Gå til innhold

Pustestans/kveling ved sex! farlig?

Anbefalte innlegg

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Jeg å kjæresten testet ut pustestans/kveling på meg, mens vi hadde sex! Både hørt om å sett skrevet at kveling gir sinnsyk og intens nytelse! Dette måtte vi teste, hun ville ikke, men hun kvelte meg rett før orgasmen kom!! Ble min mest intense å sterkeste å lengste orgasme ever! Sinnsyk intens å sterk orgasme, utenen lyd, kroppen hylte av nytelse, uten at engang et pust kom fra meg, en utrolig p sinnsykt deilig opplevelse:) Kommer garantert til å skje nestegang også!

Skrevet

hmm.. javel? sånn i teorien er det ikke farlig så lenge det ikke varer for lenge. HMS gjelder i sex å. forsiktighet og tegn om noe skulle gå galt.

Anonymous poster hash: 1110b...f3f
Skrevet

Typen min kvæler meg ofte mens vi har sex, men jeg stopper han alltid når jeg føler det er nok :) Så tror ikke det er farlig på den måten vi gjør det iallefall :P Er jo ikke snakk om mange sekundene liksom.

Anonymous poster hash: dd680...6d3
Gjest 100%naturlig
Skrevet

hmm.. javel? sånn i teorien er det ikke farlig så lenge det ikke varer for lenge. HMS gjelder i sex å. forsiktighet og tegn om noe skulle gå galt.

Anonymous poster hash: 1110b...f3f

Det er sant, viktig det, men hun kvalte megikke mer enn 2 minutter, å fmøte ingen fare med det, bare intens nytelse!
Skrevet

Det spørs jo om personen som kveler vet hva han/hun holder på med. Det er en fare for permanent skade (selv om det er kortvarig før døden) på luftrøret når det presses sammen.

et annet spørsmål jeg har er hvor store damene deres er og hvor store er dere? jeg er selv ganske stor 195ish(kraftig) mens dama er 170ish og hun kunne aldri i livet klart å få så stort press på halsen min at jeg ikke fikk puste i det hele tatt...

• Liker 1
Gjest 100%naturlig
Skrevet

Det spørs jo om personen som kveler vet hva han/hun holder på med. Det er en fare for permanent skade (selv om det er kortvarig før døden) på luftrøret når det presses sammen.

et annet spørsmål jeg har er hvor store damene deres er og hvor store er dere? jeg er selv ganske stor 195ish(kraftig) mens dama er 170ish og hun kunne aldri i livet klart å få så stort press på halsen min at jeg ikke fikk puste i det hele tatt...

Jeg er 177 og veier 62 kg, er veldig tynn å kanskje ikke så sterk. Hun er 179 og veier sånn ca 65 kg og bra trent! Hun klarte lett å kvele meg så jeg ikke fikk puste!
Skrevet

Hvor sterk man er i hendene har da ingenting med høyde å gjøre. :vetikke:

Og ja, det kan være farlig.

• Liker 5
Skrevet

Det er sant, viktig det, men hun kvalte megikke mer enn 2 minutter, å fmøte ingen fare med det, bare intens nytelse!

2minutter er faktisk veldig lenge uten oksygen

Anonymous poster hash: f83de...485

• Liker 2
Skrevet

jeg er 170 og 53 kg omtrent, kjæresten er rundt 190 og veldig muskuløs, men jeg klarer da fint å kvele han likevel :S? Så klart kan jeg ikke gjøre det mot hans vilje, men det har jeg da ikke lyst til heller.

Anonymous poster hash: 0b0bc...9f2

• Liker 1
Skrevet

Man svimer av som følge av mangel på luft lenge før man kveles. Man kan klemme hardt nok til å kutte blodforsyningen til hjernen, og da forsvinner man på noen sekunder. Faren ligger egentlig i om vedkomne begynner å puste igjen ved tap av bevissthet.

Anonymous poster hash: 7a445...0b5
  • Liker 2
Skrevet

Fin måte å bli enda mer hjerneskada på, ha ha ha. UFF!

Anonymous poster hash: 75afd...4e7
  • Liker 2
Gjest 100%naturlig
Skrevet

2minutter er faktisk veldig lenge uten oksygen

Anonymous poster hash: f83de...485

Jeg er ganske godt trent, tok ikke tiden, men dama trodde det varte ca 2 minutter uten luft, jeg var bare helt i himmelen:)
Skrevet (endret)

Hvor sterk man er i hendene har da ingenting med høyde å gjøre. :vetikke:

Og ja, det kan være farlig.

Klart størrelse har mye å si for hvor sterk man er. Ikke alt, men en stor person er i utgangspunktet sterkere enn en liten, sånn generelt.

jeg er 170 og 53 kg omtrent, kjæresten er rundt 190 og veldig muskuløs, men jeg klarer da fint å kvele han likevel :S? Så klart kan jeg ikke gjøre det mot hans vilje, men det har jeg da ikke lyst til heller.

Anonymous poster hash: 0b0bc...9f2

Hendene hennes er ikke store nok og har ikke nok kraft i seg til å klemme luftrøret mitt helt flatt.

red: Et annet spørsmål: Hvordan kvelere dere hverandre uten at det gjør helt for jævlig vondt i halsen? Satt akkurat å prøvde å "kvele" med selv og jeg var redd for å knekke/revne noe i halsen LENGE før jeg ikke får puste. Hvor presser dere og med hva? Fingrene, tommel, noe midt i mellom? Det må presses inn i midten for å kveles, press på sidene gjør jo ingenting. Så presser dere bare inn tomlene?

Endret av Geralt
Gjest Eurodice
Skrevet

Ord endrer betydning. I statistisk sammenheng betyr kvelning død, det samme med skyting og drukning. Å bli kvalt, bli skutt, drukne. Jeg har i mitt arbeid blant annet registrert dødsårsaker, og her er disse begrepene entydige.

Skrevet

Klart størrelse har mye å si for hvor sterk man er. Ikke alt, men en stor person er i utgangspunktet sterkere enn en liten, sånn generelt.

Hendene hennes er ikke store nok og har ikke nok kraft i seg til å klemme luftrøret mitt helt flatt.

red: Et annet spørsmål: Hvordan kvelere dere hverandre uten at det gjør helt for jævlig vondt i halsen? Satt akkurat å prøvde å "kvele" med selv og jeg var redd for å knekke/revne noe i halsen LENGE før jeg ikke får puste. Hvor presser dere og med hva? Fingrene, tommel, noe midt i mellom? Det må presses inn i midten for å kveles, press på sidene gjør jo ingenting. Så presser dere bare inn tomlene?

Dette lurer jeg også på :)

Ord endrer betydning. I statistisk sammenheng betyr kvelning død, det samme med skyting og drukning. Å bli kvalt, bli skutt, drukne. Jeg har i mitt arbeid blant annet registrert dødsårsaker, og her er disse begrepene entydige.

Drunking skjønner jeg, men det går jo an å bli skutt uten å dø?

Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Drunking skjønner jeg, men det går jo an å bli skutt uten å dø?

Ikke i den betydningen som var vanlig før. Man kan si å bli beskutt eller skutt på.

• Liker 1
Skrevet

Ikke i den betydningen som var vanlig før. Man kan si å bli beskutt eller skutt på.

Å bli beskutt eller skutt på er vel hvis man bommer? Hva sier du hvis noen har blitt truffet av prosjektiler/kuler og overlevd? De har jo blitt skutt, men ikke skutt til døde?

Og samme med kvelning, du blir kvelt, men ikke kvelt til døde ville jeg si.

Skrevet

Du bør tenke over at det er ømfintlige strukturer i halsen som kan ta skade av slik behandling.
Du har også et veldig viktig organ nederst på halsen som absolutt ikke bør klemmes på, skjoldbruskkjertelen.

Etter å ha hørt et foredrag om strukturene i halsen og hva som kan skades, hadde jeg aldri turt å prøve choking.

• Liker 3
Skrevet

Her skviser kjæresten min halsen min øverst. Altså øverst på halsen, rett under haka, eneste plassen jeg ikke får vondt. Og ja, jeg klarer vel å puste om jeg virkelig prøver, for det er ikke sånn superhardt, men det er ikke noe jeg prøver på:P Men som sagt, hos oss er det ikke snakk om mange sekundene før jeg føler det er nok.

Anonymous poster hash: dd680...6d3

Skrevet

Jeg liker at mine partnere kveler meg under sex. Utrolig deilig.

Anonymous poster hash: 0d6c2...1d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...