Gå til innhold

Bloggere som bør skjerpe seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lag en liste over blogger som bør skjerpe seg og skriv kort og saklig hvorfor.

Fotballfrue



Anonymous poster hash: 66938...0e6

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HC



Anonymous poster hash: a14ea...b10

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KA

Anonymous poster hash: 35b5b...429

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke heller lage en underskriftskampanje? Og hvis ikke staten reagerer, et par fakkeltog?

:popcorn:



Anonymous poster hash: b5996...b5b
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moffeliten.

Skjeller ut kreti og pleti i bloggen sin om hun er i råttent humør. Naboene fikk gjennomgå i bloggen fordi de var så syndige å småprate litt med henne da de så hun satt på terrassen.

Kler du deg ikke pent nok etter hennes smak når du sitter på bussen skriver hun et blogginnlegg mot deg som gløder av sinne og frustrasjon.

Om noen lurer på hvorfor jeg gidder lese bloggen overhodet, så er det interessant å lese om smykkene hun lager.



Anonymous poster hash: ee09d...323
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hilde Christina. Oppfører seg skammelig mot mennesker som gjør at hun kan leve av bloggen. Hun har hetset en jente med mørk hudfarge, vært frekk mot en jente som mister faren sin, sagt til en leser at det var synd at moren ikke tok abort, osv, osv, osv. Dette har hun gjort mot små jenter som er ti år yngre enn det hun selv er.



Anonymous poster hash: 5c7d3...726
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes blogghetserne på kg bør skjerpe seg.



Anonymous poster hash: 79fd7...f87
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner. Kommer dere med påstander må dere også begrunne og disse, gjerne med lenker. Spørsmål til moderering skal tas enten direkte til moderator eller på ris og ros.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Moffeliten.

Skjeller ut kreti og pleti i bloggen sin om hun er i råttent humør. Naboene fikk gjennomgå i bloggen fordi de var så syndige å småprate litt med henne da de så hun satt på terrassen.

Kler du deg ikke pent nok etter hennes smak når du sitter på bussen skriver hun et blogginnlegg mot deg som gløder av sinne og frustrasjon.

Om noen lurer på hvorfor jeg gidder lese bloggen overhodet, så er det interessant å lese om smykkene hun lager.

Anonymous poster hash: ee09d...323

Jeg ser at også du kan kunsten. Lykke til :fnise:

Anonymous poster hash: d728f...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser at også du kan kunsten. Lykke til :fnise:

Anonymous poster hash: d728f...849

Kunsten å skrive hatske innlegg mot pratsomme naboer på bloggen min kan jeg nok ikke, nei. Jeg behersker heller ikke kunsten å irritere meg så grenseløst over andre mennesker klessmak at jeg skriver et eddiksurt blogginnlegg om vedkommende.

Jeg priser meg lykkelig over at jeg ikke bor i den bloggerens nabolag. :fnise:

Anonymous poster hash: ee09d...323

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for diskusjon rundt Fotballfrue. Da man ikke klarer å respektere forbudet mot å diskutere Fotballfrue blir tråden derfor stengt.

Yvonne (mod)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...