Gå til innhold

Vil stikke tunga langt inn ..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

i fitta og slikke.. Det tenner meg noe helt vanvittig. Kanskje være heldig og finne G-punkt.

Har ikke dame nå, og er et forholdsmenneske. Dessverre har jeg aldri fått prøvd dette.

Er det vanligst at gutter bare slikker på klitten ved oral-sex? Får dere jenter noe ut av slikking langt inni hullet, eller er det best bare på klitten?



Anonymous poster hash: 1329c...6fb
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke fordra å få tunga inni. G-punktet trenger hos de fleste litt hardere stimuli enn du får til med tunga også.



Anonymous poster hash: 2dce0...43e
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler er digg! Jeg har til tider problemer med å få orgasme, men om gutten virkelig viser at han nyter å slikke meg så kommer jeg med en gang. Skikkelig tenning!

Bruk gjerne 1 finger eller 2 i samme slengen. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spm, men må man ikke ha unormalt lang tunge da?

Anonymous poster hash: 9b711...a2c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert et dumt spm, men må man ikke ha unormalt lang tunge da?

Anonymous poster hash: 9b711...a2c

Lurte på akkurat det samme:P Jeg klarer ikke å se for meg at en person med en normal tunge klarer å nå tak i g-punktet :P

Anonymous poster hash: bcfc3...3e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har tunge som en ku er det sikkert ok.



Anonymous poster hash: 8f9a3...dec
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah! Slikke på g-punktet, da har jeg hørt det også.
Det er så klart ikke mulig, med mindre man kjører hele hodet inn i hønemor :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke hva som er godt med å bli slikka der. Er jo som å få en liten svamp inni. Ellers takk...

Svamp? Tunga er full av muskler!

Anonymous poster hash: 54c81...2b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når kjæresten min tar tunga si inn i meg. Men at han treffer g punktet, er like lite sjans som å gå til Månen. :P



Anonymous poster hash: b7c5e...4a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tungen hans i skjeden, gir meg ikke så mye, deilig og tennende ja, men vipper meg ikke over kanten i ekstase nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

i fitta og slikke.. Det tenner meg noe helt vanvittig. Kanskje være heldig og finne G-punkt.

Har ikke dame nå, og er et forholdsmenneske. Dessverre har jeg aldri fått prøvd dette.

Er det vanligst at gutter bare slikker på klitten ved oral-sex? Får dere jenter noe ut av slikking langt inni hullet, eller er det best bare på klitten?

Anonymous poster hash: 1329c...6fb

Det varierer veldig fra kvinne til kvinne hva vi liker, - men såpass har du jo alt fått med deg :)

Og noen av oss synes det er digg på bli tungepult. Det vipper ikke undertegnede over kanten, det må hardere kraft til. Men det er særdeles tennende.

Menn som tror at å fokusere konsentrert på klitorishodet med en stram tungespiss er det desverre mange av, men det er ganske kjedelig...

Søk litt rundt på nettet etter gode tips. Bruk gjerne søkeordene "How to eat pussy" ;)

Edit: G-punkts stimulans med tungen tror jeg nok ikke er mulig å få til IRL gitt, - men behold tanken som tennede i hodet ditt selv om det som sagt er enklere å gå til månen.

Endret av Lille-pus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer veldig fra kvinne til kvinne hva vi liker, - men såpass har du jo alt fått med deg :)

Og noen av oss synes det er digg på bli tungepult. Det vipper ikke undertegnede over kanten, det må hardere kraft til. Men det er særdeles tennende.

Menn som tror at å fokusere konsentrert på klitorishodet med en stram tungespiss er det desverre mange av, men det er ganske kjedelig...

Søk litt rundt på nettet etter gode tips. Bruk gjerne søkeordene "How to eat pussy" ;)

Edit: G-punkts stimulans med tungen tror jeg nok ikke er mulig å få til IRL gitt, - men behold tanken som tennede i hodet ditt selv om det som sagt er enklere å gå til månen.

Hahaha :fnise: "how to eat pussy" faktisk..... Ikke meningen å spore av, men synes det var et morsomt søkeord :laugh:

Anonymous poster hash: 7cd12...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så liksom for meg et fat med en "pussy" på, med forskjellige bestikk osv... :fnise:

Klein humor ja, men det er helg :danse:



Anonymous poster hash: 7cd12...9be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...