AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Er en gutt som aldri har hatt kjæreste før, er 21, så det er jo ikke så galt. Men jeg tenkte på om dette er noe dere jenter finner rart om f.eks. man er 25-30 år eller noe slikt. Har en anelse av at mange jenter tenker slik at viss en mann ikke har hatt kjæreste, er "jomfru" eller ikke har kysset må det på en eller annen måte være noe galt med han. Stemmer dette eller er det min innbilning? Trenger jo ikke å være noe galt med en person for det egentlig, kanskje bare sjenert eller ikke har hatt helt draget. Anonymous poster hash: bc874...d5b
drue Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Behøver ikke å være en dealbreaker for min del. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Behøver ikke å være en dealbreaker for min del. Men det er en liten "alarm" eller? For oss er det jo ikke slik i vertfall... Anonymous poster hash: bc874...d5b
Gjest Draug Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Det behøver ikke være en dealbreaker for min del. Med mindre det skyldes noe som er det, som elendig hygiene eller ekkel oppførsel, men det er like gjeldende om han så er rene casanovaen. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Altså snakker vi om å ha kjærester eller det å aldri ha blitt kysset/være jomfru?Anonymous poster hash: 29c77...61a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Gutter er ofte litt tregere en jenter. Det er helt greit. Litt rart å være 25+ og helt ukysset, men noen gutter er jo så oppslukt i fritidsinteresser at de aldri kommer så langt. Veldig generaliserende, men jenter er ofte litt mer allsidige og blir ikke like fort oppslukt av ting? Hvis du derimot har prøv hardt i 10 år uten å lykkes, så er det noe slm ikke stemmer.Anonymous poster hash: 63655...364
drue Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 (endret) Men det er en liten "alarm" eller? For oss er det jo ikke slik i vertfall... Anonymous poster hash: bc874...d5b Nææh, jeg hadde kanskje vært litt mer skeptisk hvis han var jomfru. Det spørs veldig. Er jeg helt hodestups, og finner ut at han aldri har hatt sex eller har hatt et forhold, så hadde jeg nok ikke brydd meg. Tar det derimot litt mer tid for forelskelsen å ta tak, så kan jeg kanskje være litt skeptisk hvis han er jomfru. Er han derimot en selvsikker person, så hadde jeg nok sett forbi det, men jeg orker ikke forsiktige og sjenerte gutter i senga. At han ikke har hatt kjæreste før, kan være på grunn av så mangt. Det tror jeg ikke at jeg hadde brydd meg om. Men du, 21 år er ingen alder! Endret 14. november 2013 av drue
Kyary Pamyu-Pamyu Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 At man har hatt/ikke hatt kjæreste er ingen indikasjon om man vil bli et godt kjærestemateriale eller ikke. Det finnes gutter som har vært i uendelige forhold men oppfører seg som drittsekker, og gutter som er i sitt første forhold og verdens snilleste og godeste mot jenta si. Så nei, jeg ville ikke reagert noe nevneverdig. 4
Ruby_Tuesday Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Hadde tenkt at han enten var veldig sjenert, eller veldig kresen.
Gjest Halvor Skrevet 14. november 2013 #10 Skrevet 14. november 2013 Altså snakker vi om å ha kjærester eller det å aldri ha blitt kysset/være jomfru?Anonymous poster hash: 29c77...61a I første omgang kjæreste. Men 25-30 "jomfruer" og ukyssa menn finnes det noen av.
Gjest Wallet Skrevet 14. november 2013 #11 Skrevet 14. november 2013 Hadde enten tenkt at du var kresen, sjenert, eller nøyen på hvem du blir sammen med. Ikke noe negativt for min del.
Gjest Ozelot Skrevet 14. november 2013 #12 Skrevet 14. november 2013 Ser på det som et + i boka at han ikke har hatt eller har hatt svært få kjærester tidligere. Hadde blitt mer skeptisk om det var en med et ukjent antall kvinner i fortiden hans ... Og jeg er som deg! Jeg er 19 år og aldri hatt kjæreste, selv om jeg har blitt spurt om å innlede forhold tidligere. Men har alltid svart nei. MEN, jeg har kommet litt lengre enn deg jeg da, jeg er ikke ukysset. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #13 Skrevet 14. november 2013 Er ingen vits å bli sammen med noen for det blir jo slutt uansett. Sånn tenker jeg iafall. De som holder seg unna forhold er de som er smarte Anonymous poster hash: c76d9...851 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #14 Skrevet 14. november 2013 Ikke negativt for meg heller. Det er ikke alltid man finner noen man passer godt sammen med. Anonymous poster hash: ab19d...d9e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #15 Skrevet 14. november 2013 Kjæresten min, som er like gammel som deg hadde vært i 2 forhold før meg (tror jeg, om det ikke var 1) og dette var ikke noe jeg spurte om, fordi det ikke betydde noe for meg egentlig Han var jo veldig sjenert av seg i begynnelsen, men det gikk seg til allerede etter en halvtimes tid på 1. date Så hadde ikke gjort meg noe om han ikke hadde hatt forhold før meg, for det er han jeg elsker og ikke etter hvor mange han har vært sammen med Anonymous poster hash: 038b2...f31
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #16 Skrevet 14. november 2013 Er ingen vits å bli sammen med noen for det blir jo slutt uansett. Sånn tenker jeg iafall. De som holder seg unna forhold er de som er smarte Anonymous poster hash: c76d9...851 Så du tenker vel også at det ikke er vits å leve fordi du kommer til å dø uansett? Gud, så pessimistisk noen er. Anonymous poster hash: 038b2...f31 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 I første omgang kjæreste. Men 25-30 "jomfruer" og ukyssa menn finnes det noen av. Er du Ts? Anonymous poster hash: d0a20...489
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #18 Skrevet 14. november 2013 Så du tenker vel også at det ikke er vits å leve fordi du kommer til å dø uansett? Gud, så pessimistisk noen er. Anonymous poster hash: 038b2...f31 Nei, men ved å la vær å inngå forhold slipper man å bli dumpa og få psykiske problemer. Litt kjipt når det går såpass utover jobb etc at du må sykmelde deg. Ved å fokusere på andre ting enn forhold så blir man en sterkere og gladere person tror jeg Så det er ikke negativt i det hele tatt å ikke ha kjæreste. Ever. Anonymous poster hash: c76d9...851
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #19 Skrevet 14. november 2013 Nei, men ved å la vær å inngå forhold slipper man å bli dumpa og få psykiske problemer. Litt kjipt når det går såpass utover jobb etc at du må sykmelde deg. Ved å fokusere på andre ting enn forhold så blir man en sterkere og gladere person tror jeg Så det er ikke negativt i det hele tatt å ikke ha kjæreste. Ever. Anonymous poster hash: c76d9...851 Så du tror at de fleste som blir dumpa må sykemelde seg? Noen er også sammen for alltid, og noen bestemmer seg sammen for å ikke være sammen lengre. Jeg har selv blitt dumpa (for så å dumpe fyren skikkelig da, fordi han ikke helt klarte å gi slipp) og måtte ikke akkurat sykemelde meg. Man gråter litt i noen dager, er litt trist i noen uker og så finner man noen igjen som er mer fantastisk. Jeg ser bare positive ting med å ha kjæreste jeg da. For da har man også en bestevenn som man kan dele alt med, og noen man stoler på. Flott for deg om du vil være singel og aldri få familie, men mange vil oppleve kjærlighet. "størst av alt er kjærligheten" vet du Anonymous poster hash: 038b2...f31 1
Gjest Halvor Skrevet 14. november 2013 #20 Skrevet 14. november 2013 Er du Ts? Anonymous poster hash: d0a20...489 Ja, det stemmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå