AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #41 Skrevet 2. januar 2014 Alt er jo iscenesatt for å tjene penger. Det er ikke verre enn hva Madonna gjorde i sin tid. Latterlig å se hvor "moralske" mange er i dag da.. Anonymous poster hash: 95b84...59d
maia_02 Skrevet 2. januar 2014 #42 Skrevet 2. januar 2014 Lo idag da jeg leste hun uttalte at fansen trodde hun var en sexfreak. Er det ikke det hun vil vi skal tro når hun dytter musa oppi kamera i hver eneste video??? Fikk meg en god latter av den jeg også, det er like latterlig som når damer stiller opp i bare truse og bh og sier at de er lei av å være sex symbol. 1
Gjest Crazycatlady Skrevet 5. januar 2014 #44 Skrevet 5. januar 2014 Jeg blir ikke sjokkert eller syns det er ekkelt, men syns det er litt synd at det er sånn de fleste unge kvinnelige stjerner markedsfører seg selv. De fleste gjør det til en viss grad i dag, så det er ikke så sjokkerende. Bare ganske kjedelig. Ser at mange jenter syns at Rihanna er så kul og unik, men det er hun ikke. Syns hun prøver for hardt hun også, men det funker vel ellers så hadde de vel ikke tjent seg rike på det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #45 Skrevet 6. januar 2014 Tone Damli, anyone? Leke uskyldig bygdepike med våte lepper og så klage over alle de slitsomme paparazziene og nå hopp og hei plutselig prektig og ute av mediene en stund for hun er gravid. Vedder hatten min på at hun ender opp sånn naken-gravid-posering a la Demi Moore "for det er noe helt naturlig og vakkert" om ikke så altfor lenge, når det har blitt for kjedelig at det ikke skrives om henne. Det sjokkerer meg mer at folk blir sjokkerte over sånne typer jenter enn at de er som de er, at nakenhet og bimbo-image fortsatt evner å "sjokkere". Det er til de grader det eldste og mest banale trikset i boka. Mulig Miley og hennes like ikke er ute å kjøre, men det er ikke noe mer spennende av den grunn, bare patetisk Stakkars jenter som synes de må selge kropp for å være på høyden av gamet, sier jeg. Det er bra mange talentfulle jenter som klarer seg helt fint uten å vise så mye som en kvadratcentimeter hud - eller tunge! Anonymous poster hash: ef00d...4fd 4
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. januar 2014 #46 Skrevet 6. januar 2014 Jeg synes det er mer trist med folk som leser om kjendiser
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #47 Skrevet 6. januar 2014 Det er en forskjell på å alltid ha hatt den litt crazy attituden (Rihanna), og på å plutselig bli sånn over natta (Miley). Hadde det kommet gradvis, så hadde kanskje ikke folk fått henne så langt opp i halsen, men det blir for mye på en gang, og da blir det teit. Og påtatt. Etter å ha fulgt Rihanna en stund på Instagram sitter jeg nå igjen med inntrykk av at hun er rimelig oppmerksomhetssyk og sannsynligvis sliter med lav selvtillit hun og. Anonymous poster hash: d1aa8...94d 2
littlemee Skrevet 18. januar 2014 #48 Skrevet 18. januar 2014 Hun er vel avhengig av oppmerksomhet. Synd at hun ikke har noen som kan ta tak i henne og sette henne på plass, gi veiledning, sunn form for oppmerksomhet tilbake. ja.... hun er helt alene.... får ikke veiledning... og hvofor er den oppmerksomheten hun får usunn?! dere inne hær på kvinneguiden er helt utrolige! hvorfor må dere rakke ned på alle?! det er jo virkelig ikke nødvendig... jeg er fjorten- IKKE FJORTISS- fjorten faktisk. ja, jeg liker miley. og jeg forstår at DET ER PR folkens! men jeg tar henne serriøst. budskapet jeg ser i henne er at jeg skal være meg selv. ikke bare det folk vil jeg skal bli, men det jeg selv vil. jeg får gode karakterer, liker ikke å vise kroppen min for mye. men jeg ELSKER miley! dere mener sikkert at hannah har blitt en rebell, men våkne opp da for hellvetttee!! MILEY var en helt annen person. kanskje var hun rebell også da?! og hvis dere skal uttale dere om dette må dere også vite at hennes "konvertering" har vært like "treig" som rihannas
Gjest Ferie Skrevet 19. januar 2014 #49 Skrevet 19. januar 2014 ja.... hun er helt alene.... får ikke veiledning... og hvofor er den oppmerksomheten hun får usunn?! dere inne hær på kvinneguiden er helt utrolige! hvorfor må dere rakke ned på alle?! det er jo virkelig ikke nødvendig... jeg er fjorten- IKKE FJORTISS- fjorten faktisk. ja, jeg liker miley. og jeg forstår at DET ER PR folkens! men jeg tar henne serriøst. budskapet jeg ser i henne er at jeg skal være meg selv. ikke bare det folk vil jeg skal bli, men det jeg selv vil. jeg får gode karakterer, liker ikke å vise kroppen min for mye. men jeg ELSKER miley! dere mener sikkert at hannah har blitt en rebell, men våkne opp da for hellvetttee!! MILEY var en helt annen person. kanskje var hun rebell også da?! og hvis dere skal uttale dere om dette må dere også vite at hennes "konvertering" har vært like "treig" som rihannas for all del kan det være underholdning. Men personen bak viser for mye av seg selv. En del kunst som selger bra handler ofte om en form for sårbarhet. Dermed kan kunst bli politisk ukorrekt. I tenårene skal man lære å ta kontroll over eget liv, ansvar, skille mellom personlig og privat, holde på hemmeligheter, og ta avgjørelser som gir gode løsninger og fremdrift i eget liv osv. Slik at man som voksen kan ta ansvar og ha respekt for de som er yngre. Viser man alt frem så blir man mer sårbar. Viktig å ikke vise alle sider av seg selv.
Anbefalte innlegg