Gå til innhold

Brystoperasjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har tatt det i Bergen? Både innlegg og løft? Lurer litt på priser på forskjellige plasser

Anonymous poster hash: 1f3fb...ffa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tatt, men skal ta på Fana snart. Har konsultasjon om 2 uker :) (Brystforstørring)



Anonymous poster hash: 2a8b2...508
Skrevet

Jeg var på konsultasjon der i dag, og må ha begge deler. Så det kommer på 74.500. Så lurte igrunn på om de andre stedene i Bergen var noe rimeligere, da jeg ikke var forberedt på en slik høy sum:)

Mvh ts!

Skrevet

Ser jeg glemte ta som anonym, men gjør igrunn ikke noe! Er igrunn ingen hemlighet😜

Skrevet

Tatt silikon i Bergen på nesttun 34 000 kroner.



Anonymous poster hash: e943c...198
Skrevet

Jeg var på konsultasjon der i dag, og må ha begge deler. Så det kommer på 74.500. Så lurte igrunn på om de andre stedene i Bergen var noe rimeligere, da jeg ikke var forberedt på en slik høy sum:)

Mvh ts!

Hvilken plass var du på, og hva var prisen for brystforstørring? :)

Anonymous poster hash: 2a8b2...508

Skrevet

Sikkert Fana Medisinske hun har vært på, der begynner vel prisen på forstørring på 27000. Men 74500 var himla langt fra de (riktignok fra, men likevel) 40000 de reklamerer med på nettsidene! :O

Skrevet

Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo!



Anonymous poster hash: 7b748...219
Skrevet

Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo!

Anonymous poster hash: 7b748...219

Hva fikk du opplyst?

Anonymous poster hash: 2a8b2...508

Skrevet

Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo!

Anonymous poster hash: 7b748...219

Nå blei jeg nervøs. Har konsultasjonstime om ikke så lenge, og synes prisene så greie ut på nettsiden. (Fra 27.000). Men om det blir mye dyrere enn forventet så blir jeg litt sånn... :P Har ikke tenkt til å betale 37.000 for brystimplantat liksom.

Anonymous poster hash: 57773...68e

Skrevet

Jeg var på Fana medisinske ja! Fikk ikke summen for hver av de, fikk bare totalsummen. Men viss det er 40.000 for løft, blir vel brystforstørrelse ca. 34.500. Men ser at teres Bergen har ca samme pris!

Skrevet

Da ville jeg ha spurt hva som gjør at din eventuelle operasjon vil bli 34500 dyrere enn den fra-prisen, og hva som skal til for å få det til den prisen. Er ikke imponert over lokkepriser som er så langt fra virkeligheten! Kjenner jeg er sjeleglad for at jeg fikk min operasjon dekket...!

Skrevet

Nei, var det jeg også tenkte på. Ble en god del dyrere enn jeg hadde regnet med kan en si! I utgangspunktet skulle jeg bare legge inn, da jeg trodde det gav dem et lite løft. Så var innstilt på 30.000 +-. Men måtte vist ha løft også, og dermed dobbel pris og mer...

Skrevet

Var jeg som skrev lengre oppe i tråden.

Fikk beskjed om at prisen for implantater i mitt tilfelle ble 40 000 (jeg ville bare fylle på litt på toppen pga manglende volum). Forhørte meg også om bukplastikk, som i følge nettsiden begynte på ca. 30 000. Dette skulle de ha 74 000 for. Og jeg er langt fra et ekstremt tilfelle!



Anonymous poster hash: 7b748...219
  • Liker 1
Skrevet

Tok du noen operasjoner der da, eller lot du være?

Var jeg som skrev lengre oppe i tråden.

Fikk beskjed om at prisen for implantater i mitt tilfelle ble 40 000 (jeg ville bare fylle på litt på toppen pga manglende volum). Forhørte meg også om bukplastikk, som i følge nettsiden begynte på ca. 30 000. Dette skulle de ha 74 000 for. Og jeg er langt fra et ekstremt tilfelle!

Anonymous poster hash: 7b748...219

Skrevet (endret)

Lot være. Vurderer å heller dra til utlandet hvor de kun skulle ha 25 000. Har vært på den aktuelle klinikken før, så vet at det er ordentlig :)

edit: glemte å hake av på anonym, men so be it ;)

Endret av Cherish
Skrevet

Ikke dumt! Syns det ble litt vel dyrt med 74.000 For innlegg og løft...:/ så blir ikke på meg i første omgang dessverre. Trodde ikke løft skulle være nødvendig, men men... Sånn er det:)

Skrevet

Vær glad du slipper å ta det på Haukeland. Flere års ventetid og elendig resultat. Venter nå på min 5. operasjon. Nå har jeg spesiell hud, men tror virkelig at en bedre lege kunne gjort det bedre.

Skulle ønske jeg fikk ta det privat.

Hilsen "hate my boobs"

Anonymous poster hash: fdc46...1d0

Skrevet

Vær glad du slipper å ta det på Haukeland. Flere års ventetid og elendig resultat. Venter nå på min 5. operasjon. Nå har jeg spesiell hud, men tror virkelig at en bedre lege kunne gjort det bedre.

Skulle ønske jeg fikk ta det privat.

Hilsen "hate my boobs"

Anonymous poster hash: fdc46...1d0

Hva betalte du?

Anonymous poster hash: a5d1a...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...