Siam Skrevet 12. november 2004 Forfatter #661 Del Skrevet 12. november 2004 Litt prøve-pjatt: Dag 22, jeg har ganske ømme pupper, men jeg vet ikke om de er ømmere enn før. Merker det når jeg beveger meg. Og de verker littegrann mens jeg sitter stille, også. Og jeg flyr på do hele tiden, men det kan kanskje komme av at jeg drikke mye? Skikkelig dumme symptomer, assa! Orker ikke å være positiv. Det er nok ikke noe på gang. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 12. november 2004 #662 Del Skrevet 12. november 2004 Hei vennen... ikke så lei seg da!! :trøste: Det blir nok vår tur også... når det er meningen! Jeg vil bare benytte anledningen til å ønske deg en riktig god helg!!! kos shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. november 2004 #663 Del Skrevet 12. november 2004 :trøste: og fra meg også! Ønsker deg en fiin helg snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 #664 Del Skrevet 12. november 2004 Innom for å ønske deg en god helg, Siam! Håper det snart lykkes for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. november 2004 Forfatter #665 Del Skrevet 12. november 2004 Tusen takk for alle hilsnene, jenter! Blir helt varm om hjerterota!! Glemte å si at jeg i går hadde et durabelig pms-humør. Så hvis mine tidligere erfaringer stemmer er tanta her om to dager. Og det er en uke for tidlig. Så det kan jo rett og slett være et helt vanlig dårlig humør-anfall... :-? Men det har jeg veldig sjeldent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #666 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for omtanke Siam....setter stor pris på det Spennende dager for dere nå...jeg heier!! Håper du får ei flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. november 2004 #667 Del Skrevet 12. november 2004 Hei Siam! Krysser fingrene for at dere er heldige denne maaneden! Maa vaere utrolig frustrerende aa gaa og vente....Kos deg i helgen uansett, da! Klem :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 12. november 2004 Forfatter #668 Del Skrevet 12. november 2004 Så koselig at dere var innom Madden og Popelka! Hey! Vet dere hva? Da jeg kom hjem fra jobben i sta', lå det en lapp fra Norsk Tipping der. Og jeg har vunnet 680,- i lotto! Sett på makan!! Tror ikke jeg har vunnet så mye før! Hva skal vi bruke de pengene på, da? Vi har forresten satt overskuddet etter leilighetssalget på pengemarkedsfond og satt bilkjøpet litt på hylla. Når vi tenker oss om, bør vi klare oss med en bil. Siden vi tross alt jobber på samme sted, og det er ganske sjelden vi har behov for to biler. Man kan kjøre ganske mye taxi for de pengene det koster å ha bil! Ellers klarte mannen å overtale meg til å ikke trene, siden han var så fryktelig sulten. Det hadde blitt så altfor lenge til middag hvis jeg skulle ha trent først. Så vi dro og handlet inn til helgen og lagde oss en deilig biff-middag med stearinlys. Nå sitter han og synger med til beat for beat, mens jeg koser meg med KG, scrapping.no og sg. Og sjokolade, selvsagt.... For nå er det helg!!!!!!!!!!!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 12. november 2004 #669 Del Skrevet 12. november 2004 Så bra at du/dere koser dere litt!! :-) Det gjør vi og...slapper av og nyter en rolig kveld etter å ha spist and hos svigers. Godnatta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 13. november 2004 #670 Del Skrevet 13. november 2004 Det var nesten som å lese Dine Penger dette her. Lottogevinst og plassering av overskudd. God helg, Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 14. november 2004 Forfatter #671 Del Skrevet 14. november 2004 Nå er helgen snart ferdig allerede!! Synes helgene går altfor fort. Har ikke noe lyst til å gå på jobb i morgen... :-? Den siste uka har jeg egentlig vært ganske lei det meste. Kanskje det er den berømte vinterdepresjonen som er på vei? Synes alt er så kjedelig om dagen, selv om jeg har masse og glede meg over, er jeg bare lei. Vi var og besøkte farmor i går, og hun satt virkelig pris på at vi kom på besøk, så det var jo hyggelig. På kvelden slappet vi bare av hjemme hos svigersene. Vi var alene hjemme der siden de var på fest. I dag har vi vært på kunst utstilling, gått en tur og spist middag sammen. Det var koselig. Nå har vi akkurat kommet hjem og det skjer vel ikke så mye mer i kveld. I dag hadde jeg en mikroblødning, litt farget utflod bare. Vet ikke hva det kan bety. Det betyr sikkert ingenting... Men siden jeg har så mange tester, tror jeg kanskje jeg svir av en test i morgen tidlig. Da er det dag 25. Har ingen forhåpninger, men jeg kan like gjerne gjøre det. Så har jeg en grunn til å stå opp i morgen. Jeg har vært veldig om i puppene i helgen også, men det er mest på sidene, noe jeg mener jeg har lest ett eller annet sted er mest pms-vondt og ikke graviditetsvondt. Da har man visstnok vondt mer midt på. Er rimelig lei av hele prøvestyret nå, jeg merker at jeg blir litt deppa av det. Og jeg har tross alt ikke prøvd SÅ lenge heller. 5 måneder er langt fra unormalt.... :-x :-( :cry: :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. november 2004 #672 Del Skrevet 15. november 2004 Normalt eller ikke...at du er utålmodig synes jeg er helt naturlig..!! Krysser fingrene for at de ømme puppene betyr noe..og du..jeg har hatt vondt på sidene av puppene også...så det TRENGER ikke være midt på nødvendigvis! Den mikroblødningen..kan kanskje være en feste-blødning?! eller?! Håper du får en flott uke iallefall Siam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. november 2004 Forfatter #673 Del Skrevet 15. november 2004 Takk for trøst, Madden! Jammen meg godt å ha dere KG jentene. :klem2: Tok en test i dag tidlig, men den så veldig negativ ut. Med masse godvilje og kikking opp mot lyset og vrikking og bending kunne jeg kanskje, kanskje se en bitteliten skygge? Jeg vil ikke tro at det er noe, blir bare så trist. Det er sikkert bare fordi det er en uvant test. Stripsene var så bittesmå. Tester igjen om noen dager. Onsdag tenker jeg er det lengste jeg klarer å holde meg. Hvis ikke duste-dritt-tanta har kommet da. Jeg blødde en dråpe i går kveld også. Så enten har jeg plutselig begynt å spotte før hun kommer, eller så vet jeg ikke hva det kan være. Puppene er fremdeles ømme. I dag blir det trening i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. november 2004 #674 Del Skrevet 15. november 2004 God morgen Siam! Krysser alt jeg har for deg jeg også! Satser på at det snart blir klaff for dere, den som venter på noe godt osv... Sender over en STOR klem i all fall! Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prada Skrevet 15. november 2004 #675 Del Skrevet 15. november 2004 Hei siam! Vil ønske deg en fin uke, og at den blir positiv! En gang må man jo lykkes! Selvom jeg også er veldig klar over at det kan ta litt tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shy Skrevet 15. november 2004 #676 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Siam.. Så du har prøvd de nye testene? Var de ok? Jeg har jo en hel haug jeg også... skal prøve de når det nærmer seg IKM, men er jo et stykke unna foreløpig. Blir spennende nå, om den skyggen var noe... Jeg hååååååååper for deg, og krysser alt jeg har! (Har ikke hjulpet noe særlig før vet jeg, men jeg prøver igjen... uansett!! ) Ha en fin dag Siam!! shy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 15. november 2004 #677 Del Skrevet 15. november 2004 Å, vennen, jeg håper virkelig at det er noe på gang! Jeg hadde kjempe ømme pupper og så pms at jeg ble redd meg selv, før jeg testet positivt :-) Skjønner at du blir utålmodig og lei, det hadde jeg blitt også! Men nå er jo jeg usedvanlig utålmodig også da :-? Vil at du skal vite at jeg er her for deg, selvom jeg ikke alltid er like flink til å legge igjen spor etter meg! Ha en fin dag, gullet! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 15. november 2004 Forfatter #678 Del Skrevet 15. november 2004 Hei Siam.. Så du har prøvd de nye testene? Var de ok? Jeg har jo en hel haug jeg også... skal prøve de når det nærmer seg IKM, men er jo et stykke unna foreløpig. De var ikke så enkle å lese av, siden de var så små. Men de virket helt greie. Men siden vi får 10 tester til prisen av 1 er det ikke så farlig. Greit å spare litt penger siden dette ser ut til å ta litt tid. Glad for at dere støtter meg shy og Juni. Jeg er ganske utålmodig om dagen, altså. Ingen tante så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. november 2004 Forfatter #679 Del Skrevet 16. november 2004 Oj oi oi, så trøtt i dag! Også så negativ!! :evil: Æsj, dette her er ikke likt meg. Håper det går over snart. Orka ikke å trene i går, men mannen og jeg flyttet noen garderobeskap og bohyller i stedet. Så nå har det blitt så fint så på gjesterommet. Endelig kan vi sette opp bøkene som ligger i pappesker enda. Deilig å få gjort litt hjemme også. Fikk satt inn bildene fra bryllupsreisen inn i album i går også. Det var jammen på tide! I dag skal jeg på Kost i balanse kurs på treninga. Kanskje jeg kan lære meg noen triks? Jeg er utrolig misfornøyd med hvordan jeg ser ut nå, så det hadde vært på tide! Men jeg kommer ikke i gang! Jeg trener bra, men jeg er ikke noe flink med kostholdet. I alle fall ikke i helgene! Uff, hvordan skal jeg få denne dagen til å gå? Jeg er super-trøtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 16. november 2004 Forfatter #680 Del Skrevet 16. november 2004 Glemte å skrive ned at puppene ikke er fullt så ømme i dag. Plutselig ble de bedre i går kveld. Men jeg kjenner fremdeles at de er der. Merkelig. Nå har nesten halve dagen på jobb gått, heldigvis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå