Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er dette herpes? Har hatt det over en uke, og det svir og stikker. Noen kjerringråd til hvordan jeg kan få dette bort? :)

post-59978-0-37672700-1384411680_thumb.j

Endret av Mizen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yikes! Gå på apoteket du, er nok det beste. Selv om noen her vet hva det er, tviler jeg på at hjemmelagde kjerring-råd hjelper.

Skrevet

Det ser virkelig ut som herpes. Det eneste som hjelper for meg er Compeed munnsårplaster (men du ville trenge en hel haug av dem nå), Prolip salve (ikke samtidig med plasteret), og ikke minst Zovirax tabletter 400 mg (fås på resept).

Skrevet

Zovirax krem 5%. Tror ikke Compeed plaster hjelper nå, såret er for stort.



Anonymous poster hash: 46994...a4c
Skrevet

Syns det ligner på brennkopper jeg...



Anonymous poster hash: e4739...9dd
Skrevet

Takk for svarene :) Skal dra til legen imorgen for å starte opp med medisiner og krem.

Skrevet

Bare vær klar over at det er for sent å starte med tabletter nå, men legen får jo stilt diagnosen med en gang, da! Kremen kan du starte med når som helst, tror jeg, og den får du på apoteket uten resept.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...