AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Etter at jeg fikk ny partner(vi er nå gift) så har jeg slitt veldig med sex. Han er veldig stor og jeg er veldig trang. Så vi passer liksom ikke sammen. Sex er ofte smertefult, spesielt vanskelig å få den inn. Vi bruker masse glidemiddel, jeg er våt og han er forsiktig. Likevel er det alltid vanskelig og vondt å ta den inn. Når den er inne går det helt fint, men kun i noen få posisjoner. Feks misjonæren og om jeg er på toppen går helt fint. Har prøvd feks doggy og sidelengs uten hell. Da føles det rart og ekkelt ut og det kjennes litt ut som han støter for langt opp. Det er også smertefult vist han prøver lenger. Slik at det alltid vært, men bare med han. Jeg fødte for et halvt år sider og ble klippet både innover og utover over i muskel 2 grads. Tror de også sydde meg for trangt, for nå syns jeg det er enda vanskeligere å få han inn. Mulig det er fordi arret er ømt også. Det gjør alltid vondt. Når han først er kommet inn går det som vanlig helt fint men vi har også de samme problemene i enkelte stillinger som doggy osv. Nå syns jeg sex har blitt skummelt, er redd for å få vondt og føler meg mislykket som ikke kan utføre mer en 2-3 stillinger uten å få vondt. Jeg unngår sex fordi jeg er gruer meg til smerten og stresset med å få han inn. Hvordan skal jeg finne veien ut av dette? Vi har det kjempefint sammen ellers og han er perfekt. Men sexen er så og si snart borte. Han er supertolmodig og så forsiktig, så det er ikke hans feil. Men jeg vil jo ha et normalt sexliv sammen med mannen min... Anonymous poster hash: 26529...587
MarieC Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Gå til en sexolog, de jobber med alle muøuge slike problemstillinger. En sexolog bør kunne hjelpe deg med hvordan du snakker med mannen din om dette, hvilke stillinger som kan være bra osv. Jeg tror ikke det er bra hvis du fortsetter å få mer angst for sex, det er bedre å finne en løsning så snart som mulug. Lykke til, dette går bra!
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #3 Skrevet 17. november 2013 Gå til en sexolog, de jobber med alle muøuge slike problemstillinger. En sexolog bør kunne hjelpe deg med hvordan du snakker med mannen din om dette, hvilke stillinger som kan være bra osv. Jeg tror ikke det er bra hvis du fortsetter å få mer angst for sex, det er bedre å finne en løsning så snart som mulug. Lykke til, dette går bra! Hva er en sexolog og hva skjer på et sånt møte? Høres litt kleint ut for min del... Koster det noe? Er det vanlig å ikke kunne ha sex i ulike stillinger eller er det bare meg som er blitt rar? Hva kan være grunnen? Frustrert! Anonymous poster hash: 26529...587
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå