AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Noen som har tatt det i Bergen? Både innlegg og løft? Lurer litt på priser på forskjellige plasserAnonymous poster hash: 1f3fb...ffa
Thorn Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Jeg hadde løft (med reduksjon, riktignok) hos Fana Medisinske, og var kjempefornøyd. For løft med innlegg tar de fra 40000 og oppover, i følge nettsidene: http://www.fanamedisinske.no/brystloft/
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Har ikke tatt, men skal ta på Fana snart. Har konsultasjon om 2 uker (Brystforstørring) Anonymous poster hash: 2a8b2...508
nøtta Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på konsultasjon der i dag, og må ha begge deler. Så det kommer på 74.500. Så lurte igrunn på om de andre stedene i Bergen var noe rimeligere, da jeg ikke var forberedt på en slik høy sum:) Mvh ts!
nøtta Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 Ser jeg glemte ta som anonym, men gjør igrunn ikke noe! Er igrunn ingen hemlighet😜
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Tatt silikon i Bergen på nesttun 34 000 kroner. Anonymous poster hash: e943c...198
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på konsultasjon der i dag, og må ha begge deler. Så det kommer på 74.500. Så lurte igrunn på om de andre stedene i Bergen var noe rimeligere, da jeg ikke var forberedt på en slik høy sum:) Mvh ts! Hvilken plass var du på, og hva var prisen for brystforstørring? Anonymous poster hash: 2a8b2...508
Thorn Skrevet 13. november 2013 #8 Skrevet 13. november 2013 Sikkert Fana Medisinske hun har vært på, der begynner vel prisen på forstørring på 27000. Men 74500 var himla langt fra de (riktignok fra, men likevel) 40000 de reklamerer med på nettsidene! :O
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #9 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo! Anonymous poster hash: 7b748...219
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #10 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo! Anonymous poster hash: 7b748...219 Hva fikk du opplyst? Anonymous poster hash: 2a8b2...508
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #11 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på Fana medisinske på konsultasjon, og prisen jeg fikk opplyst da var noe helt annet enn forespeilet på nettsiden. Greit nok at det står fra priser, men hallo! Anonymous poster hash: 7b748...219 Nå blei jeg nervøs. Har konsultasjonstime om ikke så lenge, og synes prisene så greie ut på nettsiden. (Fra 27.000). Men om det blir mye dyrere enn forventet så blir jeg litt sånn... Har ikke tenkt til å betale 37.000 for brystimplantat liksom. Anonymous poster hash: 57773...68e
nøtta Skrevet 13. november 2013 #12 Skrevet 13. november 2013 Jeg var på Fana medisinske ja! Fikk ikke summen for hver av de, fikk bare totalsummen. Men viss det er 40.000 for løft, blir vel brystforstørrelse ca. 34.500. Men ser at teres Bergen har ca samme pris!
Thorn Skrevet 13. november 2013 #13 Skrevet 13. november 2013 Da ville jeg ha spurt hva som gjør at din eventuelle operasjon vil bli 34500 dyrere enn den fra-prisen, og hva som skal til for å få det til den prisen. Er ikke imponert over lokkepriser som er så langt fra virkeligheten! Kjenner jeg er sjeleglad for at jeg fikk min operasjon dekket...!
nøtta Skrevet 13. november 2013 #14 Skrevet 13. november 2013 Nei, var det jeg også tenkte på. Ble en god del dyrere enn jeg hadde regnet med kan en si! I utgangspunktet skulle jeg bare legge inn, da jeg trodde det gav dem et lite løft. Så var innstilt på 30.000 +-. Men måtte vist ha løft også, og dermed dobbel pris og mer...
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #15 Skrevet 13. november 2013 Var jeg som skrev lengre oppe i tråden. Fikk beskjed om at prisen for implantater i mitt tilfelle ble 40 000 (jeg ville bare fylle på litt på toppen pga manglende volum). Forhørte meg også om bukplastikk, som i følge nettsiden begynte på ca. 30 000. Dette skulle de ha 74 000 for. Og jeg er langt fra et ekstremt tilfelle! Anonymous poster hash: 7b748...219 1
nøtta Skrevet 13. november 2013 #16 Skrevet 13. november 2013 Tok du noen operasjoner der da, eller lot du være? Var jeg som skrev lengre oppe i tråden. Fikk beskjed om at prisen for implantater i mitt tilfelle ble 40 000 (jeg ville bare fylle på litt på toppen pga manglende volum). Forhørte meg også om bukplastikk, som i følge nettsiden begynte på ca. 30 000. Dette skulle de ha 74 000 for. Og jeg er langt fra et ekstremt tilfelle! Anonymous poster hash: 7b748...219
Cherish Skrevet 14. november 2013 #17 Skrevet 14. november 2013 (endret) Lot være. Vurderer å heller dra til utlandet hvor de kun skulle ha 25 000. Har vært på den aktuelle klinikken før, så vet at det er ordentlig edit: glemte å hake av på anonym, men so be it Endret 14. november 2013 av Cherish
nøtta Skrevet 14. november 2013 #18 Skrevet 14. november 2013 Ikke dumt! Syns det ble litt vel dyrt med 74.000 For innlegg og løft...:/ så blir ikke på meg i første omgang dessverre. Trodde ikke løft skulle være nødvendig, men men... Sånn er det:)
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #19 Skrevet 16. november 2013 Vær glad du slipper å ta det på Haukeland. Flere års ventetid og elendig resultat. Venter nå på min 5. operasjon. Nå har jeg spesiell hud, men tror virkelig at en bedre lege kunne gjort det bedre. Skulle ønske jeg fikk ta det privat. Hilsen "hate my boobs"Anonymous poster hash: fdc46...1d0
AnonymBruker Skrevet 16. november 2013 #20 Skrevet 16. november 2013 Vær glad du slipper å ta det på Haukeland. Flere års ventetid og elendig resultat. Venter nå på min 5. operasjon. Nå har jeg spesiell hud, men tror virkelig at en bedre lege kunne gjort det bedre. Skulle ønske jeg fikk ta det privat. Hilsen "hate my boobs"Anonymous poster hash: fdc46...1d0 Hva betalte du? Anonymous poster hash: a5d1a...9c4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå