Gå til innhold

forstuet fot?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tråkket over igår. Det gjorde litt vondt, men dette gikk over etter noen minutter, og har overhodet ikke kjent noe til det etterpå. Nå derimot har ankelen hovnet opp, og har fått en kul på str med en halv tennisball - som begynner å bli blå. Det er ikke vondt, og jeg har full bevegelighet. Hvor lenge vil dette vare? Er det noe som burde sjekkes selv om det ikke er vondt? Noe som kan gjøre at hevelsen går raskere tilbake igjen? Det synes jo ganske godt selv utenpå buksen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok fått en sjekk ja.

Du kan legge på is,dvs noe kaldt men ikke rett på bar hud.Har du en ispose eller annet,rull den inn i et kjøkkenhåndkle ,is ned foten i 20min 3 ganger daglig.Og sitt med beinet høyt.

Skrevet

Men når det overhodet ikke gjør vondt, er det da nødvendig med sjekk, selv om det er hovent? Skjønner ikke helt hva som kan være galt uten smerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...