AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Har hatt disse 3 tingene de siste ukene. Har hatt noen veldig tøffe og stressende uker (med familiemedlem som har vært døden nær og litt tull med kjæreste og veldig mye å gjøre), så det er 90% sikkert at dette er psykisk. Jeg bare lurer på hvordan jeg skal få det til å gå vekk? Jeg har hatt det fint siden tirsdag eller onsdag ihvertfall, og det går bra med meg, men det går ikke over! Og når skal jeg oppsøke lege? Skal slappe skikkelig av i helga sammen med kjæresten, så det ser jeg frem til, så kan være det blir bedre over helga ihvertfall. Anonymous poster hash: 22e53...20c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #2 Skrevet 15. november 2013 Jeg er ikke lege. Men jeg ville ha sett det ann i 1-2 dager til å slapp av og ikke stress. Enig å ta det med ro i helgen og kos dere. Brystet kan jo like så godt være muskulært. For jeg får fort problemer med brystet pga det er muskulært, ikke fordi det er noe galt. Men hvis det ikke gir seg, så burde du oppsøke lege. Men hvis du er urolig og redd, burde du få kommet deg til en lege så du ikke går å bekymrer deg mer. Det kan også gjøre brystsmerter verre. Anonymous poster hash: 8694a...4a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå