Gå til innhold

Ebay problem! Hjelp


Trønderberte

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg fant en fin kjole om dagen, la den under buyibg, men ville ikke ha den. Så fikk jeg mld om hvis jeg ikke betalte den innen en viss tid ville kontoen min bli sperret! Hvordan sletter jeg den fra buying listen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge den ikke allerede er sendt til deg så skal det være mulig å ta den bort.

Anonymous poster hash: bb76d...a62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel allerede bundet deg til å kjøpe den. Du får prøve å sende melding til selgeren om at du har ombestemt deg, og om det er mulig å kansellere ordren. Ikke sikkert at selgeren sier ja, men verdt et forsøk. Dersom du ikke får det til, kan du jo la vær å betale, men da stenges altså kontoen din.

Dersom du har lite feedback, og ikke bryr deg om å beholde det du har opparbeidet deg, kan du alltids bare lage deg en ny konto for fremtidige salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den ikke allerede er sendt til deg så skal det være mulig å ta den bort.

Anonymous poster hash: bb76d...a62

Umulig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har trukket å " Cummit to buy" da er du bundet det vil si bare selgeren kan kanselere kjøpe og som regel de liker ikke sånt. Prøv å sende melding til selgeren og forklar situasjon. Det verste som kan skje er at kontoen blir stengt, ellers du får en negativ feedback fra selleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...