Gå til innhold

Kjøpe klær til voksen dame


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor og hva? Hun liker å kle seg trendy.

Hun er 55,noe kraftig,men ikke feit.

Hun liker ikke klær fra Cubus. Hva kan man kjøpe av jakker,støvletter,kjole?



Anonymous poster hash: 0e133...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille-pus

Hvor og hva? Hun liker å kle seg trendy.

Hun er 55,noe kraftig,men ikke feit.

Hun liker ikke klær fra Cubus. Hva kan man kjøpe av jakker,støvletter,kjole?

Anonymous poster hash: 0e133...352

Hvilket forhold har du til denne kvinnen?

Jeg spør fordi det er en meget viktig innfallsport til mitt neste spørsmål, nemlig årsaksforholdet bak hvorfor du skal kjøpe klær til henne. Jeg antar vi snakker om klær som julegave?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å be henne krysse av for det hun liker i en katalog, så kan du velge ut et eller to plagg fra det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Kjære vene mennesker....

Jeg er riktignok noen år yngre enn denne kvinnen, men jeg kjenner jeg hadde blitt både skuffet og forbannet om jeg hadde fått beskjed om å krysse ut i en norsk katalog, eller at noen hadde kjøpt klær til meg på Kappahl.

TS sier denne kvinnen er 'trendy' i stilen og ikke liker klær fra norske kjedebutikker som Cubus.

Du må ta utgangspunkt i stilen hennes og farver, - og så lete litt mer eksklusivt enn standard kjedebutikker.

Sko og støvletter er vanskelig å kjøpe til andre, - du må ha inngående kjennskep både til den foten som skal bære skoen og også til det merket du eventuelt skulle kjøpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årsaken er hennes plutselige endring i økonomi, og vi vil gi henne klær. (også et ønske).

Hun har alltid kjøpt kvalitet, men alltid på salg. Ikke en type som sløser med penger.

Tror aldri hun har kjøpt noe i kjedebutikker, ser ikke slik ut på klærne i alle fall.

Hun går ikke i typiske kjerringklær som mange i hennes alder gjør. Hun er i full jobb, og jobben krever litt finere også. Mye reising osv



Anonymous poster hash: 0e133...352
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene mennesker....

Jeg er riktignok noen år yngre enn denne kvinnen, men jeg kjenner jeg hadde blitt både skuffet og forbannet om jeg hadde fått beskjed om å krysse ut i en norsk katalog, eller at noen hadde kjøpt klær til meg på Kappahl.

TS sier denne kvinnen er 'trendy' i stilen og ikke liker klær fra norske kjedebutikker som Cubus.

Du må ta utgangspunkt i stilen hennes og farver, - og så lete litt mer eksklusivt enn standard kjedebutikker.

Sko og støvletter er vanskelig å kjøpe til andre, - du må ha inngående kjennskep både til den foten som skal bære skoen og også til det merket du eventuelt skulle kjøpe.

Bytt ut "katalog" med nettbutikk da. Det er temmelig vanlig å surfe rundt på nett på leit etter klær, altså! Klarer ikke helt å se noe nedverdigende i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Jeg er litt yngre enn henne - men er en voksen kvinne som liker pene, klassiske klær.

Kjøper mye på nettet, bla. La Redoute, Miinto, Zalando - og sko på Brandos.

Butikker som fører mye fint for voksne kvinner er eks Vivikes, Match ol. ellers har jeg noen lokale favoritter her hvor jeg bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene mennesker....

Jeg er riktignok noen år yngre enn denne kvinnen, men jeg kjenner jeg hadde blitt både skuffet og forbannet om jeg hadde fått beskjed om å krysse ut i en norsk katalog, eller at noen hadde kjøpt klær til meg på Kappahl.

TS sier denne kvinnen er 'trendy' i stilen og ikke liker klær fra norske kjedebutikker som Cubus.

Du må ta utgangspunkt i stilen hennes og farver, - og så lete litt mer eksklusivt enn standard kjedebutikker.

Sko og støvletter er vanskelig å kjøpe til andre, - du må ha inngående kjennskep både til den foten som skal bære skoen og også til det merket du eventuelt skulle kjøpe.

Er enig med deg der. Selv jeg handler ikke på Kappalh. Om du skulle kledd opp denne kvinnnenn med klær derifra, Så tror jeg du hadde "tatt på henne flere år" Jeg tror neppe hun ville ha brukt de, selv om hun villet takket høflig.

Ja kjenner henne meget godt. Vet godt hvilke støvletter hun liker,men her må vi velge i klær først.

Uansett, takk til deg for svar

Anonymous poster hash: 0e133...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt yngre enn henne - men er en voksen kvinne som liker pene, klassiske klær.

Kjøper mye på nettet, bla. La Redoute, Miinto, Zalando - og sko på Brandos.

Butikker som fører mye fint for voksne kvinner er eks Vivikes, Match ol. ellers har jeg noen lokale favoritter her hvor jeg bor.

Vi har faktisk sett på Vivikes og Zalando. Skal sjekke de andre

takk for hjelp og svar

Anonymous poster hash: 0e133...352

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 51, og også litt kraftig (hofter/mage) men ikke fet.

Jeg liker å følge moten så langt det er mulig, og kombinerer klær fra dyrere småbutikker med H&M og billigbutikker på internet. Blant annet Zalando. De klassiske plaggene (som har snitt og farger jeg vet vil vare i flere år) kjøper jeg i småbutikker. Så fyller jeg på med noen typiske moteplagg fra H&M og billige nettbutikker. Gidder ikke å bruke en formue på en genser i en farge som jeg kan bruke i 2 mnd. før fargen er helt "ut".

Jeg er (altfor) ofte innom H&M, men styrer stort sett unna de andre kjedene, blant annet Cubus.

Innkjøpene hittil i høst: Høye svarte støvletter, 2 "selekjoler" i rutemønster (for å ha pologensere eller bluser inni), 1 genserkjole med flettemønster, flere tights, 2 store lange deilige gensere; den ene i typisk motefarge, den andre kremhvit.



Anonymous poster hash: 2e162...61e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...