AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Jeg har blitt syk, men det er ikke som ellers. Har feber og allmenntilstand er nedsatt, men igjen vondt i halsen, tett i nesa eller noe slikt. Noen tanker? Er det vanlig influensa som går rundt eller?Anonymous poster hash: 58cea...0af
lillemeg90 Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Mener du at du ikke har vondt i halsen ol?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Jeg mente ingen vondt i halsen ol. Autocorrect på mobilen Anonymous poster hash: 58cea...0af
happiest Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Kanskje det kommer senere? Vanligvis er jeg tett i nesen, har vond hals og kanskje hoste hvis jeg har feber. Men feber kan man jo få av mye - det er jo et symptom på at noe er gale. Har du vondt i hodet kanskje? Man kan jo feks få feber pga. infeksjoner som betennelse og urinveisinfeksjon.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Jeg får bare vondt i halsen og tett nese om jeg er forkjøla. Om jeg har noe influensalignende, føler jeg det som regel som du gjør nå. Nedsatt allmenntilstand og feber. Så slapp av, la det gå noen dager og se an formen. God bedring! Anonymous poster hash: d03a0...63d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 Jeg får vanligvis vondt i halsen først og så feber (hvis det er halsbetennelse) eller tett nese og så feber (ved influensa). Mens nå så kom feberen og nedsatt allmenntilstand ganske samtidig. Vært sånn i to dager. Får se over helgen Man reagerer vel litt ulikt innimellom. Anonymous poster hash: 58cea...0af
lillemeg90 Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Jeg, og flere andre jeg kjenner har hatt feber og redusert almentilstand, uten at de ble noe vondt i halsen:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå