Gå til innhold

Ubehagelig opplevelse. Puppestirring

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Nei, jeg kan jo ikke slutte å være kompis med ham - da må han jo lure på hva han har gjort meg, og han har jo egentlig ikke gjort meg noe. Jeg får vel bare venne meg til det - om det noen gang skjer igjen. Har jo ikke opplevd det før akkurat denne uken så.... Og han er en hyggelig mann - jeg har alltid likt ham. Oppegående og real er han, og har vært en innmari fin far for ungene sine, så han er helt grei. Blei bare litt satt ut da.

Og den kommentaren om å få sove på armen er sikkert noe han tok sjansen på fordi vi har kjent hverandre i atten år - mente sikkert ikke noe med det....

Kanskje jeg skal begynne å være stolt av de små fine puppene mine i stedet. ca en håndfull er de hver, og jeg synes de er fine jeg :tunge1:

Ellers har jeg bare kjente og kolleger som greier å holde øynene sine i øynene mine når vi snakker....

Og plutselig kom jeg på noe...... det hender jo at jeg ser på puppene til andre også når jeg snakker med dem... dog ikke fullt så ukontrollert...

og ikke seksuelt da; mer sånn - de skulle jeg gjerne hatt.... f.eks. :ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:evil:

Har en mann på jobben vår, jobber ganske høyt oppe i ledelsen.. Han stirrer ALLTID på puppene mine. Utrolig frekt! Og han prøver ikke å skjule det en gang.

Ble så paff første gangen, at jeg bare sto og så dumt på han. Nå forsøker jeg bare å unngå han.. :-?

Gjest Anonymous
Skrevet
Nei, jeg kan jo ikke slutte å være kompis med ham - da må han jo lure på hva han har gjort meg, og han har jo egentlig ikke gjort meg noe. :

Jeg synes absolutt at han "gjør deg noe" når han oppfører seg på den måten.. Og han kan jo få slippe å "lure", du kan bare fortelle ham at folk som oppfører seg på det viset gidder du ikke å ha noe med å gjøre!! Ikke vær en svak liten jente nå.. Vær en sterk og selvstendig kvinne som nekter å la seg behandle som et sexobjekt!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg synes absolutt at han "gjør deg noe" når han oppfører seg på den måten.. Og han kan jo få slippe å "lure", du kan bare fortelle ham at folk som oppfører seg på det viset gidder du ikke å ha noe med å gjøre!! Ikke vær en svak liten jente nå.. Vær en sterk og selvstendig kvinne som nekter å la seg behandle som et sexobjekt!

Vel, nå har han jo kun vært veldig hyggelig i atten år da - det kvalifiserer vel til a second chance vil jeg mene :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet
Vel, nå har han jo kun vært veldig hyggelig i atten år da - det kvalifiserer vel til a second chance vil jeg mene  :wink:

OK, da.. Jeg trodde det var en relativt ny nabo, jeg..

Men jeg ville ikke aksepterer gjentakelser!! Da "lærer" du ham jo at du aksepterer den salgs oppførsel..

Skrevet

Kanskje han bare var ekstra kåt den dagen og ikke klarte å styre blikket. Kan sikle over lekre menn selv, jeg, pøver å ikke så åpenlys da, men... Han er jo bare en mann! :ler:

Skrevet

Er det bare meg her i verden som ville tatt det som et kompliment om noen skulle finne det bryet verd å stirre på puppene mine?

Jeg har alltid hatt veldig små pupper, men nå har jeg ca. 75b. Derfor har det liksom ikke sunket helt inn i min bevissthet at jeg faktisk HAR pupper, og dermed tror jeg nesten jeg bare ville vært positivt overrasket hvis noen hadde lyst til å glo... :ler:

Kanskje folk faktisk glor, jeg er nok litt bevisstløs på slike ting og får det stort sett ikke med meg hvis det skjer.

Men jeg skjønner godt den ekle følelsen. Den hadde jeg en gang etter å ha blitt tafset på som turist på et folksomt steg. Grøsselig ubehagelig.

Skrevet

Når en mann ser et par flotte pupper i en stram T-skjorte eller en dyp utringning er jo ikke så lett å la være å se da :wink:

Selvsagt prøver man å unngå å stirre, og prøver å gjøre det diskret.

Det har da ikke så mye med om man er kåt eller ikke. Titte må man uansett. Det er genetisk.

Det var forøvrig en Seinfeld-episode om dette der George stirra på utringningen til dattra til en NBC-redaktør....

Gjest 1111
Skrevet
Er det bare meg her i verden som ville tatt det som et kompliment om noen skulle finne det bryet verd å stirre på puppene mine?

Nei.. jeg er her og :oops:

Kan skjønne du syntes det var ekkelt jeg, selv om jeg aldri har opplevd noe slikt (og sannsynligvis aldri kommer til å gjøre det heller..)

Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt om menn generelt stirrer på puppene mine. Jeg synes derimot at det er VELDIG ekkelt om feil menn gjør det, som for eksempel kjæresten til bestevenninna min... :evil: Han kan glo på hennes pupper, ikke mine!!!

Amarone

Skrevet

Alle har sine egne grenser og re-aksjon på slikt. Jeg opplevde her en kveld ute på byen at en fremmed gamlis la hånden på midjen min idet jeg skulle gå forbi, spurte om alt var bra. Ja, alt er helt fint, sa jeg og skulle fortsette å gå. Da hadde han sniken en bevegelse med hånden, sikkert innstudert, sånn at hånden hans "gled av" hoften min og mot skrittet så han "ved et uhell" hadde kommet til å ta der. Jeg parerte kjapt med den andre hoften i en vridning så han ikke fikk sjansen, og i samme øyeblikk knep jeg den ene testikkelen hans. Makan til dust! Det er å gå laaangt over streken for hva jeg aksepterer, og jeg kan tenke meg det er mange som ikke var like heldige med pareringen i møte med ham også. Så, jenter: Ta igjen!

Gjest Anonymous
Skrevet

Nei gud så fælt!!!!!!!!!! Det har jp aldri skjedd at menn har stirret på pupper før.

Kontakte se og hør?

Skrevet

Jeg vet veldig godt hva du snakker om, mysan. Det er ikke bare ubehagelig, men utrolig irriterende, ihvertfall hvis man prøver å snakke med noen.

Desverre er jeg for pinglete til å si "eyes up here, guy!" :(

Gjest stirrer?
Skrevet

Dersom personen du snakker med er litt sjenert, kan det faktisk hende at han unngår å se deg i nn i øynene, og har dem ut av fokus.

Selv er jeg jente, absolutt hetero, men da jeg ble tvunget til å snakke lenge med ei aggressiv jente jeg ikke kunne fordra, anklagde hun meg ut av det blå for å stirre på pupene hennes. Dette var veldig overraskende for meg, ettersom jeg ikke hadde fokusert på noen ting. Jeg hadde senket blikket vekk fra øynene hennes. En annen gang spurte en gutt meg om han hadde flass på genseren fordi jeg hadde sett på den. Haha. :oops:

Skrevet
Vet ikke om dette er rette sted for denne, men jeg syntes liksom ikke den passer på seksualitet heller..

De to siste dagene har to menn stirret på puppene mine når de har snakket med meg, og det liker jeg ikke! :o  

Har aldri opplevd dette før, for egentlig har jeg nemlig ikke pupper. Bruker 75-80 A/B alt etter som.  

Første gangen hadde jeg på en trang T-skjorte, så puppene syntes godt, og akkurat den BH'n får dem ganske godt frem, men allikevel da! Han kom på døra mi fra canal digital for å stille noen spørsmål, og hele tiden gikk blikket ned til puppene mine. Ikke morro!

Dagen etter var det min nye (som også har vært tidligere) nabo. Jeg møtte ham i oppgangen, han driver og flytter inn, og plutselig var han opptatt av puppene mine også.... hadde ikke trang T-skjorte, men en bluse med litt dyp V, dog ingen kløft for så mye pupper har jeg ikke.

En ting jeg har lært av dette er at jeg aldri i hele mitt liv skal gå til anskaffelse av siliconpupper, hvis det er sånn responsen skal bli!!

Jeg vil ikke noe med dette innlegget - måtte bare få ut min frustrasjon!!

Dette var jo helt nytt for meg....... :-?  

Har jo hørt at kvinner med pupper har klaget over dette tidligere, men hadde ingen anelse om at det faktisk er så ubehagelig..... :oops:

Dette er vel typisk kvinnfolk! :hoho:

Her går du i stram topp og en bh som får puppene frem....er ikke det for at de skal synes bedre da? Og så klager du når det virker etter hensikten?

Ikke meningen å være ubehagelig, men dette ble litt selvmotsigende.

Har store pupper selv, og opplever mye rart i den forbindelse, men stort sett er menn høflige, og ser meg i øynene.

Skrevet

Meneh... jeg syntes iverhodet ikke det er noe problem om noen skulle bestemme seg for å se på puppene mine.

Jeg syntes helt ærlig at det er litt tåpelig å la seg affektere av sånt. Bruk det for det det er verdt! :)

Jeg syntes det er morsomt å legge merke til i møter f.eks at "motparten" plutselig stirrer "litt lengre sør" enn øynene mine. Om han blir satt ut av et par bryster er det min seier å ikke bli satt ut av han. Hvilken harme gjør det?

Jeg studerte i en så-og-si rein gutteklasse og klede meg aldri utpreget feminint, så da første julefesten kom stillte jeg i utringet lang kjole. Ikke superutringet, men det var en kløft der. Fikk masse komplimenter for kjolen av gutta - samtlige med blikke vendt på puppene. Etter det var det mye lettere å få noen til å hjelpe meg med oppgaver, få en lab-partner osv. :ler:

Skrevet

Det er jo en forskjell på

1: Øynene deres bare går sin egen vei.

2: at de ikke gjør forsøk på å dra øynene derfra, nærmest sikkel og det at du fæler at de egentlig ikke er interessert i det du har å si og helst vil dukke ned i kløfta...

Den første er det jo ikke annet å gjøre med enn å le og føle seg kvinnelig og attraktiv av... Den andre varianten er kanskje ikke akkurat veldig behagelig... :roll:

Gjest Pterodactylkake
Skrevet
Nei gud så fælt!!!!!!!!!! Det har jp aldri skjedd at menn har stirret på pupper før.

Kontakte se og hør?

gjest slår til igjen

Skrevet

Jeg er faktisk litt sjokkert, for jeg trodde at vi jenter var sterkere enn som så.

Hvorfor skal jeg la det gå inn på meg om en mann "sikler" og ikke bryr seg det dyøyt om hva jeg sier, og bare ser på puppene mine? (Og ja - jeg har opplevd det) Det er strengt tatt ikke jeg som har et problem da, så hvorfor skal jeg gjøre det til mitt problem?

Jeg forsvarer ikke menns tilbøyelighet til å gjøre det, men jeg forstår ikke hvorfor jeg skal sette meg ned å gremmes over det om det skjer. Det er ikke min skyld at han er en "dust".

En manns tilbøyelighet til å la alt fare for å få stirre på et par pupper sier mer om han en om mine pupper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...