Gå til innhold

Stilige vintersko? :)


Cindi

Anbefalte innlegg

Neeei! Det har ikke vært is og holkeglatt her enda (heldigvis!). Men sålen på skoene ser bra ut; kraftig såle med dype spor, så jeg antar at de ikke er så ille når det er "rævaballføre"..

Kan du ikke bare helle en bøtte kaldt vann ute over natta og lage litt is da? Så du får testet? :ler:

Mannen virket forøvrig pittelitt mindre skeptisk når jeg siterte dine ord om hva din mann mente. hehe!

Det er materialet i sålen og ikke sporene som bestemmer om skoen blir glatt på holka. Hvis sålen er hard blir den gjerne glatt.

Anonymous poster hash: 3a3a5...202

Takk for tipset! :)

Ehm, vil bare sei at du må passe på at sålen er tjukk nok. Har gjort fleire bomkjøp dei siste åra, bla. Sorel og Helly Hansen. Den var gode å gå med og fine, men sida sålen var ganske tynn, så kom all kulden inn og opp= Iskald uansett kor mykje ullklær ein har på seg!

Må visst på jakt eg og, og håpa eg finner dei rette i år:)

Sorel ser jo så veldig tykke ut, så det overrasker meg. Takker masse for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare helle en bøtte kaldt vann ute over natta og lage litt is da? Så du får testet? :ler:

Mannen virket forøvrig pittelitt mindre skeptisk når jeg siterte dine ord om hva din mann mente. hehe!

Takk for tipset! :)

Sorel ser jo så veldig tykke ut, så det overrasker meg. Takker masse for tipset. :)

Nesten så jeg vurderer å ta et bilde av meg og skoene, i bukse og skjørt, og sende til deg på PM så mannen din får se at skoene ikke ligner Uggs...

Var på tur med bikkja i kveld, og været her er nå liten storm, iskaldt og sludd…….hadde tynne sokker i skoene og var kjempevarm på beina.

For ikke å snakke om at jeg stolte på reklamen og følte på at jeg bedrev rumpetrening for hvert skritt jeg tok :danse:

Edit;

Skriveleif

Endret av Pomperipossa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har de høye Timberland Mukluksene og er fornøyd med dem. Vanvittig varme sko, spesielt med ullsåle i slik jeg har. Jeg kjenner meg ikke igjen i at de er glatte, synes de sitter fint på glattisen jeg..? Og er det virkelig glatt finnes det jo brodder eller produkter man kan smøre på.

Eneste minuset er at de er litt tunge og klumpete å gå med i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten så jeg vurderer å ta et bilde av meg og skoene, i bukse og skjørt, og sende til deg på PM så mannen din får se at skoene ikke ligner Uggs...

Var på tur med bikkja i kveld, og været her er nå liten storm, iskaldt og sludd…….hadde tynne sokker i skoene og var kjempevarm på beina.

For ikke å snakke om at jeg stolte på reklamen og følte på at jeg bedrev rumpetrening for hvert skritt jeg tok :danse:

Edit;

Skriveleif

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!! :laugh: Jeg er jo overbevist om at rumpa mi kommer til å bli helt smashing bare jeg får meg rumpetreningssko! :fnise: Godt å høre de er vanntette, for det er jo definitivt ikke uggs! De blir jo søkkvåte. Som å gå med en våt katt rundt fotene. (en stygg våt katt til og med)

Jeg har de høye Timberland Mukluksene og er fornøyd med dem. Vanvittig varme sko, spesielt med ullsåle i slik jeg har. Jeg kjenner meg ikke igjen i at de er glatte, synes de sitter fint på glattisen jeg..? Og er det virkelig glatt finnes det jo brodder eller produkter man kan smøre på.

Eneste minuset er at de er litt tunge og klumpete å gå med i lengden.

Den følelsen fikk jeg også av å ha de på, at de var litt tunge å gå med. De ser jo ganske bra ut da. Men er kanskje ikke de beste turskoene? Sånn, hvis man vil ha tursko og kjøpesentersko i ett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke for hele mitt liv å like sånne vanlige vinterstøvler. Nye trenger jeg åkke som, så jeg har snust litt på de her fra Tamaris:http://www.brandos.no/tamaris/1-1-26431-21-312-mocca-comb/a81498 Kanskje ikke sånn stil du ser etter, men jeg liker dem godt. :lol: de er ullfora og behagelige på. Sålen er tjukk, men hvor glatt eller ikke den er på is og hardpakka snø er jo nesten umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://shop.timberland.com/product/index.jsp?productId=15724756&locale=en_US

Jeg synes disse er fine, har satt de på ønskelista til jul. Vet ikke om de er glatte, men de er i hvert fall varme!

Sport1 selger de i lysebrunt (http://shop.timberland.com/product/index.jsp?productId=15724766&locale=en_US).

De lysebrune er nesten finere, men jeg bruker mye svart og vil heller ha svarte sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den følelsen fikk jeg også av å ha de på, at de var litt tunge å gå med. De ser jo ganske bra ut da. Men er kanskje ikke de beste turskoene? Sånn, hvis man vil ha tursko og kjøpesentersko i ett :P

De er ikke umulige å gå i altså, og til trilleturer kan de sikkert fungere fint, for det er vel begrenset hvor langt man går på tilleturer? Som kjøpesentersko kommer de nok derimot til kort, i hvert fall for min del, for HERREGUD DE ER VARME!!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...