Gjest Gjest Skrevet 26. november 2013 #21 Skrevet 26. november 2013 Trine Grung kommer da fra Stavanger, hvis det er sånn damerne er der, så skal jeg ikke dit...
AnonymBruker Skrevet 26. november 2013 #22 Skrevet 26. november 2013 Stavanger er kanskje mer som Kristiansand da, enn som de tre største byene? Sørlendinger kan også være vanskelige å komme inn på. I Haugesund opplevde jeg folk som veldig åpne og lett å komme i kontakt med. Vet ikke om det er stor forskjell på Haugesund og Stavanger? Aldri vært på sjekkeren i Stavanger, bare hatt det gøy med kompiser der. Anonymous poster hash: 4167f...5f3
Gjest Lille-pus Skrevet 27. november 2013 #23 Skrevet 27. november 2013 Stavanger er kanskje mer som Kristiansand da, enn som de tre største byene? Sørlendinger kan også være vanskelige å komme inn på. I Haugesund opplevde jeg folk som veldig åpne og lett å komme i kontakt med. Vet ikke om det er stor forskjell på Haugesund og Stavanger? Aldri vært på sjekkeren i Stavanger, bare hatt det gøy med kompiser der. Anonymous poster hash: 4167f...5f3 En viss forskjell var det i alle fall for +10 år siden. Men, for all verden, mye har endret seg på de årene. Stavanger er nok et sted hvor det kan være solid vanskelig å bli kjent med lokalbefolkningen ja... Men det gjelder ikke alle, og det gjelder ikke til alle tider. Tidligere kommentar om 'Aya Napa meets bygdefest' er faktisk ganske treffende for mange av de mest populære utestedene. Selv rusler jeg rolig bort på 'Bøker og børst' med min date, drikker godt øl, flørter med andre 'innvandrere', og har en fabelaktig kveld...utenfor lysløpya.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2013 #24 Skrevet 27. november 2013 Det finnes selvsagt unntak. Men når folk oppfatter at det er slik, så er det noe i det. Jeg har aldri hørt at noen har sagt at Stavangerfolk generelt er åpne. Anonymous poster hash: 9330c...1f9 Jeg er fra Stavanger, men har bodd i Bergen og Oslo i mange år nå. Jeg synes ikke Stavangerjenter er snobbete, synes tvert imot de er ganske harry. Men vi er vel litt beryktet for å holde oss med våre egne, Stavanger har bl.a. blitt kritisert for å ha et dårlig studentmiljø fordi det studerer mest siddiser på universitetet og de gidder ikke være med på bli kjent/fadder-opplegg fordi de har jo sine venner fra før. Jeg synes også Stavanger er et skikkelig kjøttmarked i helgene, det er litt snev av bygdekultur der som forverres av at halve jæren og deler av ryfylke drar inn for å feste. Utelivet er helt Ayia Napa møter bygdefest, og det er nok av tannløse tapere med skyhøy promille som klyper en i rumpa og sikler en i øret en lørdagskveld, så kanskje man bygger opp en liten "fuck off"-attitude. Jeg opplever ikke like påtrengende mannfolk i Bergen eller Oslo, bare på noen få utvalgte (harry) steder. I Stavanger er alle steder sånn. Anonymous poster hash: f91cf...a06 Jeg er 19 år, så kan ikke uttale meg om 20 årsstedene, men er enig i at mange av utestedene for folk under 20 er grusomme. Men så er det jo forskjell på Oprah og Checkpoint også da :-) Anonymous poster hash: 9da3b...c94
Gjest .-L-. Skrevet 27. november 2013 #25 Skrevet 27. november 2013 Har ikke opplevd at damer fra stavanger er mindre hyggelige enn andre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå