Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #21 Skrevet 7. mai 2004 Javel, så det er slik det er på landet Uansett kan det være at denne mannen rett og slett har irritert seg over at det er et hull i den sykkelveien han bruker til jobb e.l. Sykler selv til og fra jobb og vet at slike ting kan være irriterende - uansett hvem som har ansvaret. Så kanskje han har lurt på om det er noen som har tenkt å ta ansvaret for å få ryddet opp i det. En annen ting er jo at det er ganske så uhøflig å ringe anonymt, men det er ikke sikkert han intensjoner var så skumle som det gis uttrykk for (true eller skremme).
Suzy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #22 Skrevet 7. mai 2004 Javel, så det er slik det er på landet Uansett kan det være at denne mannen rett og slett har irritert seg over at det er et hull i den sykkelveien han bruker til jobb e.l. Sykler selv til og fra jobb og vet at slike ting kan være irriterende - uansett hvem som har ansvaret. Så kanskje han har lurt på om det er noen som har tenkt å ta ansvaret for å få ryddet opp i det. En annen ting er jo at det er ganske så uhøflig å ringe anonymt, men det er ikke sikkert han intensjoner var så skumle som det gis uttrykk for (true eller skremme). Jammen jeg har jo ikke noe problem med at han syns det er dumt/plagsomt/upraktisk med grus på gang og sykkelstien og vi skal rette opp det. Jeg syns også at det er helt greit å lure på hvem som har ansvaret og om det kommer til å skje noe - men når man på gjentatte oppfordringer ikke vil oppgi navnet sitt så opplever jeg det som utidig. Hvorfor kunne han ikke si "hei dette er Gunnar Nilsen som sykler ofte forbi huset ditt. hvems skal reparere sykkelstien og skjer det snart? Jeg syns det er irriterende"????? :-?
Suzy Skrevet 7. mai 2004 Forfatter #23 Skrevet 7. mai 2004 Og der har jeg forsøkt å ringe tilbake - men lykkes ikke i å spore opp hvem dette kunne dreie seg om. Mulig jeg ikke oppfattet de to siste sifferene i telefonnummeret riktig - det var ivertfall ikke mulig å spore opp neon som ville innrømme at han hadde ringt meg.. Usj! Denne dagen, denne uka kan vi egentlig bare glemme! FAEN
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2004 #24 Skrevet 7. mai 2004 :kysse: :trøste: Du prøvde ivertfall. Utrolig feigt av han og ikke si navnet sitt :o , litt av en tøffelhelt er enig om det med denne uken , har det sånn selv- men nå er det FREDAG :-)
Suzy Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #26 Skrevet 10. mai 2004 Sender deg en SMS jeg Takk for tips Tispa! :kysse:
Gjest GreenSky Skrevet 10. mai 2004 #27 Skrevet 10. mai 2004 ....Da gjenstår det bare å se stygt på alle som sykler forbi huset ditt! Men seriøst, glem han! Ikke la han ødelegge mer av denne dagen for deg. Det er han ikke verdt.
Suzy Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #28 Skrevet 10. mai 2004 ....Da gjenstår det bare å se stygt på alle som sykler forbi huset ditt! Men seriøst, glem han! Ikke la han ødelegge mer av denne dagen for deg. Det er han ikke verdt. Det har jeg gjort hele helga Mye bedre humør nå og vurderer spikermatte oppe i veien som neste tiltak
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #29 Skrevet 10. mai 2004 Skal vedde på at han ikke turte innrøme at det var han når du ringte tilbake... Heradsbygda er jo ikke så stor (har vært der mange ganger), så...
Suzy Skrevet 10. mai 2004 Forfatter #30 Skrevet 10. mai 2004 Skal vedde på at han ikke turte innrøme at det var han når du ringte tilbake... Heradsbygda er jo ikke så stor (har vært der mange ganger), så... Takk! Antagelig turte han ikke det - og Heradsinger er noen særinger Jeg tror jeg har vært en smule ridd av PMS den siste uka og han tasseladden der satte liksom toppen på kransekaka for meg... Og har du vært i Heradsbygda har du sikkert kjørt forbi huset mitt mange ganger
Bokalven Skrevet 10. mai 2004 #31 Skrevet 10. mai 2004 Takk! Antagelig turte han ikke det - og Heradsinger er noen særinger He he... Jeg tror jeg har vært en smule ridd av PMS den siste uka og han tasseladden der satte liksom toppen på kransekaka for meg... Uff. Jeg er glad jeg ikke har PMS... Og har du vært i Heradsbygda har du sikkert kjørt forbi huset mitt mange ganger Ja, det er godt mulig. Har en venninne jeg har kjent hele livet (dvs, hun er ett år yngre enn meg) som vokste opp på Heradsbygda. (Kom på at jeg burde ringe henne, kanskje jeg skal gjøre det i ettermiddag). Så det ble en del besøk der... Og for å komme seg inn til Elverum fra der jeg vokste opp (Flisa, Åsnes kommune), måtte man jo kjøre gjennom Heradsbygda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå