AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 Med en date jeg nesten ble sammen med, men det funket ikke og vi avbrøt etter tre måneder. Deretter ingen sex før 27, fire år senere. Med min første kjæreste. Varte et halvt år. Deretter ingen sex før 28, 3 mnd senere. Med en ny date som skulle vise seg å bli min andre kjæreste. Lite sex i starten, mer etter hvert, men likevel ganske sent. Pleier det ikke å være omvendt? Masse sex i tenårene, mindre etter hvert? Anonymous poster hash: b185d...81d
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Det spiller ingen rolle egentlig. Det er mange som har dårlig sex i begynnelsen, og så får de erfarne partnere og har drit bra sex. Noen har mye sex som ung, og så dabber det av etter de har bikka 40. Det er helt individuelt. Personlig hadde jeg en dårlig erfaring som 18 åring da jeg debuterte, og så hadde jeg ikke sex på mange år etter det... jeg var ikke interessert fordi jeg ville at neste gang skulle være perfekt, og det angrer jeg ikke på. Jeg vil heller ha god sex med noen jeg virkelig liker og stoler på enn hvem som helst. Som sagt... spiller ingen rolle. Det er individuelt. Anonymous poster hash: 87281...010
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå