Gå til innhold

Hun sier hun har type........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men hvorfor driver hun og sender meldinger til meg? Og det er ikke snakk om været her, men allikevel ikke noe kinky greier for de som måtte lure.

Anonymous poster hash: e8aa1...806
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun ser på deg som en venn.

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor kan ikke jenter og gutter være venner?

Skrevet

Så koselig og få det avklart da, var redd hun ville noe mer. Er bare det at jeg er ekstremt dårlig til og tolke slike signaler.

Skrevet

Man kan godt ha et venneforhold med det motsatte kjønn :) Jeg selv har en gutte-kompis som jeg snakker med mye rart om. Vært venner i over 10 år da, men likevel. Bryr meg svært lite om det er gutt eller jente:)

Tror ikke akkurat hun vil noe mer med deg, siden hun har type.:) Man kan enkelt og greit være venner uten å ha en tanke bak det.

• Liker 1
Skrevet

Selv om man sender meldinger til alle døgnets tider. Har ei som er bestevennina mi og vet at man kan bare være venner.

Skrevet

Mine bud: Enten ser hun på deg som en venn, eller så er hun ute etter spenning/bekreftelse/flørt, ellller så vurderer hun å gå fra typen sin og hun vil sjekke om du er bedre for henne.

Skrevet

Nå har vi hatt kontakt idag igjen, men hun sa hun skulle til typen, vært litt av og på ifølge henne.

Skrevet

Skjønner ikke problemet til enkelte menn.. Har dere virkelig så lave tanker om kvinner at dere ikke forstå at det er mulig at kvinner seg på dere som venner, og kun venner? :klo: Ikke rart dere sliter med kvinnfolk generelt, når dere ikke engang forstår at de er mennesker på linje med dere selv...

Anonymous poster hash: 470e3...892

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...