AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg trenger tips og råd... Anonymous poster hash: 567f8...4d9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Du stiller spørsmålet på feil forum. Kvinner aner ikke hvordan man forfører. Kanskje ikke så rart i og med at de ikke trenger å gjøre annet enn å forsøke å ta seg bra ut. Anonymous poster hash: 01a81...3b8 1
Cathrine88 Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Det vil sannsynligvis hjelpe hvis du beskriver situasjonen litt nærmere. Det er forskjell på å forføre dama du har vært sammen med i fem år og dama du har sett to ganger på lesesalen. 4
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Du må først sjekke opp dama da. Har du gjort det? Anonymous poster hash: da7e8...79e
Ms.Mx Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 (endret) Du stiller spørsmålet på feil forum. Kvinner aner ikke hvordan man forfører. Kanskje ikke så rart i og med at de ikke trenger å gjøre annet enn å forsøke å ta seg bra ut.Anonymous poster hash: 01a81...3b8 At men er lette å forføre er da en konsekvens av mannens natur, ikke kvinnens, er det vel? Endret 15. november 2013 av Ms.Mx 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 At men er lette å forføre er da en konsekvens av mannens natur, ikke kvinnens, er det vel? ? Har ikke nevnt noe om konsekvens. Det eneste jeg sier er at kvinner ikke aner hvordan en mann bør forføre kvinner. Anonymous poster hash: 01a81...3b8
Gjest Summers Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Bli kjekk og få høy sosial status.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #8 Skrevet 16. november 2013 Du stiller spørsmålet på feil forum. Kvinner aner ikke hvordan man forfører. Kanskje ikke så rart i og med at de ikke trenger å gjøre annet enn å forsøke å ta seg bra ut. Anonymous poster hash: 01a81...3b8 Hvem vet vel bedre enn kvinnene selv hvordan man skal forføre kvinner..Hva som funker og hva som bare blir dumt...TS Anonymous poster hash: 567f8...4d9 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #9 Skrevet 16. november 2013 Hvem vet vel bedre enn kvinnene selv hvordan man skal forføre kvinner..Hva som funker og hva som bare blir dumt...TS Anonymous poster hash: 567f8...4d9 Nope, de har ikke peiling. De gir råd ut fra hvordan de intellektuelt sett ønsker at menn er, men ikke følelsesmessig. De de gir derfor råd som "menn må være snille, behandle meg med respekt, og ikke være frekke" Anonymous poster hash: 01a81...3b8 2
Surriball Skrevet 17. november 2013 #10 Skrevet 17. november 2013 Ryddet for personangrep. Stjernesol. mod.
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #11 Skrevet 17. november 2013 Nope, de har ikke peiling. De gir råd ut fra hvordan de intellektuelt sett ønsker at menn er, men ikke følelsesmessig. De de gir derfor råd som "menn må være snille, behandle meg med respekt, og ikke være frekke" Anonymous poster hash: 01a81...3b8 La meg gjette: Du har hengt så mye på PUA-fora at du har begynt å rangere kvinner etter en skala fra 1 til 10, tror alfa-hann er et hensiktsmessig begrep å overføre til menneskearten, og tror kvinner er amøbelignende romvesener som kan temmes bare man brukes den riktige metoden? Lykke til når du bestemmer deg for å bli kvitt neckbeard og fedoraen, og kravler ut av hulen din og inn i virkeligheten. Spesielt når den dagen kommer at du får lyst til å oppleve kjærlighet. Du er fucked, kjære deg. Anonymous poster hash: e50e0...b55 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2013 #12 Skrevet 17. november 2013 Du stiller spørsmålet på feil forum. Kvinner aner ikke hvordan man forfører. Kanskje ikke så rart i og med at de ikke trenger å gjøre annet enn å forsøke å ta seg bra ut. Anonymous poster hash: 01a81...3b8 1
Trapp Skrevet 17. november 2013 #13 Skrevet 17. november 2013 Visstnok skal du vise at du allerede er godkjent av andre kvinner. Å begynne å gå med giftering er sikkert ikke så dumt.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2013 #14 Skrevet 17. november 2013 Visstnok skal du vise at du allerede er godkjent av andre kvinner. Å begynne å gå med giftering er sikkert ikke så dumt. Det er bare et problem her. Veldig mange respekterer og prøver seg ikke på de som er gifte. Om du da prøver deg på den jenta, blir du sett på som en utro slask.
Trapp Skrevet 17. november 2013 #15 Skrevet 17. november 2013 Det er bare et problem her. Veldig mange respekterer og prøver seg ikke på de som er gifte. Om du da prøver deg på den jenta, blir du sett på som en utro slask. Med mindre dette da overstyres av følelsen: "Wow, han er gift, men allikevel er han interessert i meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg !"
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2013 #16 Skrevet 17. november 2013 Med mindre dette da overstyres av følelsen: "Wow, han er gift, men allikevel er han interessert i meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg !" 1
Gjest Lille-pus Skrevet 17. november 2013 #17 Skrevet 17. november 2013 Du forfører en kvinne ved å få henne til å føle seg virkelig ønsket. Få henne til å oppleve at hun er den du virkelig vil ha, den eneste du ønsker å møte i en seksuell lek. Hun er unik for deg. Unik og ønsket. - punktum -
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #18 Skrevet 17. november 2013 De de gir derfor råd som "menn må være snille, behandle meg med respekt, og ikke være frekke" Anonymous poster hash: 01a81...3b8 Jepp, for det er sant. Er akkurat sånn min kjæreste er, og er ikke få jenter som er sjalu på meg fordi jeg har kapret en så fantastisk fyr Badboys funker ikke i lengden. Anonymous poster hash: da7e8...79e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå