Gå til innhold

Kan noen gi meg èn god grunn...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

...til at en mann som ikke legger skjul på at han har lyst på meg, og til og med meddeler at han runker til bilder/fantaserer om meg - hvorfor han ikke ber meg hjem til seg ved første og beste anledning?!



Anonymous poster hash: 90259...068
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan gi deg minst 5:

1) Han er redd for å bli avvist

2) Han er psykisk impotent

3) Han tenner på deg, men er ikke interessert i noe mer.

4) Han vil ikke ha noen kjæreste eller noen pulevenn.

5) Han har ikke hatt anledning.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg 3 til:

1. Han liker jakten. Altså utsetter han å ligge med deg fordi uvissheten og fantasien om jakten er viktig for han.

2. Han liker KUN fantasien. Altså har han ikke noen interesse av å ligge med deg, bare å snakke om det (mange ulike tenningsmønster der ute)

3. Han har dame/type og de har avtalt at hit og ikke lengre er ok (ev føler han selv at hit og ikke lengre er ok)



Anonymous poster hash: 13aa7...8c6
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg minst 5:

1) Han er redd for å bli avvist

2) Han er psykisk impotent

3) Han tenner på deg, men er ikke interessert i noe mer.

4) Han vil ikke ha noen kjæreste eller noen pulevenn.

5) Han har ikke hatt anledning.

1) Jeg har forsøkt så godt jeg kan å vise at jeg "er med på leken", og strengt tatt var det jeg som var gira på han først, men jeg viste det ikke så tydelig. Tips til hvordan jeg kan forsikre ham om at han ikke vil bli avvist?

2) Haha, huff...

3/4) Greia er den at jeg vet han tidligere har hatt en pulevenninne (hun og jeg har en felles venninne). Hun bor riktignok i en annen by... Jeg må også innrømme at jeg kanskje fremstod som litt for "seriøs" da han først begynte å vie meg interesse. Hvordan kan jeg vise for ham at jeg ikke forventer å endre sivilstatus på Facebook med en gang vi har hatt oss en runde? (Mulig det høres "løst" ut, men jeg har så lyst på ham!)

5) Han er mye borte og jobber veldig mye. Er det forståelig/naturlig at han ikke kontakter meg selv om han har en "frikveld" mellom to flyavganger (men heller spiller Playstation med en kompis)?

Han har dame?

Stakkars dame i så fall, da må han ha henne i fangenskap. Hun får i hvertfall ikke lov til å være med på sosiale tilstelninger.

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg 3 til:

1. Han liker jakten. Altså utsetter han å ligge med deg fordi uvissheten og fantasien om jakten er viktig for han.

2. Han liker KUN fantasien. Altså har han ikke noen interesse av å ligge med deg, bare å snakke om det (mange ulike tenningsmønster der ute)

3. Han har dame/type og de har avtalt at hit og ikke lengre er ok (ev føler han selv at hit og ikke lengre er ok)

Anonymous poster hash: 13aa7...8c6

Tror du er inne på noe der. Han er veldig glad i å flørte. Men selv om vi ligger sammen, betyr det jo ikke at flørtingen tar slutt?! Og hvis alternativ 1) er tilfelle; blir han noen gang lei jakten?

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt begrenset tid hjemme, tror jeg nok jeg hadde prioritert kamerater og Playstation, ja. Ikke fordi jeg ikke er glad i jenter, men fordi jeg ikke vil komplisere noe med å sa sex med ei jente jeg liker for så å bli borte igjen. Et bilde av henne og høyre hånda er da like greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be han hjem til deg .... ?

Jeg kvinnet meg opp en gang i forrige måned, sendte et bilde der jeg lå halvnaken i senga og lurte på om han ville komme en tur. Det viste seg at han var i andre enden av landet. (Men han satte stor pris på bildet). Etter det har jeg ikke turt å spørre igjen. Han har jo knapt nok vært hjemme. Og har han vært hjemme, så har han vært opptatt.

Han sa i sommer (minst et par ganger) at jeg måtte gjøre meg klar til en kveld med ham. Dette skrev han i en melding også, faktisk. Det betyr vel at han har lyst til å praktisere med meg også?! Bør jeg bare smøre meg med tålmodighet?

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er inne på noe der. Han er veldig glad i å flørte. Men selv om vi ligger sammen, betyr det jo ikke at flørtingen tar slutt?! Og hvis alternativ 1) er tilfelle; blir han noen gang lei jakten?

Anonymous poster hash: 90259...068

Dersom alternativ 1 (i motsetning til alternativ 2 der jakten er hele poenget) er tilfelle så girer han bevisst opp. Altså, han drøyer denne perioden før dere ligger sammen lengst mulig for å få mest mulig nytelse ut av både den og deres første ganger sammen. Litt som et veldig langt forspill med pirring hele dagen vil føre til het sex utpå kvelden. Før eller siden vil han (eller du) sprekke.

Om han så fort går lei og går på jakt etter ny spenning? :vetikke: Det vet bare han. Ingen automatikk i at menn eller kvinner som liker jakten ikke også liker mye god sex etter jakten, eller å "lekejakte" på sin partner.

Anonymous poster hash: 13aa7...8c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn at dersom man har et hektisk liv med sjeldne frikvelder, så er det ikke alltid at alle gidder å bruke disse sjeldne kveldene på et fremmed knull. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt sånn at dersom man har et hektisk liv med sjeldne frikvelder, så er det ikke alltid at alle gidder å bruke disse sjeldne kveldene på et fremmed knull. :)

Nå er vi ikke akkurat fremmede for hverandre, men jeg ser poenget ditt. Og jeg er egentlig glad hvis det er slik han tenker også. :)

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

...til at en mann som ikke legger skjul på at han har lyst på meg, og til og med meddeler at han runker til bilder/fantaserer om meg - hvorfor han ikke ber meg hjem til seg ved første og beste anledning?!

Anonymous poster hash: 90259...068

han er opptatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han er opptatt?

Opptatt som "I et forhold"? Som sagt, da skjuler han henne godt, og jeg synes synd på henne med tanke på hvordan han holder på.

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi ikke akkurat fremmede for hverandre, men jeg ser poenget ditt. Og jeg er egentlig glad hvis det er slik han tenker også. :)

Anonymous poster hash: 90259...068

Har dere hatt sex før?

Jeg vet iallefall selv at jeg benytter ikke mine frikvelder på hvem som helst. Og noen ganger vil man bare spise snop og se en film. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere hatt sex før?

Jeg vet iallefall selv at jeg benytter ikke mine frikvelder på hvem som helst. Og noen ganger vil man bare spise snop og se en film. :)

Nei...

I sommer var vi veldig nære, men selv da kom det noen og maste på ham, og han måtte gå.. FIkk en lang melding der han beklaget det hele, og da skrev han blant annet at jeg måtte gjøre meg klar til en kveld i byen vi bor i. (I sommer var vi i en annen by)

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt mulig at han liker kun flørten og at han flørter sånn med flere andre.

Kanskje har han et avstandsforhold? Eller at han og kjæresten og han ikke går ut sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...

I sommer var vi veldig nære, men selv da kom det noen og maste på ham, og han måtte gå.. FIkk en lang melding der han beklaget det hele, og da skrev han blant annet at jeg måtte gjøre meg klar til en kveld i byen vi bor i. (I sommer var vi i en annen by)

Anonymous poster hash: 90259...068

Han har holdt på siden før i sommer?

Ja, da trekker jeg alle mine alternativ.

Mitt eneste gjennstående alternativ: Han er en "lurekuk". Altså det motsatte av en luremus. Bare gi opp og finn deg en annen. Om han ikke går på veggen av kåthet i løpet av så mange måneder har han ikke så veldig lyst på deg (eller veldig lavt sexbehov - og det er jo ett fett sånn forholdsmessig).

Anonymous poster hash: 13aa7...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har holdt på siden før i sommer?

Ja, da trekker jeg alle mine alternativ.

Mitt eneste gjennstående alternativ: Han er en "lurekuk". Altså det motsatte av en luremus. Bare gi opp og finn deg en annen. Om han ikke går på veggen av kåthet i løpet av så mange måneder har han ikke så veldig lyst på deg (eller veldig lavt sexbehov - og det er jo ett fett sånn forholdsmessig).

Anonymous poster hash: 13aa7...8c6

Greia er jo den at vi ikke har sett hverandre siden i sommer (med unntak av et par ganger på gata). I mellomtiden har han bedt om bilder, det har han fått, og han har som sagt ikke lagt skjul på at han bruker disse. Ved et par anledninger har vi også hatt en mild grad av "sms -sex" der han først har spurt om detaljer (som feks. hva jeg har på meg..), mens han har nappet løken og fortalt hvilke stillinger han vil ha meg i, før han har kommet.

Anonymous poster hash: 90259...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gi deg minst 5:

1) Han er redd for å bli avvist

2) Han er psykisk impotent

3) Han tenner på deg, men er ikke interessert i noe mer.

4) Han vil ikke ha noen kjæreste eller noen pulevenn.

5) Han har ikke hatt anledning.

6) Dårlig utstyrt

7) prematur ejukalasjon

og av den grunn redd for å skuffe og drite seg ut.

Anonymous poster hash: 2c966...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...