Gå til innhold

Stor dildo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heii...

Jeg kjøpte meg en førstegangsdildo som

Jeg og Typen fant til meg.. Den er altfor stor og jeg liker den ikke i det hele tatt så kjøpte meg ny.. den nye liker jeg veldig godt :) men nå driver han hele tiden å skal ha meg til å bruke den jeg ikke liker..

Har sagt at jeg ikke vill men han fortsetter å sier hva andre jenter syns om det fordi han leste det på nett...

Er det jeg som er pyset og teit eller burde han respelktere at jeg ikke vill?

Hvordan kan jeg forklare han det på en ordenlig måte?

Takker for svar.. ;)

Anonymous poster hash: c5559...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Du burde ikke å trenge å forklare deg noe mer i det hele tatt, "jeg liker den ikke" burde holdt i massevis. Og nei, du er ikke pysete og teit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei... Er 22 og han 22... Men er noe me den som jeg ikke overhode liker..:P de at den er så gummiaktig, stor, eller hva det er... liker vibrator mye bedre så vil heller bruke det, men han sier at vi må

Prøve fordi det hadde vært sexy om den gikk inn osv... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar.. Ts her.. Så jeg trykte på anonym men :P

Okei, takk for støtte... Er en ganske usikker person så vil liksom ikke være kjedelig for han og pysete så derfor jeg måttw høre hva dere tenker

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke la deg tvinge til noe du ikke ønsker selv. Husk å være tydelig når du sier ifra om dette, slik at det ikke kan misforstås. Hvis han ikke klarer å akseptere det, så foreslår jeg at du bare kaster hele greien. Da vil det ikke lenger være noe alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Neei... Er 22 og han 22... Men er noe me den som jeg ikke overhode liker.. :P de at den er så gummiaktig, stor, eller hva det er... liker vibrator mye bedre så vil heller bruke det, men han sier at vi må

Prøve fordi det hadde vært sexy om den gikk inn osv... :P

han sier at 'dere' må prøve fordi han synes det er übersexy med 'sprengt fitte'.

Greit nok at han tenner på den tanken, men det betyr ikke at du må gjøre noe som gir deg ubehag.

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...