Gå til innhold

Horedatter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en jente på 22 som fortsatt bor hjemme grunnet dårlig økonomi. Hun har fortsatt ikke villet ha meg på besøk hos seg når foreldrene er der. Hun sier hun vil vente en stund med å vise meg fram, fordi hun ikke vil vise fram alle hun ligger med. "Hadde jeg skullet tatt med hjem alle jeg har hatt sex med, så ville mamma og pappa trodd jeg var en hore" sa hun. Hvordan ville dere reagert på utsagnet?

Anonymous poster hash: bb0ce...747
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan legge til at vi har datet i 8 måneder.

Skrevet

Kan være bare en talemåte:) tror ikke du skal ta det så bokstavelig egentlig. Eventuelt spørre henne? Hvis dere har datet i 8 måneder burde det jo ikke være farlig å spørre. Kan være kleint ja,men er kun slik du vil få svar. Men som sagt, er neppe så ille som du tror,å uansett er det vel forhåpentligvis før din tid,og dermed fortid. Ikke så mye å gjøre med det.

Anonymous poster hash: 98d3c...cbd

Skrevet

Er foreldrene religiøse?

Skrevet

Jeg skjønner at du stusser på det, men det trenger ikke bety all verden. Jeg ville enten tenkt at kanskje foreldrene er strenge/konservative, og ville synes tre, eller et heller lite tall vært mye, og synes hun var hore av den grunn. Eller så ville jeg nok spurt rett ut hvor mange hun hadde hatt sex med, ikke nødvendigvis på en kjempealvorlig måte, og heller tenkt mitt utifra svaret jeg fikk der.

Det er jo ikke sikkert svaret er noe ille! Og om du synes det er det, og reagerer på det, så er det jo hennes egen feil at hun dessverre ikke hadde nok sosiale antenner i det øyeblikket til å se at det var en upassende ting å si.

Jeg håper det går bra da, og at det ikke blir noe big deal for deg. 8 måneder er jo en stund, så da må det jo være mye bra der:)

Skrevet

Om hun tror foreldrene vil se på henne som en hore kan det jo være at de har en religion der de tror på sex Etter ekteskapet eller noe sånt.. Siden hun bryr seg om hva de mener.

Skrevet

Kan være bare en talemåte:) tror ikke du skal ta det så bokstavelig egentlig. Eventuelt spørre henne? Hvis dere har datet i 8 måneder burde det jo ikke være farlig å spørre. Kan være kleint ja,men er kun slik du vil få svar. Men som sagt, er neppe så ille som du tror,å uansett er det vel forhåpentligvis før din tid,og dermed fortid. Ikke så mye å gjøre med det.

Vil ikke legge meg opp i hvem hun ligger med, men det hørtes jo litt... eh... usømmelig ut, måten hun sa det på. Hun sa en gang at hun har hatt både kjærester, pulevenner og heller ikke er ukjent med ONS-erfaringer, men vet ikke hvorfor hun sa det. Var ikke jeg som spurte i hvert fall :P

Skrevet

Er foreldrene religiøse?

Ja.

Skrevet

Hadde reagert på at han hadde sagt at jeg var bare en av de han ligget med...

Anonymous poster hash: 10946...ab4
Skrevet

Jeg skjønner at du stusser på det, men det trenger ikke bety all verden. Jeg ville enten tenkt at kanskje foreldrene er strenge/konservative, og ville synes tre, eller et heller lite tall vært mye, og synes hun var hore av den grunn.

Hun har bare tatt med tre stykker før, sier hun.

Skrevet

Eller så ville jeg nok spurt rett ut hvor mange hun hadde hatt sex med

Jeg synes det er privat, og jeg bryr meg egentlig ikke om antallet, men siden jeg selv bare har sex med jenter jeg er glad i, så vil jeg ha en med samme verdier. Jeg fortalte henne i starten av forholdet at jeg aldri har hatt en ONS. "Kødder du???" svarte hun. Så forklarte jeg henne hvorfor, at jeg ikke liker tanken på å gjøre noe så intimt med en fremmed som for alt jeg vet kan være en skikkelig dårlig person. "Bra vi er enige ;-) " skrev hun da. Kanskje hun bare løy?

Skrevet

Hadde reagert på at han hadde sagt at jeg var bare en av de han ligget med...

Anonymous poster hash: 10946...ab4

Du hadde reagert om han hadde sagt at han har hatt sex før han traff deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...