AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Innser at dette kan høres rart ut, men jeg trenger virkelig svar fra andre kvinner, eventuelt menn som har sett/befølt kvinners kjønnsorgan. Hvordan skal en vagina være på innsiden? Jeg selv har "klumper" og "kuler" litt her og der, etter googling har jeg funnet ut at dette sannsynligvis er livmorhals/tapp osv. Har vært hos gynekolog flere ganger og det er ingenting galt med meg. Pekte også ut dette sist jeg var der, og hun sa det ikke var noe unormalt. Men er det virkelig vanlig at det er klumper og kuler der nede? Har alle det? Jeg har liksom alltid antatt at det er helt glatt og smooth på en måte, har heller ikke lagt merke til disse klumpene før det siste året ca. Del gjerne erfaringer.. Anonymous poster hash: 649bc...802
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Husker da jeg var yngre at jeg trodde jeg hadde kreft og hadde panikk. Var bare livmorhalsen da :-pAnonymous poster hash: 64403...628 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Hos meg er det ruglete. Også har du jo livmortappen lenger inn da, men den vet jeg ikke om jeg har kjent. Anonymous poster hash: c7f65...9a5 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Det er litt klumpete hos meg også, ingen spesifikke kuler, men mye klumper. Tror det er vanlig? Aldri fått noen kommentarer fra sengepartnere hvertfall Anonymous poster hash: 649bc...802 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Det er ruglete hos meg også, og har vært det i mange år uten at fastleger og gynekologer har sagt noe om det. Jeg tenker at det sikkert er fordi skjeden jo skal være såpass elastisk at en baby kan passere under fødselen. Da må den jo nødvendigvis bli litt "rynkete" i "komprimert tilstand"? Livmoren blir riktig nok både mye større og mindre igjen, men den prosessen går jo mer gradvis enn for skjeden under fødsel.Anonymous poster hash: d4bd9...65e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Skjeden er ruglete, med mange sirkulære bretter, så den kan utvide seg ved fødsel. Jeg kjenner livmortappen allerede 5 cm inn. Det varierer litt med syklus. Vi er litt forskjellige mtp akkurat hvor livmortappen er plassert, ofte er det lengst inn, men hos noen munner den ut lengre frem, også fortsetter skjeden litt forbi den. Anonymous poster hash: 8491b...63c 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #7 Skrevet 14. november 2013 Hvis gynekologen mener at alt ser fint ut, er det nok det. Jeg kjenner ikke flere klumper, men livmortappen kjenner jeg veldig godt, da den ligger ganske langt nede hos meg helt naturlig. Anonymous poster hash: 12fb9...6b4 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #8 Skrevet 14. november 2013 Flere? Anonymous poster hash: 649bc...802
Gjest Hyssingen Skrevet 14. november 2013 #9 Skrevet 14. november 2013 Tok en skikkelig undersøkelse her nå Ruglete riller, ingen kuler, bare ujevnt. Merker ikke noen tapp. 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2013 #10 Skrevet 15. november 2013 Jeg kjenner det jeg antar er tappen/halsen veldig langt nede! Anonymous poster hash: 649bc...802
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå