anony Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Jeg håper noen der ute har noen gode tips til middager, og da snakker jeg ikke om middager som pølse og potetmos, spaghetti osv som jeg er så lei av! Men noen litt sjeldnere middager som kanskje er spesielt hjemme hos deg, som jeg også kan prøve å lage! Noen tips?
Bad Advice Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Lager du kun mat til deg selv? Eller til flere?
Brunhilde Skrevet 14. november 2013 #4 Skrevet 14. november 2013 Jeg vet ikke hvor sjeldent det er, men: Fiskegrateng Seibiff Bollefrikassé Ertesuppe Fiskepudding i hvit saus med grønnsaker etter smak Wok med laks Helstekt kylling Alt dette er i grunnen ganske så god mat. Lett, om enn litt tidkrevene, å lage er det også.
Adhara Skrevet 14. november 2013 #5 Skrevet 14. november 2013 (endret) Vårruller Taco/Nachos/Fajitas Kyllingvinger Fiskesuppe Beinløse fugler Kjøttkaker Kålruletter Thaigryte med kyllingfilet, kokosmelk, de grønnsakene du liker og karri. Biffsnadder Kyllinggryte med kikerter og tomater Kinabiff Wok Gryterett Laks i folie med creme fraiche, poteter, gulerøtter, vårløk, krydder Ellers har vi en Middagstråd her inne som er velfylt, der finner du helt sikkert noen tips Endret 14. november 2013 av irrlys
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå