AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #1 Skrevet 15. november 2013 7 partnere er mye for din alder (20 år). Du kan derimot ikke endre fortiden, men du kan endre din holdning. Noen menn vil ikke bry seg, noen vil det. Hvis tallet forsetter å øke så er det fullt mulig at noen menn ikke vil se deg som kjærestemateriale. Uavhengig av hva de burde mene. Du kan tenkte det du vil rundt det, bare vær klar over det. Det er fullt mulig å ikke fortelle tallet. Å si det er privat, eller si et annet tall hvis han fortsetter å spørre om noe han ikke har noe med. Vi må slutte å tro på Bibelens bud om at det er galt å lyve uansett situasjon. Hva blir det neste? Fortelle innbruddstyven hvor du har gjemt gullklokkene? Anonymous poster hash: 6727f...58b
Skilpadden Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Jeg syns det blir moralsk feil å lyve om noe sånt. Hvis han absolutt skal vite det, så kom med sannheten. Hvis han ikke liker deg etter det, så er han ikke verdt å ha uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #3 Skrevet 15. november 2013 Han har ingen rett til å vite noe som er privat. Ingen har rett til å vite hvor mange du har hatt sex med. SI at det er privat. Respekterer han det ikke, så kan du lyve. Privatliv er privatliv, og de som ikke respekterer privatlivet synes jeg ikke mye synd på om de blir løyet til. Anonymous poster hash: 6727f...58b 2
Obiola Skrevet 15. november 2013 #4 Skrevet 15. november 2013 Hvis man tror man ikke vil takle å høre sannheten om dette, eller vil ende opp med å se på kjæresten på en negativ måte bør man la være å spørre. Enkelt og greit, la det tilhøre fortiden. Hvis jeg fikk det spørsmålet ville jeg svart ærlig, fordi jeg hadde regnet med at det er noe kjæresten ville akseptere. Man kan tross alt ikke forandre på det som allerede har skjedd. Også enig i at det er en privatsak, skjønner ikke helt hvorfor man vil vite det. Hvor mange ekskjærester man har er en annen sak. Men hvorfor skal en partner absolutt vite om hver enkelt ubetydelig ons eller ff man kan ha hatt for mange år siden? Det er man uansett ferdig med for lengst!
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #5 Skrevet 15. november 2013 Hvorfor er kjærester noe annet? Synes ikke andre har noe med det heller. Ingen har rett til å blande seg inn i hvor mange kjærester jeg har. Anonymous poster hash: 6727f...58b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå