minienthe Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 har null snøring på tablets men har fundert på å skaffe meg en. snoket opp disse på komplett men er usikker på forskjellen bortsett fra prisen. er det slik at den dyreste har mulighet for surfing via mobilnettet og den billigste kun kan surfes med via wifi ? er det den eneste forskjellen ? dyr billig
Gjest Tekola Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Her har du en full sammenligning av dem Det virker som om den med 4G også har litt kraftigere prosessor, uten at jeg vet hvorfor.
minienthe Skrevet 15. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2013 ja har sett sammenligningen, var der jeg fant manko på 3/4G på den billigste (tror jeg). men er det kun dette og prosessor som er forskjellen ?
Jolene Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Forskjeller på de to: - Corning Gorilla-glass - Kraftigere prosessor - Raskere internett i form av 3g, 4g - GSM, GPRS, EDGE, HSPA+, LTE - Kan koble til flere typer bluetooth-enheter - Lengre batteritid Personlig synes ikke jeg at endrigene var så store egentlig, men kraftigere prosessor og det at du kan koble opp lettere til internett er jo et pluss.
minienthe Skrevet 15. november 2013 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2013 Forskjeller på de to: - Corning Gorilla-glass - Kraftigere prosessor - Raskere internett i form av 3g, 4g - GSM, GPRS, EDGE, HSPA+, LTE - Kan koble til flere typer bluetooth-enheter - Lengre batteritid Personlig synes ikke jeg at endrigene var så store egentlig, men kraftigere prosessor og det at du kan koble opp lettere til internett er jo et pluss. og det du lister opp her er det som den dyre utgaven har kontra den billige ? er litt i tvil på om jeg gidder å bruke såpass mye penger på en duppeditt som kommer til å bo i veska og brukes på togturer etc men den frister litt...
Jolene Skrevet 15. november 2013 #6 Skrevet 15. november 2013 og det du lister opp her er det som den dyre utgaven har kontra den billige ? er litt i tvil på om jeg gidder å bruke såpass mye penger på en duppeditt som kommer til å bo i veska og brukes på togturer etc men den frister litt... Det er hva den dyre har som den billige ikke har. Som sagt ikke store forskjeller, fordelen er at den dyre har bedre skjerm (les: sterkere/med holdbart glass/materiale=knuser ikke like lett)
minienthe Skrevet 15. november 2013 Forfatter #7 Skrevet 15. november 2013 Det er hva den dyre har som den billige ikke har. Som sagt ikke store forskjeller, fordelen er at den dyre har bedre skjerm (les: sterkere/med holdbart glass/materiale=knuser ikke like lett) takker får snoke litt, er som sagt i tvil på om jeg egentlig trenger dette men nye duppeditter ER tross alt nye duppeditter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå