AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #1 Skrevet 13. november 2013 Hei! Jeg skal i en dåp på søndag til noen bekjente av mine foreldre. Jeg er 16 år og har aldri vært i en dåp før(jeg er ikke kristen) så hva er det egentlig som regnes for å være akseptabelt å ha på i en dåp? Tror ikke de er så strenge på at kjolene skal være lange, foreldrene til dåpsbarnet er ganske "avslappede" folk, men jeg vil ikke se ut som jeg skal på fest i en kjempekort kjole heller. Anonymous poster hash: aa200...01b Anonymous poster hash: aa200...01b
challenger Skrevet 13. november 2013 #2 Skrevet 13. november 2013 Bunad? Det har jeg(og de fleste andre gjester) brukt i de dåpene jeg har vært i.. 1
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2013 #3 Skrevet 13. november 2013 Hei! Jeg skal i en dåp på søndag til noen bekjente av mine foreldre. Jeg er 16 år og har aldri vært i en dåp før(jeg er ikke kristen) så hva er det egentlig som regnes for å være akseptabelt å ha på i en dåp? Tror ikke de er så strenge på at kjolene skal være lange, foreldrene til dåpsbarnet er ganske "avslappede" folk, men jeg vil ikke se ut som jeg skal på fest i en kjempekort kjole heller. Anonymous poster hash: aa200...01b Anonymous poster hash: aa200...01b Det er ikke vanlig med lang kjole i en barnedåp. Den foregår på formiddagen, vet du. Du kan ha på deg en normalt pen kjole, eller skjørt og topp/bluse, ikke lårkort (kjole/skjørt altså), og ikke for utringet, kanskje ikke himmelhøye hæler på skoene heller. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #4 Skrevet 13. november 2013 Det er ikke vanlig med lang kjole i en barnedåp. Den foregår på formiddagen, vet du. Du kan ha på deg en normalt pen kjole, eller skjørt og topp/bluse, ikke lårkort (kjole/skjørt altså), og ikke for utringet, kanskje ikke himmelhøye hæler på skoene heller. Jaja, tenkte mer at det skulle være ordentlig. Takk for respons (: Eier ikke bunad, så det må bli en kjole.. Anonymous poster hash: aa200...01b
missuvillig Skrevet 13. november 2013 #5 Skrevet 13. november 2013 ikke kortere enn knelang kjole/skjørt og ingen utringning Ellers er alt tillat!
Gjest AnneShirley Skrevet 13. november 2013 #6 Skrevet 13. november 2013 Jeg har alltid brukt bunad, men ellers ville jeg valgt en kjole ca til kneet tror jeg.
Gjest Tigress Skrevet 13. november 2013 #7 Skrevet 13. november 2013 Og så må det vere varmt, kjerker er kalde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå