Gå til innhold

Tenker han fortsatt på meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og flørten min hadde en helt fantastisk sommer. Vi har kjent hverandre en god stund og småflørtet en tid, men av ulike årsaker får vi dessverre ikke sett hverandre så ofte. Jobben hans skal vel ha mye av skylden, men i sommer hadde han det roligere. Dermed traff vi hverandre flere ganger og jeg fikk ofte (til han å være) sms, der han tok initiativ. Så kom høsten, og jobben "tok" han igjen. De siste par månedene har han kun vært hjemme i noen få dager, før det har bært avgårde igjen. Og selv om han har vært hjemme, har det vært jobbing (ulike samarbeidspartnere som krever sitt). Dermed har vi sett hverandre mindre, og meldingene har også blitt færre. Nå er det stort sett jeg som sender sms, og da svarer han på en utrolig søt måte (med både hjerter og smilefjes), men jeg vil jo ikke mase heller...

Men så tenker jeg; Kan det være jeg ikke får så mye meldinger nå fordi han jobber mye og ikke ser behovet for å fortelle meg for ørtende gang at han synes jeg er vakker/sexy osv? I en av meldingene skrev han at han tenkte utrolig mye på meg, og deretter skulle ønske jeg var hos ham. Her om dagen gjorde han dessuten noe som indirekte viste at han tenker på meg/er interessert. Kan jeg derfor tenke at det han har sagt/skrevet tidligere gjelder, og at han fortalte at han tenkte mye på meg, kan være for å "sikre" seg selv i travle tider? (Den meldingen kom nemlig også etter enn "lengre" periode uten at jeg hadde hørt noe..)

Anonymous poster hash: b267f...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, så lenge du vet at han er bortreist og jobber mye, synes jeg ikke du behøver å bekymre deg. I hvertfall ikke så lenge han svarer på meldinger i "samme tone" som tidligere. Jeg kjenner svært få menn som liker small talk på sms, og så lenge det ikke har skjedd noe dramatisk mellom dere, tenker nok han også at du vet hva han synes om deg. :)

Anonymous poster hash: 1ade0...5cf
Skrevet

Jeg kan ha en dame i tankene mine så å si 24/7 uten at jeg sender sms av den grunn. Rett og slett fordi jeg ikke ser poenget med å sende et hjerte eller noe annet tull når man uansett ikke får møttes. Og har jeg til og med sagt i fra til henne at jeg tenker mye på hun, ja,så gjør jeg det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ha en dame i tankene mine så å si 24/7 uten at jeg sender sms av den grunn. Rett og slett fordi jeg ikke ser poenget med å sende et hjerte eller noe annet tull når man uansett ikke får møttes. Og har jeg til og med sagt i fra til henne at jeg tenker mye på hun, ja,så gjør jeg det.

Flere menn som kan skrive under på denne tankegangen?

Skrevet

Skriver under på vegne av en del menn jeg kjenner :)

• Liker 2
Skrevet

Han tenker antagelig fortsatt på deg, hvis ikke hadde han nok svart kortere/mer avvisende/ikke i det hele tatt. Men jeg tenker også at du ikke bør sette livet ditt på vent for en så travel fyr, hvis du har behov for et forhold som kan utvikle seg til å bli noe...

Anonymous poster hash: 0161a...15e
Skrevet

Han tenker antagelig fortsatt på deg, hvis ikke hadde han nok svart kortere/mer avvisende/ikke i det hele tatt. Men jeg tenker også at du ikke bør sette livet ditt på vent for en så travel fyr, hvis du har behov for et forhold som kan utvikle seg til å bli noe... Anonymous poster hash: 0161a...15e

Jeg har også begynt å tenke på at jeg ikke kan vente i all evighet, men allikevel: Jeg er bare 20...Det kan se ut som det blir en litt roligere periode etter jul. I hele desember er han bortreist, men vi ser hverandre i midten av desember, samt et par dager før julaften. Har tenkt å se an på nyåret, blir det ikke noe bedre da, tror jeg jeg må konfrontere ham. Uansett: Enn så lenge, tror dere han setter pris på meldinger en gang i blant som viser at jeg tenker på ham? Eller tror dere det bare oppfattes som mas?

Skrevet (endret)

Jeg har også begynt å tenke på at jeg ikke kan vente i all evighet, men allikevel: Jeg er bare 20...Det kan se ut som det blir en litt roligere periode etter jul. I hele desember er han bortreist, men vi ser hverandre i midten av desember, samt et par dager før julaften. Har tenkt å se an på nyåret, blir det ikke noe bedre da, tror jeg jeg må konfrontere ham. Uansett: Enn så lenge, tror dere han setter pris på meldinger en gang i blant som viser at jeg tenker på ham? Eller tror dere det bare oppfattes som mas?

Jeg har et råd til deg, siden du fortsatt er ung. Bruk tiden dere ikke er sammen til å bygge opp selvbildet ditt, og gi deg selv mer selvtillit. Det å sitte med telefonen og ha lyst til å sende melding med være redd for å mase, eller trenge bekreftelse fra andre om han bryr seg eller ikke, er ikke en fin følelse. Du er 20 år og livet skal ikke være usikkert følelsesmessig med morro! Du skal være en bekymringsfri sjel som skaper livet du ønsker å leve akkurat nå.

Jeg kjenner meg så igjen i følelsene dine og frykten for å bli avvist, sitte på vent, ikke være bra nok for han osv, og jeg derfor håper jeg at du gir han tid og ser verdien i at han jobber målrettet for å skape en god fremtid for seg selv og den han velger å leve sammen med etterhvert, og at du konsentrerer deg om å gjøre det samme.

Skap en hverdag for deg selv som dreier seg om deg og ditt liv, hvor du leser bøker, tar kurs, bruker tid på studier, eller jobb og bygger fremtiden din du også. Det vil skape en enda større verdi hos deg, i forhold til han også, og muligens vil du da slippe å konfrontere han, fordi han vil ta det opp selv, og komme med en løsning for dere.

For jeg tror ikke du skal tvile på at han tenker på deg og har valgt deg, du må bare vise han at du er verdt det valget også! :)

Endret av Nettinettet
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har et råd til deg, siden du fortsatt er ung. Bruk tiden dere ikke er sammen til å bygge opp selvbildet ditt, og gi deg selv mer selvtillit. Det å sitte med telefonen og ha lyst til å sende melding med være redd for å mase, eller trenge bekreftelse fra andre om han bryr seg eller ikke, er ikke en fin følelse. Du er 20 år og livet skal ikke være usikkert følelsesmessig med morro! Du skal være en bekymringsfri sjel som skaper livet du ønsker å leve akkurat nå.

Jeg kjenner meg så igjen i følelsene dine og frykten for å bli avvist, sitte på vent, ikke være bra nok for han osv, og jeg derfor håper jeg at du gir han tid og ser verdien i at han jobber målrettet for å skape en god fremtid for seg selv og den han velger å leve sammen med etterhvert, og at du konsentrerer deg om å gjøre det samme.

Skap en hverdag for deg selv som dreier seg om deg og ditt liv, hvor du leser bøker, tar kurs, bruker tid på studier, eller jobb og bygger fremtiden din du også. Det vil skape en enda større verdi hos deg, i forhold til han også, og muligens vil du da slippe å konfrontere han, fordi han vil ta det opp selv, og komme med en løsning for dere.

For jeg tror ikke du skal tvile på at han tenker på deg og har valgt deg, du må bare vise han at du er verdt det valget også! :)

Åh, tusen hjertelig takk for fine, kloke ord!

Skrevet

Åh, tusen hjertelig takk for fine, kloke ord!

Bare hyggelig! :) Jeg heier på deg!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...