Gjest Kv84 Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 Hvor er overgangen mellom forelsket og bestått? Eller glir de i hverandre? Er det folk som bare blir betatt og ikke forelsket? Kan man gå rundt å flørte og date en fordi man et forelsket eller holder det med å være betatt? Hcordan er det å være sammen med å som man bare er betatt av og aldri vært forelsket i? Kan man se utenfra om er enten betatt eller forelsket i en person?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Jeg tror ordet forelsket er det ordet folk legger mest ulik betydning i i denne sammenhengen. Mens noen bruker det om personer man ikke har en relasjon til, som når unge jenter sier de er forelsket i Justin Bieber, vil nok mer voksne mennesker kjenne en berson og begynne å utvikle følelser før de bruker uttryket. Jeg var som tenåringene før og har blitt viksen nå. Betatt synes jeg man kan bli av mange, også kjendiser og mennesker man ikke kjenner. Betatt av - forelsket i - glad i - elsker. Det er i hvert fall min tolkning. :-)Anonymous poster hash: bcfae...d9e
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Et spørsmål. Han har ikke sagt til meg at han er forelsket i meg. Men han sa til meg at han er glad i meg... Hva slags tegn er det? Anonymous poster hash: cfdcb...bc4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Et spørsmål. Han har ikke sagt til meg at han er forelsket i meg. Men han sa til meg at han er glad i meg... Hva slags tegn er det?Anonymous poster hash: cfdcb...bc4 Da er han nok både betatt, forelsket og glad i deg. :-)Anonymous poster hash: bcfae...d9e 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Et spørsmål. Han har ikke sagt til meg at han er forelsket i meg. Men han sa til meg at han er glad i meg... Hva slags tegn er det? Anonymous poster hash: cfdcb...bc4 Ikke nødvendigvis forelsket ennå, men på god vei, kanskje? En fyr jeg ikke følte jeg kunne omtale som venn engang (selv om JEG var veldig glad i ham), skrev plutselig "kjempeglad i deg =)" til meg. Etter det har det bare eskalert, og nå er vi på dealer'n. Anonymous poster hash: a92d2...72f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6 Skrevet 14. november 2013 Som jeg sa, folk legger mye forskjellig i ordet forelsket! ;-)Anonymous poster hash: bcfae...d9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå