Gå til innhold

Nr 19


Gjest Jamila

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila

Klikka såvidt innom nr 19 på tv2 her en dag,- og ble fryktelig facinert. Prøvde imidlertid å gå inn på nettsidene for å få med meg hvem som har vunnet de tidlige konkurransene, men finner ikke ut av det.

Kan noen gi meg en 5 linjers "dette har skjedd"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm... Husker ikke helt hvem som har vunnet og sånn jeg, men jeg har i alle fall fått med meg at Karin og John har veldig-veldig lite penger igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

1. konkurranse; Erlend og Natalie

2. konkurranse; Lasse og Firhana

3. konkurranse; Erlend og Natalie

Grunnen til at Jon og Karin har lite penger igjen er at de har null økonomisk styring.. De bare "flesker til" i steden for å budsjettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at Jon og Karin har lite penger igjen er at de har null økonomisk styring.. De bare "flesker til" i steden for å budsjettere.

Det stemmer vel ikke helt. De har helt tydelig bestilt og betalt mye i god tid i forveien, f.eks. alt de trengte til gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det blir Karin og Jon, men tviler sterkt, jeg tror dessverre det blir Nathalie og Erlend.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det blir Karin og Jon' date= men tviler sterkt, jeg tror dessverre det blir Nathalie og Erlend.

Mmm...tror dessverre det blir slik ja. Heier veldig på Karin og Jon, men det spørs vel nå da de har så lite penger igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

' date=' men det spørs vel nå da de har så lite penger igjen...[/quote']

Ja, det tenker jeg også på, jeg er stygt redd det ødelegger alt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes slett ikke synd på Jon og Karin.. Alle hadde samme utgangspunkt og noen har gjort det bedre enn andre.. De fortjener da å vinne.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...