Poeten Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Jeg tråkket over igår. Det gjorde litt vondt, men dette gikk over etter noen minutter, og har overhodet ikke kjent noe til det etterpå. Nå derimot har ankelen hovnet opp, og har fått en kul på str med en halv tennisball - som begynner å bli blå. Det er ikke vondt, og jeg har full bevegelighet. Hvor lenge vil dette vare? Er det noe som burde sjekkes selv om det ikke er vondt? Noe som kan gjøre at hevelsen går raskere tilbake igjen? Det synes jo ganske godt selv utenpå buksen...
Sugerøret Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Ville nok fått en sjekk ja. Du kan legge på is,dvs noe kaldt men ikke rett på bar hud.Har du en ispose eller annet,rull den inn i et kjøkkenhåndkle ,is ned foten i 20min 3 ganger daglig.Og sitt med beinet høyt.
Poeten Skrevet 15. november 2013 Forfatter #3 Skrevet 15. november 2013 Men når det overhodet ikke gjør vondt, er det da nødvendig med sjekk, selv om det er hovent? Skjønner ikke helt hva som kan være galt uten smerter?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå