Gå til innhold

Mageknip hele tiden.


Fremhevede innlegg

Skrevet

I det siste så har jeg hatt så utrolig mageknip! Jeg er konstant kvalm og føler meg rett og slett dårlig. Mageknipene kan komme uten forvarsel, sånn som når jeg var på butikken i går, så klarte jeg ikke å stå rett, måtte bøye meg over ting. Å det er flaut når andre ser på. Når disse smertene kommer, kan jeg nesten spy av smerter.

Legen min kommer ikke på jobb før til mandag, så blir vanskelig å ringe han.

Også lurer jeg på en ting. Spiser innimellom mat med mye matfløte. Men det er ikke alltid jeg reagerer på det. Men spiste noe med matfløte i for noen dager siden og etter det har disse smertene kommet. Jeg reagerer ikke på melk, vanlig fløte eller noe sånt. Kan det være noe i matfløta som man kan reagere på? Det er yndlingsmaten min iløpet av 2 år. Men nå så får jeg vondt i magen et par ganger. (kan ha vondt i magen når jeg spiser det, for å så spise det igjen og ikke få vondt i magen)

Så er så usikker. Å siden jeg ikke reagerer på melk, så er det litt vanskelig å forstå. Burde jeg prøve laktosefri matfløte for å se?



Anonymous poster hash: cac52...5af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La merke til i dag da jeg gikk tur med hunden. Måtte snu fordi jeg fikk så vondt i korsryggen, etterpå kom magesmertene. Korsryggen har ikke vært vondt på 2 dager. Kan det hende jeg er gravid siden jeg er så kvalm og reagerer på matfløte? Er prøver, så er vel fult mulig? Holdt på å kaste opp i dag, men trodde det var pga smertene? Kan jo hende, man vet jo aldri..



Anonymous poster hash: cac52...5af
Skrevet

Siden du ikke merker plager av melk eller vanlig fløte så tipper jeg at det ikke er matfløten du reagerer på. Kanskje heller at når magen er i ulage så er fete matretter tungt fordøyelig. Tror neppe laktosefri matfløte vil gjøre noen forskjell.



Anonymous poster hash: 4eb6f...968
Skrevet

Ja. Hadde fortsatt smerter når jeg våknet på morran i dag.



Anonymous poster hash: cac52...5af
Skrevet

Du er ikke forstoppet da? Avføringen er normal eller?

Jeg hadde myyye smerter og kvalme da jeg var forstoppet..



Anonymous poster hash: ce4a3...ba0
Skrevet

Og har du prøvd biola..? :)



Anonymous poster hash: ce4a3...ba0
Skrevet

Du sier at du er prøver og at du kan være gravid. Vel ta en tur på apoteket og kjøp en test så finnner du ut av det. Om du føler at det er matfløte du reagerer på så kjøp laktosefri fløte og se om det hjelper.

Ellers så kan du prøve å spise små, lette måltider og prøve matvarer som havregrøt med evt. Laktosefri melk,

Havresuppe med litt husholdningssaft i, Omelett med skinke og litt tomat, agurk og paprika, fisk, kokt eller stekt med noen grønnsaker og kyllingfilet med ris og grønnsaker et par dager for å se om du blir bedre. Fortsetter plagene så går du til legen så snart han kommer tilbake og om du er gravid så gjør du selvfølgelig det i alle tilfelle. :)

Skrevet

Du er ikke forstoppet da? Avføringen er normal eller?

Jeg hadde myyye smerter og kvalme da jeg var forstoppet..

Anonymous poster hash: ce4a3...ba0

Har litt løs avføring. Men smertene gir seg etter at jeg har vært på do og gjort fra meg. Men det kommer alltid tilbake.

Anonymous poster hash: cac52...5af

Skrevet

Du sier at du er prøver og at du kan være gravid. Vel ta en tur på apoteket og kjøp en test så finnner du ut av det. Om du føler at det er matfløte du reagerer på så kjøp laktosefri fløte og se om det hjelper.

Ellers så kan du prøve å spise små, lette måltider og prøve matvarer som havregrøt med evt. Laktosefri melk,

Havresuppe med litt husholdningssaft i, Omelett med skinke og litt tomat, agurk og paprika, fisk, kokt eller stekt med noen grønnsaker og kyllingfilet med ris og grønnsaker et par dager for å se om du blir bedre. Fortsetter plagene så går du til legen så snart han kommer tilbake og om du er gravid så gjør du selvfølgelig det i alle tilfelle. :)

Nå har jeg ikke spist noe med melk i eller matfløte i på 3 dager, holdt meg unna, men fortsatt vondt. Skal få kjøpt meg en test seinere i dag for å så ta den i morgen tidlig. :) Skal prøve litt sånn som du sier.

Anonymous poster hash: cac52...5af

Skrevet

Og har du prøvd biola..? :)

Anonymous poster hash: ce4a3...ba0

Biola hjelper ikke.

Anonymous poster hash: cac52...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...