Mizen Skrevet 14. november 2013 #1 Skrevet 14. november 2013 (endret) Er dette herpes? Har hatt det over en uke, og det svir og stikker. Noen kjerringråd til hvordan jeg kan få dette bort? Endret 14. november 2013 av Mizen
Geralt Skrevet 14. november 2013 #2 Skrevet 14. november 2013 Yikes! Gå på apoteket du, er nok det beste. Selv om noen her vet hva det er, tviler jeg på at hjemmelagde kjerring-råd hjelper.
Pringle Skrevet 14. november 2013 #3 Skrevet 14. november 2013 Det ser virkelig ut som herpes. Det eneste som hjelper for meg er Compeed munnsårplaster (men du ville trenge en hel haug av dem nå), Prolip salve (ikke samtidig med plasteret), og ikke minst Zovirax tabletter 400 mg (fås på resept).
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Zovirax krem 5%. Tror ikke Compeed plaster hjelper nå, såret er for stort. Anonymous poster hash: 46994...a4c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 Syns det ligner på brennkopper jeg... Anonymous poster hash: e4739...9dd
Mizen Skrevet 14. november 2013 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2013 Takk for svarene Skal dra til legen imorgen for å starte opp med medisiner og krem.
Pringle Skrevet 15. november 2013 #7 Skrevet 15. november 2013 Bare vær klar over at det er for sent å starte med tabletter nå, men legen får jo stilt diagnosen med en gang, da! Kremen kan du starte med når som helst, tror jeg, og den får du på apoteket uten resept.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå