Gå til innhold

Nettbutikk til b-young


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant drømmekjolen på B-young i dag!! Når jeg først så den visste jeg at jeg måtte ha den! Men de hadde ikke min størrelse igjen.. så gikk jeg på enda en, der hadde de heller ikke størrelsen min. Og på den siste jeg var innom hadde de ikke fått den inn. :( På alle butikkene var de usikre på om det kom flere inn, mest sannsynlig ikke.

Så jeg tenkte å prøve meg å se om de hadde på nettbutikk, men kommer ikke inn på siden?! http://netbutik.byoung.com/

Er det bare jeg som ikke kommer inn? Eller er den en annen side? Finner ikke andre enn den. Og de har heller ikke kjolen på andre sider som selger klær fra merket b-young.. ikke som jeg har funnet hvertfall. :kjefte:



Anonymous poster hash: 58229...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har du sjekket Boozt, Zalando og Nelly antar jeg.. :) Kanskje du kan høre hva kjolen heter i butikken og søke etter den på nett? Eller de kan ringe andre B-young'er og sjekke om de har den. Om du har mulighet til å dra til andre steder enn de du har vært i..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at merket var B.young? B.young har f.eks mange kjoler fra merker som Floyd og Ichi.

Nei, sjekka ikke det! Men tusen takk for tips! Da får jeg jakte litt fra de merkene der! :)

Da har du sjekket Boozt, Zalando og Nelly antar jeg.. :) Kanskje du kan høre hva kjolen heter i butikken og søke etter den på nett? Eller de kan ringe andre B-young'er og sjekke om de har den. Om du har mulighet til å dra til andre steder enn de du har vært i..?

Har sjekka der ja.. Var på alle de som er i nærheten, hvis ikke må jeg kjøre over 3 timer.. Får bare krysse fingrene for at de får den inn igjen, eller at jeg finner på nett...

Anonymous poster hash: 58229...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men du får ikke sett alt de har inne, og det er heller ikke nettbutikk.. :(

Anonymous poster hash: 58229...5c9

Ja, riktig, man kommer ikke videre.

Prøv å ringe til butikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen hadde noe ala denne fasongen: http://www.janenorman.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/040031BLCK_1.jpg

Den var gullfarget, og hadde motiv av blomster og noe streker. Fikk litt sånn "egyptisk" følelse av den. Om noen har sett den noe sted, så setter jeg stoooor pris på det! :)



Anonymous poster hash: 58229...5c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...