproffesjonelle tanker dersom de støter på individer som er flotte etter egne preferanser. Eller om de har en eller annen "slå-av-mekanisme" :fnise:

PS: Ved "unge" tenker jeg på jenter i tidlig 20-årene og eldre menn i alderen 30-50


Anonymous poster hash: 821d5...ae4



Anonymous poster hash: 821d5...ae4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er "eldre" og har barn, men er ikke gift.

Det hender jeg kommer nær innpå yngre jenter ifm jobb (ikke som lege eller annen omsorg). Selvfølgelig så virker noen av disse jentene fristende. Og selvfølgelig har jeg såpass integritet at jeg ikke utnytter jobben til å trenge meg mer innpå disse jentene enn det jobben tilsier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Er du bekymra med tanke på neste lege/tannlege/kiropraktor besøk? eller

Er du i ferd med å legge en slagplan i forhold til en eldre man-crush?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS.

Er du bekymra med tanke på neste lege/tannlege/kiropraktor besøk? eller

Er du i ferd med å legge en slagplan i forhold til en eldre man-crush?

Neida, liker bare tanken på at han muligens har litt snusk i tankene når han ser meg;)

Anonymous poster hash: 821d5...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøs.

Anonymous poster hash: 392dc...f5c

Saklig.

Anonymous poster hash: 821d5...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette spørsmålet kan for øvrig alle svare på dersom de har noen formening, men det rettes først og fremst til eldre menn.

Dersom dere i jobbsammenheng eller lignende omgås unge, attraktive jenter, blir dere på noe vis fristet til tross for at dere muligens er gift eller har barn? Eller er det en ikke-sak å se på yngre jenter spesielt, eller andre kvinner generelt? Nå tenker jeg ikke på å innelde et seksuelt forhold, men kun hvorvidt det oppstår skitne tanker og lignende.

Har alltid vært nysgjerrig på om leger, fysioterapauter og lignende som har fysisk kontakt med svært mange attraktive mennesker, får uproffesjonelle tanker dersom de støter på individer som er flotte etter egne preferanser. Eller om de har en eller annen "slå-av-mekanisme" :fnise:

PS: Ved "unge" tenker jeg på jenter i tidlig 20-årene og eldre menn i alderen 30-50

Anonymous poster hash: 821d5...ae4

Anonymous poster hash: 821d5...ae4

Det er jo menneskelig å føle en tiltrekning mot det motsatte kjønn uansett profesjon. Men at man er bevisst på dette, og har integritet nok til å la følelsene være nettopp følelser så går det som oftest bra. Det er ikke til å unngå at man ikke får slike følelser. Mestringen er jo å kunne ha klare grenser for seg selv og andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Selv om jeg er kvinne så har jeg i form av min posisjon hatt unge, mennlige ansatte som gaske tydelig har fått en crush på meg.

Og 'jada' de har vært svært pene unge menn, MEN psykisk er de ikke i min preferansegruppe, og hele mitt insitnkt protesterer ved tanken på å blande business og pleasure.

- dessuten ville det være riv ruskende galt i forhold til maktbalane og forholdet mellom underordnede/overordnede.

Når aldersdifferansen er så stor at disse unge menn er halvparten av min egen alder så tenner jeg ikke på dem uansett, - så problemstillingen er kun å betrakte som et hyggelig kompliment i hverdagen.

I jobb er det proffesjonalitet og samsvar med de overordnede retningslinjene som gjelder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffer mange unge jenter i jobbsammenheng. Jeg er både mann og leder, og det er selvfølgelig flere attraktive og spennende jenter som gjør at man kan få uprofesjonelle tanker ... Men jeg passer meg for å ta det videre i noen flørt.

Min hverdag er mer business/kontor-aktig, ikke fysisk kontakt. Likevel er det også en del representasjon, reiser og middager/alkohol som hadde gitt åpninger. Det er veldig flott med unge og smarte jenter, men de skal få lov til å gjøre karriere/jobb uten å føle noen form for press eller feil signaler fra menn.

Om det skulle vært noe mer - så aldri noen i egen avdeling eller noen man har et lederansvar for.

Endret av HandymanOslo
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...