Gå til innhold

Stilige vintersko? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått gjennom alle butikkene på senteret her, og finner ikke et eneste par med sko jeg liker.

Kriterier:

* Må være "sklisikker" på isen, siden jeg skal trille tur med barnevogn i vinter og det passer særdeles dårlig å tryne i en nedoverbakke på isen og miste barnevogna ned en bratt bakke. :P

* Må kunne brukes når vi går tur i skogen også (altså, hæler er ikke lurest)

* Må være varme

* Vanntette

* Pene å se på

Jeg har aldri kjøpt flate, fornuftige vintersko før, så sliter skikkelig med å "tilpasse meg" :fnise: Har alltid hatt ufornuftige vintersko med hæler... Men skjønner jo at jeg må finne et lurere alternativ nå som jeg skal bli barnevogntriller og ut i skog og mark. Men kan man ikke se litt hot ut likevel?

Hva er de kuleste vinterskoene du har sett? Som samtidig er skikkelige vintersko?

Linker og tips tas imot med takk! :laugh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Ecco sine.

Anonymous poster hash: e8a2e...525

Skrevet

Ecco? Really..?

Vi har ikke samme oppfatning av hva som er stilige sko. :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Her er oversikten over Eccos "Warm Boots"

De har også Gore-tex-sko.

Hva legger du i stilig? Litt lettere å hjelpe da :P

(Og jeg henger meg forøvrig på, for å se om jeg slipper unna med noe litt billigere enn Ecco :ler: )

Og Skoringen, korte støvletter med fôr

Endret av Tekola
Skrevet

Jeg har gått gjennom alle butikkene på senteret her, og finner ikke et eneste par med sko jeg liker.

Kriterier:

* Må være "sklisikker" på isen, siden jeg skal trille tur med barnevogn i vinter og det passer særdeles dårlig å tryne i en nedoverbakke på isen og miste barnevogna ned en bratt bakke. :P

* Må kunne brukes når vi går tur i skogen også (altså, hæler er ikke lurest)

* Må være varme

* Vanntette

* Pene å se på

Jeg har aldri kjøpt flate, fornuftige vintersko før, så sliter skikkelig med å "tilpasse meg" :fnise: Har alltid hatt ufornuftige vintersko med hæler... Men skjønner jo at jeg må finne et lurere alternativ nå som jeg skal bli barnevogntriller og ut i skog og mark. Men kan man ikke se litt hot ut likevel?

Hva er de kuleste vinterskoene du har sett? Som samtidig er skikkelige vintersko?

Linker og tips tas imot med takk! :laugh:

Det finnes ikke noen sånne som er fine og se på. Har du noen gang sett noen selv?

Det er vanskelig å finne sko som er pene nok til byen og fornuftige nok til skogen. Det er egentlig umulig. Mitt beste forslag til sko som er greie å gå med når det er masse snø og kaldt + bra i marka er Timberland sine Mukluk. De er jo ikke vakre, men de fineste jeg har sett iallfall. Men de er ikke akkurat stilige bysko. Du har så mange kriterier at du nesten må kjøpe deg to par (minst).

Anonymous poster hash: da8d8...0eb

Skrevet

Min konklusjon var også at jeg måtte kjøpe minst to par sko. :P men håpte jeg hadde gått glipp av noen sykt fine vintersko som kanskje noen andre hadde sett/kjøpt.

Skrevet

Uggs seff. De er kulest i rosa. <3

Anonymous poster hash: 9d804...1d0

Skrevet

Uggs seff. De er kulest i rosa. <3

Anonymous poster hash: 9d804...1d0

:daane:

• Liker 1
Skrevet

Foreløpig ser det ut til at det blir Timberland sine mukluk. Selv om jeg ikke er heeeelt fornøyd med det valget, så innser jeg at det er et "fornuftig" valg. Har ikke kjøpt sko enda da, for tenkte å ta en tur på Norwegian Outlet, og se om jeg kanskje fant noe der. Eventuelt om jeg finner noe fint på nett..

Øynene draaaaas mot hælskoene når jeg er i butikken :fnise:

Skrevet

Lyse (ikke hvite) ugg adirondack? Google dem, helt ulike vanlige uggs.

Anonymous poster hash: 3a3a5...202

Skrevet

Hørtes jo veldig fornuftig ut da, men utformingen av hælen og sånn. Syntes Timberlandskoene satt litt dårlig på, og var litt klumpete. Så ser for meg at de ikke er diggest å gå lange turer med. :vetikke:

Aner ikke jeg, syns bare de er de fineste jeg har funnet av den typen sko ;)

Skrevet

http://lillevinkelsko.no/fitflop-mukluktall00-sort-p-6745.html

Jeg kjøpte meg nettopp disse. Utrolig gode og varme, og sålen er bra mtp glatte veier. Og ifølge produsenten så er sålen designet sånn at man trener rumpa og lårene når man går, og det er jo ikke å forakte:D

Nei, litt ekstra rumpetrening er alltid bra. ;)

Har du rukket å brukt de mye? Er de behagelige å gå langt med? Hvordan er de i vått vær? Er jo oftere sørpe ute enn tørrsnø tenker jeg. :)

Skrevet (endret)

http://lillevinkelsko.no/fitflop-mukluktall00-sort-p-6745.html

Jeg kjøpte meg nettopp disse. Utrolig gode og varme, og sålen er bra mtp glatte veier. Og ifølge produsenten så er sålen designet sånn at man trener rumpa og lårene når man går, og det er jo ikke å forakte:D

You had me at rumpetrening liksom. :fnise: Hehe!

Tenker du prisen på 999,- er en god pris, eller ville du tatt en tur innom norwegian outlet?

Red: Så nå at prisen var fra outlet. Så da er det nok samme pris. Eventuelt om noen forhandlere har disse på tilbud?

Endret av Cindi
Skrevet

Jeg kjøpte Sorel Shila forje vinter, og syntes de både er relativt greie å hvile øyet på ,og ikke minst gode sko som holder godt på varmen når det er skikkelig kaldt. Vel verdt pengene. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...